AndroidHealthClinic

Contest Log Chrash zijn poging tot powerliften 2021

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Training

-banded rows (zwart en rood)
-banded flyes (rood:o)
-plate side and front raises (5kg)
-triceps rope pushdown# (aardig zwaar)
-hammer curls (aardig zwaar)
-seated pulley rows (tot falen)

compounds houd ik er even uit (bench, ohp, squat(kan de bar niet vasthouden).
Dit gaat waarschijnlijk wel invloed hebben op de plaatsing in de contest, maar stoppen vind ik respectloos tegenover degene die wel goed en verstandig bezig zijn, liever verliezen dan stoppen. Mss gaat alles toch sneller beter en haal ik toch nog top 5 :)

 
Gyms zullen voorlopig nog wel dicht blijven dus tijd zat om te herstellen :)
 
Gyms zullen voorlopig nog wel dicht blijven dus tijd zat om te herstellen :)
Mja, als de gyms open zouden zijn kon ik veel isolatie machines (en leg press) gebruiken om te onderhouden....
ochja, ik doe thuis in de cage wat ik kan en mag van de kinesist om te onderhouden, ondertussen rustig cruisen, (125 test 100deca) voor een paar maandjes en proberen niet dik te worden en deze zomer heb ik 3 maanden verlof om de meest zieke blast ooit te doen :p
(heb nog shitload deca staan, hoop test ,mast, m1t:heart:, epistane, dhb, mk677, cardarine en nog wat half open potjes, genoeg om in 3 maanden terug beast-mode te zijn :p)
 
Mja, als de gyms open zouden zijn kon ik veel isolatie machines (en leg press) gebruiken om te onderhouden....
ochja, ik doe thuis in de cage wat ik kan en mag van de kinesist om te onderhouden, ondertussen rustig cruisen, (125 test 100deca) voor een paar maandjes en proberen niet dik te worden en deze zomer heb ik 3 maanden verlof om de meest zieke blast ooit te doen :p
(heb nog shitload deca staan, hoop test ,mast, m1t:heart:, epistane, dhb, mk677, cardarine en nog wat half open potjes, genoeg om in 3 maanden terug beast-mode te zijn :p)

Supersaiyan level over 9000 dan :p
Zomer moet er ook nog bier gedronken worden hé.. stel de juiste prioriteiten man :p
 
Supersaiyan level over 9000 dan :p
Mij kennende gaat het 4 weken goed, 2 weken aanpappen en dan verneuk ik het weer of ben ik de bijwerkingen beu. Irl zal het gewoon deca, test en afsluiter met m1t zijn voor een week Of 8. sinds ik kinderen heb durf ik niet meer extreem te gaan en stop bijna altijd voortijdig (bij de minste steken in mijn hartregio te veel schrik om door te zetten)

wat eigenlijk niet zo erg is, maar een echt beest met indrukwekkend fysiek zal ik nooit worden zonder begeleiding (voeding matig, trainingen wisselen te fel in intensiteit en volume, slaap is crap, te veel weekend drinken en te snel stoppen als ik iets beu ben)
 
Mij kennende gaat het 4 weken goed, 2 weken aanpappen en dan verneuk ik het weer of ben ik de bijwerkingen beu. Irl zal het gewoon deca, test en afsluiter met m1t zijn voor een week Of 8. sinds ik kinderen heb durf ik niet meer extreem te gaan en stop bijna altijd voortijdig (bij de minste steken in mijn hartregio te veel schrik om door te zetten)
Ik zie het wel passeren wat het word dan :p ja ik ben een schrikschijter op dat vlak, de pro s van test leken mij wel aantrekkelijk altijd. Vooral dat uitgerust zijn haha en die energie zoals ik dat heb vernomen.
 
Ik zie het wel passeren wat het word dan :p ja ik ben een schrikschijter op dat vlak, de pro s van test leken mij wel aantrekkelijk altijd. Vooral dat uitgerust zijn haha en die energie zoals ik dat heb vernomen.
Ik merk van Test only op normale dosissen eigenlijk helemaal niets
 
Ik zie het wel passeren wat het word dan :p ja ik ben een schrikschijter op dat vlak, de pro s van test leken mij wel aantrekkelijk altijd. Vooral dat uitgerust zijn haha en die energie zoals ik dat heb vernomen.
Maar met de vooruitgang die jij boekt, en de kracht die je hebt zou ik van de roids weg blijven als je geen wedstrijd ambities hebt. Zonder al bijzonder sterk op veel oefeningen en een ruim bovengemiddeld fysiek (#nohomo)
 
Je bent al immuun daarvoor :p
Binnen dit en enkele jaren stap ik toch eens naar een endocrinologist op mn hormoonwaardes kunstmatig terug binnen de referentiewaardes te laten brengen met trt, en dan 1x per jaar voor de zomer een blast met enkel test, jammer dat het zo extreem duur is.
 
Kans zit er wel dik in, ik weet nog niet meer hoe het voelt natty te zijn.
Zal weinig verschil zijn met uitzondering van dan ON te zijn en wrs energierijker te voelen ofzo..
 
Binnen dit en enkele jaren stap ik toch eens naar een endocrinologist op mn hormoonwaardes kunstmatig terug binnen de referentiewaardes te laten brengen met trt, en dan 1x per jaar voor de zomer een blast met enkel test, jammer dat het zo extreem duur is.
Wist niet dat dit bestond. Wel gehoord van sporters die hun test niveau naar een toelaatbaar niveau laten brengen, zodanig het binnen de grenzen is.
 
Mja, als de gyms open zouden zijn kon ik veel isolatie machines (en leg press) gebruiken om te onderhouden....
ochja, ik doe thuis in de cage wat ik kan en mag van de kinesist om te onderhouden, ondertussen rustig cruisen, (125 test 100deca) voor een paar maandjes en proberen niet dik te worden en deze zomer heb ik 3 maanden verlof om de meest zieke blast ooit te doen :p
(heb nog shitload deca staan, hoop test ,mast, m1t:heart:, epistane, dhb, mk677, cardarine en nog wat half open potjes, genoeg om in 3 maanden terug beast-mode te zijn :p)
De gym hoeft toch niet open te zijn om te leg pressen?
 
Laatst bewerkt:
Wist niet dat dit bestond. Wel gehoord van sporters die hun test niveau naar een toelaatbaar niveau laten brengen, zodanig het binnen de grenzen is.
Is op zich niet moeilijk, enkele weken geen test meer zetten, dan naar de endo, dan weer even geen test en een 2de bloedname doen en dan lukt t wel om trt voorgeschreven te krijgen
 
Train op het moment enkele keren per week wat pulley en dumbell oefeningen, schouder zoveel mogelijk niet, slijmbeursontsteking wilt niet echt genezen en mag geen ontstekingsremmers nemen, niet ideaal, kracht zal vast wel goed achteruit aan het gaan zijn. Ben beetje thuis beetje aan het verbouwen en de opritten van familieleden en buren zuiver aan het houden, tegen het einde van de dag steeds goed veel pijn (wel goede cardio :) ) .Voor de rest ben ik beetje onder onderhoud aan het eten om niet te dik te worden :)

ben wel weer “cruise dosis” test aan het zetten.

niet veel boeiend dus.
 
oprechte vraag aan u (en Camelus ); vinden jullie het niet hinderlijk dat je (als je ouder wordt ook) de keuze hebt OF een weke pony te worden OF levenslang flink moeten betalen voor kuurtjes? Ik snap best dat je "in je prime" het geld ervoor over hebt (als ik niet aan de judo gelinked was en/of paniekaanvallen had, deed ik het ook) maar nu kan je dus nooit off gaan zonder in een giga gat te vallen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven