XXL Nutrition

Chrash his way to big-T contest 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik was oorspronkelijk wel srs van plan off te blijven en vind het wel wat zwak dat ik het niet heb volgehouden. Mja, als ik hier 1 nuttig ding uit heb geleerd dan is het wel niet meer hoog doseren :)
 
Ik was oorspronkelijk wel srs van plan off te blijven en vind het wel wat zwak dat ik het niet heb volgehouden. Mja, als ik hier 1 nuttig ding uit heb geleerd dan is het wel niet meer hoog doseren :)
Zolang je omgeving het er mee eens is (dit was toch de reden dat je off ging?) En jij zelf ook zie ik niks negatiefs. Zo kan je mooi blijven plussen :flex:
 
Zolang je omgeving het er mee eens is (dit was toch de reden dat je off ging?) En jij zelf ook zie ik niks negatiefs. Zo kan je mooi blijven plussen :flex:
De vrouw vind het “goed” zolang ik geen dosissen of producten neem waar zij last van heeft (bv tren ofzo) :)
Ik denk dat voor een hobby-bodybuilder zonder wedstrijd ambities test ook wel moet voldoen.
 
Kcals up naar 4200, truientijd :)

44CCFF4A-17CD-4BB3-87E2-26B318C395AA.jpeg
 
Vind je 8 weken cruisen niet aan de lage kant? Heb er verder ook weinig verstand van, maar zie vaker dat er langer wordt gecruised?
 
Vind je 8 weken cruisen niet aan de lage kant? Heb er verder ook weinig verstand van, maar zie vaker dat er langer wordt gecruised?
Hangt er wal wat vanaf of mijn bloedwaarden “ok” zijn of ik daarna in de volgende blast ga. Meestal heb ik hier nogal geluk in dat alles best snel in de normale range zit. Maar indien nodig word dit gewoon een langere cruise.
 
Legs@040

-leg press plate loaded 5x50/100/140 10x180/190/200 5x230/240/250 (slee niet mee gerekend)
-leg curl 3x10x60
-leg extensions 3x10xfull stack
-abdominal machine
 
Back@040

-plate loaded pulldown 10x40/90/140/190/210/210
-plate loaded row 10x50/100/120/120
-hexbar Shrugs 3x10x90
-DBcurls 3x10x16
-hammer curls 5x6x24
-DB rows 3x15x38

de opbouw van de oefeningen is nog niet heel logisch omdat ik de machines nog moet leren kennen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven