XXL Nutrition

Contest Log Chrash zijn poging tot powerliften 2021

  • Topic starter chrash
  • Startdatum
  • Reacties 324
  • Weergaven 25K
  • Volgers 33

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
yo whiteknight. waarom haar credits geven? ik zei het eerst. geef ff credits ja?
Sorry gemist. :kiss:
Ik had haar volgens mij een jaar gelden dezelfde tip gekregen. Had m van Beowulf tijdens een PT, dus credits voor hem. Volgens mij had neet61 m hier ook aan mij gegeven.
 
Sorry gemist. :kiss:
Ik had haar volgens mij een jaar gelden dezelfde tip gekregen. Had m van Beowulf tijdens een PT, dus credits voor hem. Volgens mij had neet61 m hier ook aan mij gegeven.
Dat zou zo maar kunnen. Is namelijk een goeie tip, en ik heb hem weer van Lyle McDonald :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Is het niet een idee dat je wat meer gaat letten op techniek/lichter gaat trainen. Denk aan een sheiko(o.i.d) waar je meerdere squat/bench/dl sessies in de week hebt om goed aan je techniek te kunnen werken. Niet om te haten (en ik lift zelf ook zeker niet perfect) maar letterlijk elk filmpje wat hier voorbij komt is echt technisch om te janken. Logisch dat je zo van de ene in de andere blessure rolt.
 
Is het niet een idee dat je wat meer gaat letten op techniek/lichter gaat trainen. Denk aan een sheiko(o.i.d) waar je meerdere squat/bench/dl sessies in de week hebt om goed aan je techniek te kunnen werken. Niet om te haten (en ik lift zelf ook zeker niet perfect) maar letterlijk elk filmpje wat hier voorbij komt is echt technisch om te janken. Logisch dat je zo van de ene in de andere blessure rolt.
Klopt idd, sinds ik zwaar probeer te liften is het niets anders dan blessures.
zie en merk het zelf ook, maar het lukt me technisch echt niet er iets van te maken. Zal hier eens wat filmpjes maken met lagere gewichten/meer reps en dan zie je dar het zelfs dan nog redelijk slecht is :mad:
 
Klopt idd, sinds ik zwaar probeer te liften is het niets anders dan blessures.
zie en merk het zelf ook, maar het lukt me technisch echt niet er iets van te maken. Zal hier eens wat filmpjes maken met lagere gewichten/meer reps en dan zie je dar het zelfs dan nog redelijk slecht is :mad:
Het gewicht dan pakken waar je wel op form kan letten/goed is en vanaf daar langzaam terug plussen en niet hoger gaan zolang je form niet acceptabel is.
 
Het gewicht dan pakken waar je wel op form kan letten/goed is en vanaf daar langzaam terug plussen en niet hoger gaan zolang je form niet acceptabel is.
Blergh, dan moet ik op bijna alle compounds zowat halveren.
Al heb ik het gevoel dat er niet echt een andere optie meer is, want dit schiet niet op.
 
Blergh, dan moet ik op bijna alle compounds zowat halveren.
Al heb ik het gevoel dat er niet echt een andere optie meer is, want dit schiet niet op.
Mweh, ben ook enkele keren diep terug moeten zakken en altijd commentaar gekregen na paar maanden dat het er steeds beter uit ziet. Binnenkort ook weer als lockdown over is. Ideale moment om op form te trainen dan.
Form traint vlugger dan kracht, zal wel meevallen. Hoe vlugger je ermee begint, hoe vlugger je er vanaf bent :p
 
Mweh, ben ook enkele keren diep terug moeten zakken en altijd commentaar gekregen na paar maanden dat het er steeds beter uit ziet. Binnenkort ook weer als lockdown over is. Ideale moment om op form te trainen dan.
Form traint vlugger dan kracht, zal wel meevallen.
Ochja Krijg nu toch niks zwaar getilt, morgen na de examens maar met wat lichtere gewichten spelen, isolatie kan ik nog wel steeds iets zwaarder doen.
 
Succes! :)
 
Thnx, stelt gelukkig niet veel voor, taken/projecten/praktijk tellen voor 50% mee, heb ik nogal mijn tijd ingestoken dus als ik nog 10/50 haal heb ik mijn studiepunten binnen :)
stressvrije examens eigenlijk, toch er slecht door geslapen
 
Succes! Ook na de examens je pertotal drinken dan? Kwestie van wat nostalgisch te doen ofzo
 
taken/projecten/praktijk tellen voor 50% mee, heb ik nogal mijn tijd ingestoken dus als ik nog 10/50 haal heb ik mijn studiepunten binnen :)
Echte student jij :p
 
Maar goed de de contest nog lang duurt, anders was het afgelopen
image.jpg
 
Dus maar paar dagen benen, armen, rug en maandag overleg met de kine
 
Rottig zeg. Een peesscheur gaat vast lang duren :(
 
Rottig zeg. Een peesscheur gaat vast lang duren :(
Als het een peesscheur is, dan is een tijdje rustig aan doen. Mja, niet het einde van de wereld, als alles goed genezen is, 1goed blast en ik ben terug :p
Ideaal moment nu om met lage gewichten de uitvoeringen van de compounds aan te leren, cruisen zodat mn gezondheid weer goed is.... Dan maar een tijdje een wat minder fysiek, komt wel weer terug, hoort bij de sport
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven