XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2007
Berichten
13.027
Waardering
24.007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Ik ga dit jaar ook eens een poging doen na jaren volgen.
Als ik in de hall of Fame kijk naar de foto’s van JW, the admiral enzoverder schat ik mijn kansen behoorlijk laag, toch ga ik een poging doen.
Hoofd doel is vetpercentage een stuk verlagen, ik hoop naar ongeveer 8procent, lager vind ik minder mooi. Als ik dan nog tijd over heb wil ik ook nog wat recompen.
Bijkomend doel is mijn huid wat zuiverder krijgen, ik heb nogal wat last van acne op mijn rug. Niks heel ernstigs maar ik stoor er mij wel aan.
Grootste werkpunten gaan mijn benen en buikspieren zijn. Deze heb ik tot een jaar terug verwaarloosd.

Ik train thuis in mijn home-gym.
Dinsdag: rug, biceps
Woensdag: borst, triceps, schouders
Donderdag: benen (squats, deadlift) en buikspieren
Zaterdag: full-body stronglifts

Kcal ga ik deze cut niet te laag houden vanwege redelijk zwaar werk.
Ik ga beginnen cutten op 3800kcal en verlagen indien nodig (al hoop ik dat dit niet nodig is want 3800 vind ik al pijnlijk weinig, constant honger) IIFYM.

Ik heb ziekte van chrohn (chronische darmziekte) en dat hakt nogal eens in op mijn energie-levels.
De kans is groot dat er daardoor af en toe mindere trainingsweken zijn omdat op die momenten ik de energie die ik heb liever in mijn gezin steek.
Gelukkig heb ik geen zware vorm.

Mijn mislukte all-out bulk foto’s volgen morgen.

Edit:
Puur voor fair-Play: ik cruise deze ganse contest op ongeveer 200mg test-e per week en ik gebruik enkele keren per week een ECA-stack. Ik denk dat er heel wat deelnemers zijn die naturel trainen. Dit is natuurlijk een stuk moeilijker dus ik heb er alle begrip voor als dit op het einde van de wedstrijd ook in de punten te zien is.
 
Laatst bewerkt:
Merci, 28taP jou log gaat nogal hard :)
 
Before pics
Zonder gezicht, ik ben een Belg en hier zijn bepaalde dingen niet geaccepteerd.
Als iemand mij herkent door mijn tattoos ofzo, gelieve dat hier niet neer zetten.

Gewicht: een vochtige 100kg op 185cm
 
Laatst bewerkt:
Best veel massa opgebouwd, vooral op je quads en kuiten :D
 
Ano_261020 bedankt, het 2x per week squatten zonder uitvluchten begint toch wel wat zijn vruchten af te werpen. Echt hoge gewichten lukt mij nog niet maar ik kan al wel stukken meer reps maken met gematigde gewichten.
 
IN! Succes. Goeie startshape om een hele mooie transformatie neer te zetten. Ben benieuwd.
:thumbs:
 
Succes! Prima massa al.
 
De massa is er best al, benieuwd wat er over blijft, good luck :thumbs:
 
Succes kerel! :thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven