AndroidHealthClinic

Choose wisely... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chickenkip

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2012
Berichten
3.898
Waardering
377
Lengte
1m68
Massa
76kg
Stel je voor: Je wordt wakker in een koelcel, geen idee hebbend hoe je daar gekomen bent. Je ziet dat er twee andere mensem bij je in de koelcel zitten, twee trannies: Een man omgebouwd naar een vrouw en een vrouw omgebouwd naar een man. In de koelcel ligt ook een pistool. Plots hoor je een stem uit de luidspreker die zegt: ''Neuk één van de twee trannies en je mag weg uit de koelcel, of maak er zelf een eind aan.'' De vraag is dus, welke tranny zou je nken om vrij te komen? Motiveer je antwoord met een argument/meerdere argumenten.

Extra: (edit)
- Zeer dikke betonnen muren, niemand kan je horen/muur valt niet te slopen
- je MOET één van de trannies nken om vrij te komen
- Je mag geen fysieke aanpassingen aan de trannies doen
- Het pistool bevat maar één kogel in het magazijn
- Je mag met de kogel een tranny doodschieten, maar je kogel is dan verloren (zelfmoord dus uitgesloten) en je moet dan de dode tranny alsnog nken om vrij te komen
- Je kan de trannies niet met elkaar laten nken
 
Laatst bewerkt:
Voor de kop schieten
 
Ik zou ze in een rijtje zetten en ze proberen met 1 kogel allebei door de kop te schieten. Dan zou ik ze opeten en hun huid gebruiken als jas voor verwarming
 
Wordt wel weinig info gegeven... heeft de man naar vrouw nog een k*t of gewoon geen borsten meer?

Mag je ze ook doodschieten (beide) en dan nken?
 
als je die trannie neemt die eerst vrouw was en je doet haar in de poep blijft het toch gewoon vrouwenkontje ;)
 
Wordt wel weinig info gegeven... heeft de man naar vrouw nog een k*t of gewoon geen borsten meer?

Mag je ze ook doodschieten (beide) en dan nken?

man > vrouw: peñoras weg, heeft tieten, geen lichaamsbeharing, ipv lul een vleeswond die je kan nken
vrouw > man: verlepte aangenaaide peñoras, lichaamsbeharing (konthaar etc), geen tieten

doodschieten mag, helpt alleen niet verder. je moet ze nken om weg te komen, dus als je ze doodschiet moet je lijken nken.
 
ik zou door de muur springen en de gast achter de microfoon te grazen nemen
 
Laatst bewerkt:
als je die trannie neemt die eerst vrouw was en je doet haar in de poep blijft het toch gewoon vrouwenkontje ;)

je ziet nog altijd een vent voor je. zou jij J-Lo met een pik anaal nemen?
 
Ik zou gewoon uit de koelcel gaan, die gap van de stem zoeken en hem neerschieten.
 
ik zou door de muur springen en de gast achter de microfoon ombouwen tot tranny en dan nken

geen optie, koelcel zit potdicht. muren zijn ook te dik en niemand kan je horen.
 
man > vrouw: peñoras weg, heeft tieten, geen lichaamsbeharing, ipv lul een vleeswond die je kan nken
vrouw > man: verlepte aangenaaide peñoras, lichaamsbeharing (konthaar etc), geen tieten

doodschieten mag, helpt alleen niet verder. je moet ze nken om weg te komen, dus als je ze doodschiet moet je lijken nken.

In zo'n situatie moet je juist niks. Alles is geoorloofd. Ik zou eerst kijken of die deur kapot te schieten is met die kogel.
 
okay easy dan ,'''Neuk één van de twee trannies'' gebruik 1 tranny om de andere te nken

hands stay clean , job done
 
In zo'n situatie moet je juist niks. Alles is geoorloofd. Ik zou eerst kijken of die deur kapot te schieten is met die kogel.

lukt niet en er zit maar 1 kogel in het magazijn. deur heeft hi-tech beveiliging en is sowieso al 30cm dik
 
Of je schiet die lul van die omgebouwde tranny eraf. Vervolgens gebruik je het botte uiteinde van dat pistool om die tieten van de 1 op de ander te zetten.
 
okay easy dan ,'''Neuk één van de twee trannies'' gebruik 1 tranny om de andere te nken

hands stay clean , job done

je moet zelf je peñoras in één van de trannies steken, je mag niet eerder weg totdat je zelf een tranny hebt gedoet.
 
je moet zelf je peñoras in één van de trannies steken, je mag niet eerder weg totdat je zelf een tranny hebt gedoet.

je blijft het scenario veranderen,

ik stel voor dat je een nieuw topic maakt waarin het wel de eerste keer duidelijk is



groetjes..... piet
 
je blijft het scenario veranderen,

ik stel voor dat je een nieuw topic maakt waarin het wel de eerste keer duidelijk is



groetjes..... piet

ik blijf het scenario niet veranderen, ik detailleer het juist steeds meer. ik doe wel een edit.
 
je ziet nog altijd een vent voor je. zou jij J-Lo met een pik anaal nemen?

ik neem men woorde terug nu ik vorige post zie met meer info

i'll take the bullet, thank you :D
 
goed topic.
 
Back
Naar boven