XXL Nutrition

Chrash zijn weg naar DBB-fame (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga het eens enkele weken proberen, mss richting keto om cravings tegen te gaan.
Dan heb je mss nog wel wat concurrentie :p

Tevreden over je fotoshoot? Viel het poseren mee?
-heb je ook op een speciale manier met de belichting gewerkt?
Ben niet naar fotoshoot gegaan. Heb zelf wat geexpirimenteerd. Vind het netjes uitzien zo. Niet supershredded maar ook niet vet. Krijg iig indruk van mijn algehele zomershape.
 
Ben niet naar fotoshoot gegaan. Heb zelf wat geexpirimenteerd. Vind het netjes uitzien zo. Niet supershredded maar ook niet vet. Krijg iig indruk van mijn algehele zomershape.
Dat vind ik zelf ook het mooiste, supershredded is wel gaaf om te zien, maar geeft bij veel personen een ingevallen, ziek ogend gelaat. Dat vind ik jammer want voor mij gaat het nog altijd over het totaal plaatje :)
 
Dat vind ik zelf ook het mooiste, supershredded is wel gaaf om te zien, maar geeft bij veel personen een ingevallen, ziek ogend gelaat. Dat vind ik jammer want voor mij gaat het nog altijd over het totaal plaatje :)
Ja presies. En als het voor een echte wedstrijd was had ik het er wel voor over. Ms volgend jaar. Maar voor nu vind ik het wel prima.
 
Ik ben er serieus voor aan't gaan...

Zo fanatiek dat ik vorige week zelfs anavar overwoog voor de laatste loodjes maar na een paar nachten slapen toch maar heb gekozen voor good old creatine :roflol:
Kan jou ook pas beoordelen na het scheren. Die joker heb ik niet. ;)
 
That moment dat Sanca Saxon ABS heeft en ik niet ;)
Poging tot keto vanaf morgen om Guido32 zijn gewilde concurrentie te geven :)
3weekjes een niet al te zware cut doen en vocht elimineren.
Benieuwd of ik het ook kan volhouden zonder ECA
image.jpg
 
Training vandaag: legs and hidden ABS

Squat 5x5x100 paused ATG
Deads 5x150 3x180 2x200
ABS
 
Laatst bewerkt:
Deze donderdag ga beginnen met krav maga.
Puur voor de conditie en fun.
Sind ik hier thuis train zijn er best veel sociale contacten voor mij weg gevallen. Ik kijk er best wel naar uit om terug bij “een groep” te horen.
Hoe lullig het ook klinkt ik ben er best zenuwachtig voor :)
 
Deze donderdag ga beginnen met krav maga.
Puur voor de conditie en fun.
Sind ik hier thuis train zijn er best veel sociale contacten voor mij weg gevallen. Ik kijk er best wel naar uit om terug bij “een groep” te horen.
Hoe lullig het ook klinkt ik ben er best zenuwachtig voor :)
Dit zou ook echt het enige zijn, waarom ik geen homegym zou kunnen hebben. Misschien verander ik ooit van mening als ik minder tijd heb.
 
Voeding gaat zijn:
Smorgens 500gr magere kwark +gekookt ei
Smiddags 2stukken vlees met rauwkost + gekookt ei
4-uurtje eiwitshake
Avondeten : soep+warme groenten+vlees
Voor het slapen 50gr noten
 
Dit zou ook echt het enige zijn, waarom ik geen homegym zou kunnen hebben. Misschien verander ik ooit van mening als ik minder tijd heb.
Ik denk zodra de kinderen hier wat ouder zijn en mijn leven terug wat rustiger is ik ook terug een sportschool abbo pak. Ik ben een van die weinigen die de gesprekken tijdens het trainen juist leuk vind
 
Die kuiten:bow:
 
Dit zou ook echt het enige zijn, waarom ik geen homegym zou kunnen hebben. Misschien verander ik ooit van mening als ik minder tijd heb.
En geld en ruimte.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven