AndroidHealthClinic

Chrash his way to big-T contest 2020

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
IMO kun je dan net zo goed weer gaan kuren. Is net zo safe wat dat betreft..
Dat klopt helemaal, maar een potje sarms ofzo wat gewoon via een legale webwinkel is gekocht is makkelijker uit te leggen dan UG roids. Vooral een kwestie van niks “illegaals” hier thuis te hebben liggen zolang er hier kinderen rondlopen (afspraak met het vrouwtje :) ) (al is het allemaal dubbel en hypocriet)
Ik weet ook niet zeker of ik die stap over enkele maanden ga maken. Als ik niet meer veel massa verlies ga ik het ook laten zoals het nu is.
Al blijft de interesse naar sarms wel groot, zeker degene die conditioneel positief effect hebben.
 
(al is het allemaal dubbel en hypocriet)
Precies dit:roflol:

Maar snap het wel, en nogmaals respect voor het vooropstellen van je gezin (wat eigenlijk gewoon logisch is)
 
Bolero is stukken goedkoper als je de grootverpakkingen koopt :)
0,25 euro per liter ongeveer
Bekijk bijlage 465876
Even hier terug op inhaken, heb proefpakket van 24 smaken besteld, ben benieuwd.
Maar blijf natuurlijk wel een Nederlander, vandaar de vraag: welke zijn de groot verpakkingen, die dus prijs/liter het cheapest zijn.
 
Even hier terug op inhaken, heb proefpakket van 24 smaken besteld, ben benieuwd.
Maar blijf natuurlijk wel een Nederlander, vandaar de vraag: welke zijn de groot verpakkingen, die dus prijs/liter het cheapest zijn.
Zie deze link. Als je hier iets besteld kan je ook 4 kleine testsmaakjes graties mee bestellen. (3,95e en je kunt er een stuk meer als 20l mee maken)
 
W3
Extra training Testen 1r.m. Bench
Ramping up 20x10 5x50 5x90 5x110 3x130
1x140 (vlot)
1x150 (fail)
1x145 (superfail)
1rm bench is de afgelopen maanden dus 15kg gezakt, beetje vervelend.
30min sparren, 15min kettlebel swings

Rest van de dag rust
 
Hoedan ook nog steeds een sterke 1R.M al snap ik de frustratie wel.
 
Kcals opgeschroefd naar 3750kcals als target
Kcals:3732 E229

Angus burger, spek, cheddar, ui, sla, ei, chilli snippers. Chipottle saus
01B9FF9D-356C-4FEC-B4E6-160804D18C70.jpeg
 
Dat klopt helemaal, maar een potje sarms ofzo wat gewoon via een legale webwinkel is gekocht is makkelijker uit te leggen dan UG roids. Vooral een kwestie van niks “illegaals” hier thuis te hebben liggen zolang er hier kinderen rondlopen (afspraak met het vrouwtje :) ) (al is het allemaal dubbel en hypocriet)
Ik weet ook niet zeker of ik die stap over enkele maanden ga maken. Als ik niet meer veel massa verlies ga ik het ook laten zoals het nu is.
Al blijft de interesse naar sarms wel groot, zeker degene die conditioneel positief effect hebben.

Deze zijn in belgie toch ook gewoon illegaal? Kans dat het onderschept wordt bestaat dan sowieso (Brexit enzo...).

Het verlies van kracht/massa is vervelend maar je prioriteiten zijn nu anders en dat is ook mooi :)
 
Deze zijn in belgie toch ook gewoon illegaal? Kans dat het onderschept wordt bestaat dan sowieso (Brexit enzo...).

Het verlies van kracht/massa is vervelend maar je prioriteiten zijn nu anders en dat is ook mooi :)
Als de brexit door gaat komt er sowieso niks meer van Engeland naar hier, er zullen dan inderdaad fellere controles zijn. Ik dacht dat sarms enzo mss hier tussen de mazen van de wet vallen, omdat ik niet aangesloten ben bij een sportvereniging. (Indien wel kans op dopingcontroles)
Ik dacht altijd hormonen enzo-> inbeslagname, voorkomen, boete
“Supplementen die hier niet goedgekeurd zijn -> enkel inbeslagname
Het kan goed zijn dat mijn redenatie volledig fout is. Als het echt illegaal met kans op vervolging is ga ik ze natuurlijk niet bestellen. (Komende maanden zowiezo niet)
 
Als de brexit door gaat komt er sowieso niks meer van Engeland naar hier, er zullen dan inderdaad fellere controles zijn. Ik dacht dat sarms enzo mss hier tussen de mazen van de wet vallen, omdat ik niet aangesloten ben bij een sportvereniging. (Indien wel kans op dopingcontroles)
Ik dacht altijd hormonen enzo-> inbeslagname, voorkomen, boete
“Supplementen die hier niet goedgekeurd zijn -> enkel inbeslagname
Het kan goed zijn dat mijn redenatie volledig fout is. Als het echt illegaal met kans op vervolging is ga ik ze natuurlijk niet bestellen. (Komende maanden zowiezo niet)
SARMS kun je in NL ook gewoon krijgen..
 
Training benen word naar morgen verschoven. Van trapladdertje gevallen en want lichte pijntjes en schrammetjes.
Upperbody zondag.

Voeding 3792kcals E229
5B39A341-A63D-4D87-990E-C8E3D6DD6D15.jpeg

94905C44-78A9-4132-943D-668038AC3005.jpeg
 
Oeee toetje ziet er goed uit! Home made tiramisu?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven