Fitness Seller

Contest Log Chrash zijn poging tot powerliften 2021

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe je zoals dat meisje of die meneer? Want 100kg is best zwaar man :') Zeker met 30mm om dan in je handpalmen te leggen (en ik krijg op den duur ook rare/ongezonde pijntjes in m'n onderarmen/pols als ik wat zwaarder zit)
Bekijk bijlage 522282Bekijk bijlage 522283
Bovenste, die onderste heb ik geprobeerd maar vond ik zelfs met 25kg pijnlijk aan de polsen . Op de bovenste manier ging 100kg echt makkelijk, makkelijker dan normale squat met 100kg. Door wat naar voor te leunen sta ik veel stabieler.
Je kunt er ook een belt squat van maken
die doe ik ook heel soms, maar vind de ketting van mijn belt niet leuk.
 
Bovenste, die onderste heb ik geprobeerd maar vond ik zelfs met 25kg pijnlijk aan de polsen . Op de bovenste manier ging 100kg echt makkelijk, makkelijker dan normale squat met 100kg. Door wat naar voor te leunen sta ik veel stabieler.
Hm ja ik red die onderste nog met +-60kg maar heb wel gemerkt dat het véél beter voelt als het uiteinde van de bar bijna tegen m'n keel is (zoveel mogelijk onder de bar kruipen zegmaar). Mag dan wel maar max 20 reps doen anders ga ik breken, zo voelt t tenminste

Edit: ik denk zelf dat m'n handen dan half op m'n borst rusten
 
Laatst bewerkt:
Hm ja ik red die onderste nog met +-60kg maar heb wel gemerkt dat het véél beter voelt als het uiteinde van de bar bijna tegen m'n keel is (zoveel mogelijk onder de bar kruipen zegmaar). Mag dan wel maar max 20 reps doen anders ga ik breken, zo voelt t tenminste
Dat komt ervan als je middel 55cm is, dan breek je sneller ;) :roflol:
 
Training schouders/borst

-dB side raises 4x10x14kg
-dB front raises 4x10x14
-v-bar pushdowns 3x8x60kg (enige oefening waar ik op het moment op vooruitga)
-db flyes 15° 4x20x18 kg (18kg deed minder pijn dan de 10kg opwarm set)

21 maart staat artro-ct schouder op de planning
 
Je kunt er ook een belt squat van maken
Of een hack squat. Heb er al gezien die de bar op hun linker of rechter trap leggen met hun rug naar de bar toe. Denk dat al deze varianten zuigen tbh.
 
Training benen

-box squat: 10x60/110 5x150 2x180 15x110
-hex bar deadlift 3x70/120/160/200/230/250
-Tbar squat 5x5x100
-pulley crunches
5EB0C841-BD04-4430-AF5A-A59A2A790237.jpeg
 
Hexbar lijkt me toch echt vet! Moet ik echt ook nog
 
Veel minder belastend (en makkelijker :) ) dan gewoon deadlift,
Bij mij leek het alsof ik druk zette op heel mijn ruggegraat. Voelde me raar en in golf 1 weg gedaan :p wel kan je veel meer liften natuurlijk.
 
Bij mij leek het alsof ik druk zette op heel mijn ruggegraat. Voelde me raar en in golf 1 weg gedaan :p wel kan je veel meer liften natuurlijk.
Ik krijg als ik zwaar ga, en er niet goed op let dat ik vanuit mijn benen til ook een raar gevoel van in mijn rug, geen echte pijn ofzo maar toch vervelend.
 
Training rug

-straight arm pull downs 3x20x40
-concentration curls 4x10x18kg
-lat pulley smal 20x60 10x90 10x100 8x115 3x135
-BOR 10x60/80 3x5x100

filmpje van de lat pulley om dit niet een geheel waardeloze log te maken

Kleine man maakt wel nog progress
D77C4E42-E7B6-48B2-99AF-CA1973E89EED.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Heb jij ook zo’n geweldige combi van een oudere zus en een jonger broertje.
 
Heb jij ook zo’n geweldige combi van een oudere zus en een jonger broertje.
Jup, en steuken dat de oudste doet, de kleinste ziet nog vaak af.
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Best sicke pulldowns
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven