AndroidHealthClinic

Chrash his way to big-T contest 2020

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2007
Berichten
13.027
Waardering
24.007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
De contest van 2019 en een paar dagen rust zitten erop.
Tijd om een nieuwe trainingslog (die wss niet alleen over trainen gaat gaan) te starten.

Mijn doelen voor volgende contest zijn
-paar procentjes droger komen
-betere 6-pack (dus eens intensiever buikspieren trainen)
-leren poseren (anders word volgende shoot weer een ramp :p)
-betere conditie opbouwen (natuurlijk niet zichtbaar op pics, maar het is wel nodig)
-gewicht toch op 95kg te houden, maar ook niet te veel daarboven.
-Dit te doen met alleen legale supplementen (pwo’s en fatburners daar buiten gelaten :))

Ik ga mij dit jaar meer richten op krav maga, conditie en snelheid.
Training gaat een bro-split worden.
Ik heb geen echte kracht doelen meer, ik wil gewoon een mooi, afgetraind fysiek en een sterke uitstraling.

Voorlopig plan van aanpak :

-maandag borst, triceps (flat bench, incline bench, flyes, dips, triceps pushdowns)
-dinsdag krav maga
-woensdag rug, biceps (lat pull breed, lat pull smal, BOR, seated pulley row, hammer curls)
-donderdag krav maga
-vrijdag benen, onderrug, abs (squat, deadlift, dumbell squat, weighted crunches, pulley crunches)
-zaterdag UB (OHP, chin-ups, CGBP, bent over side raises, side raises, barbell curl)
-zondag enkel squats+cardio

Voeding begint op 3500kcals, iifym op een gezonde gevarieerde manier (minder chips en koekjes)

Ik faal regelmatig in mijn voeding en training (vanwege werk, gezin, motivatie,...)
Dit ga ik hier eerlijk loggen, bodybuilding is voor mij een proces met veel ups, maar ook veel downs. Ik kan zowel positieve als negatieve opmerkingen aan zolang het maar op een normale manier word gebracht.

Startshape
 
Laatst bewerkt:
Succes bro. Als je iets meer had gefocust op poseren. Had je naar mijn idee meer kunnen scoren want je fysiek is echt goed.
 
Succes bro. Als je iets meer had gefocust op poseren. Had je naar mijn idee meer kunnen scoren want je fysiek is echt goed.
Thnx, ik denk het zelf ook, maar het is een goede les naar volgende contest.
 
In
 
In. Succes weer!
 
Ook nu weer IN. Je vorige log met plezier gevolgd en ben benieuwd wat je nieuwe aanpak je gaat brengen!
 
In maar weer, gl met je natty gains
 
Veel succes!
 
Welkom allemaal :)
Robin begin jij je ook al maar te richten op volgende contest, ik zie potentie :p
 
Welkom allemaal :)
Robin begin jij je ook al maar te richten op volgende contest, ik zie potentie :p
Ik ga eerst proberen focussen op powerliften en kijken hoe dat me bevalt en hoe het zit met school etc. En heb nog veel te weinig massa, waarschijnlijk op 8-9% nog maar 65kg ofzo
 
chrash Ik heb je contestlog steeds met plezier gelezen en gevolgd (remember één van de laatste foto's van jou... en je vrouw :p). Dus uiteraard opnieuw in.
Erg goede startfysiek trouwens. Succes!
 
Eerste training zit erop

-dumbell squats (gewone squats lukte niet vanwege gordelroos in mijn nek die aan het genezen is) 2dumbells van 50kg 3x15

-kettle Bell swings 3x 2minuten 32kg

-Nog veel energie over dus als extra
Rope hammer curl (3x15x?kg)
Seated pulley rows (3x12x90)
Chin ups 8x8xBW
Pull ups 4x4xBW

-10 min joggen (veel steken dus snel opgeven :( )
 
En je hebt er nog een abonnee bij.
Looking forward!
 
In
Ga je poseerlessen nemen of zelf oefenen?
 
In
Ga je poseerlessen nemen of zelf oefenen?
Ik ga YouTube filmpjes kijken en bij de shoot voor volgend jaar iemand vragen die mij aanwijzingen kan geven tijdens het poseren voor de lens. Als de poses volgende contest weer niet goed zijn, dan ga ik eventueel lessen volgen, en zo ga ik door tot ik in de hall of Fame beland :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik ga YouTube filmpjes kijken en bij de shoot voor volgend jaar iemand vragen die mij aanwijzingen kan geven tijdens het poseren voor de lens. Als de poses volgende contest weer niet goed zijn, dan ga ik eventueel lessen volgen, en zo ga ik door tot ik in de hall of Fame beland :)


vanaf minuut 21
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven