Fitness Seller

Choco's chocolate tunder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net ff chocoteddy gemeet op de HHS, hij was zichzelf flink in het zweet aan het werken:roflol:

Wat een grote bruine beer, lijkt helemaal in het niets op zn avatar
 
Lol :)
Hmm ik moet gwn meer loggen ff kijken eerste week van mijn dieet 4200 kcals (8 maaktijden)+2kg kwijt energie daalt als een modafuka halverwege training. Maandag bijna 170kg "push" press. Iemand kwam tegen mijn en zei "waarom gebruik je benen niet" :( in mijn hoofd voel ik alsof ik doe een explosief negative box jump :/ gisteren was deadlift 320 ik moet leren hoe te hitchen of beter een poundstone hitch :)
 
hmmmm

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 17:09 ----------

ok working to improve my ebnch i think (or its rather obvious my shoulders overpower my chest) so now im running a smolov jr routine im busy in my second week I have entered a 180kg max and havent missed a rep. benching 4x times a week is def a challenging not wanting to miss reps or other bodypart training i workout 2x a day when i have to bench. (at my mother in law i have a old bench press machine with roughly 230kg including the bar)


anyways so far if u have a bench "weakness" this is a really good routine.
 
The beast is back!
 
je flexibiliteit van zondag heeft me nachtmerries bezorgd
 
hahahahahhah ja un full snatch dan een OH squat........ im a ballerina :rocker2:
 
shoulder mobility shit

pulldowns
reversepulldowns
rows
machine rows
lat pulldowns
*allemaal relatief licht en high reps morgen am banken rond 7uur laatste week 2 smolov 157,5 3x10sets

abs blegh
 
lol, na bijna een jaar opeens weer sweet sugar sweetness! ik ben bang dat ik weer ga zondigen.
 
lol, na bijna een jaar opeens weer sweet sugar sweetness! ik ben bang dat ik weer ga zondigen.

Lol jups ga nu een bankdruk goal bereiken :)dus tips helpt

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 22:32 ----------

Im done with my second week of smolov excited about the third week
Ended with 155x3 x10 didnt miss a rep but EPIC chest pump.
 
hey des3 werk aan je bankdruk triceps groet
 
hey des3 werk aan je bankdruk triceps groet

Aight ;) kreeg vandaag in t post anti doping dingens ik ga die aan de slager geven omdat die kipfilet hebben een extra thickness mischien synthol :) maar meer triceps doen= grotere armen :( first world powerlifter problems haha
 
hmmm faggot training at 8am
front squats
squats
leg ext
hams
calves

triceps and facepulls, life of a bencher.....
 
pindakaas kuiten, des?
 
pindakaas kuiten, des?

hjahahaha shit ik had ook kuiten gedaan (je weet swa zommer komt moet met short rond lopen mati)* anti accent

hoe s t met trainen man, wat is je bw nu?
 
mijn bw is 90 kilo in the morning nudie man, dat is prima. vandaag 220 raw squat aanvallen je weetz... alles gaat lekker, alleen deadlifts niet echt. zit nog steeds in die featherweight class.
 
mijn bw is 90 kilo in the morning nudie man, dat is prima. vandaag 220 raw squat aanvallen je weetz... alles gaat lekker, alleen deadlifts niet echt. zit nog steeds in die featherweight class.

nice 90kg is gay, pack on the weight.

hmmmm i was stuck with deadlift at 300kg's it wouldnt budge but what helped me was that i did everything except deadlift thus romanian deadlift, deficit deadlift, goodmornings (****ing hate em) etc etc and did normal deadlifts every 3-4 weeks but what i did not do was enough volume with regular deadlifts always wanting to max out (that caused me to snap my shit)

ik ben zeker geen pro in de deadlift maar heeft/had een redelijk raw deadlift 320 (en een goeie suited 360) dus feel free to ask if needed :cool:
 
sets reps
saturday 7 X 5 140kg
sunday 8 X 4 150kg
day rest then final work out for new entered max. (sharp pain in left chest between shoulder en pec, pain lessen at a wider grip)
 
Bench presses, BBBB..?
Sexy strong.
 
Back
Naar boven