AndroidHealthClinic

Chrash zijn weg naar DBB-fame (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
massa is meer kracht, en skinny meer snelheid....toch? denk ik, maar heb er geen verstand van hoor :dunno:
Massa +snelheid en lenigheid lijkt mij wel een ideale combo, zoals badr hari vroeger
 
Massa +snelheid en lenigheid lijkt mij wel een ideale combo, zoals badr hari vroeger
Of zoals scott adkins (mijn pf & goal), goede massa en super cool trucjes kan die, maar dat moet ik dan weer niet kunnen :p
 
Of zoals scott adkins (mijn pf & goal), goede massa en super cool trucjes kan die, maar dat moet ik dan weer niet kunnen :p
Ja die ziet er ook niet slecht uit
 
Voeding vandaag 3300kcal, ondanks 100gr paprikachips (voor vanavond bij de film)
D16159D6-6075-47E3-8897-9D3588C410EC.png
 
Nu een avondje niksen
 
Laatst bewerkt:
Paprikachips :eating:. Smakelijk! :o

Jouw vezelinname kan blijkbaar wel nog een kleine boost gebruiken...?
Mja, vandaag vooral op kwark geleefd, dat verklaart wel wat, normaal eet ik veel meer brood/granola/rijst. Vandaag niet zo een goede dag van voeding maar wel Mn eiwitten en kcals aangehouden.
 
Mja, vandaag vooral op kwark geleefd, dat verklaart wel wat, normaal eet ik veel meer brood/granola/rijst. Vandaag niet zo een goede dag van voeding maar wel Mn eiwitten en kcals aangehouden.
Ja, een dagje wat minder in vezels kan helemaal geen kwaad natuurlijk. Morgen gewoon terug wat hoger.
Geniet van de film en van de chips! :o
 
Hier ook :p in veel vechtsporten werk massa best tegen
Collega van mij doet ook veel vechtsport, en de massa die hij had is hij kwijtgeraakt voor de sport...
massa is meer kracht, en skinny meer snelheid....toch? denk ik, maar heb er geen verstand van hoor :dunno:
Ligt eraan, mijn buurjongen honkbalt op hoog niveau en hij gooit harder dan bredere gasten gewoon puur omdat hij meer bewegingssnelheid heeft.
 
Ligt eraan, mijn buurjongen honkbalt op hoog niveau en hij gooit harder dan bredere gasten gewoon puur omdat hij meer bewegingssnelheid heeft.

Ben Johnson was anders ook niet echt langzaam
 
Ligt eraan, mijn buurjongen honkbalt op hoog niveau en hij gooit harder dan bredere gasten gewoon puur omdat hij meer bewegingssnelheid heeft.

ook veel techniek lijkt me..maar is idd heel bijzonder :)
 
Ganse dag in de tuin gewerkt, op mijn broer zijn erf laurierplanten en hier thuis herplanten, helemaal KO
Benentraining is voor morgen, vandaag grotendeels isolatie al past het niet echt in mijn schema.
825FF0C9-E4C7-4048-8CD1-1D0E1D190B84.jpeg
 
Training zit erop

DB shoulder presses 10x16/20/24/28/30 per kant
Front raises met schijf 12x25/25/25/25
side raises 10x16/18/20 per kant
Bent over side raises 8x16/18/20/22 per kant
BB-curl 10x27/37/52/37/27
Hammer curl 5x22/24/26/28/30 per kant
 
Laatst bewerkt:
Niet veel boeiends vandaag, rustdagje genomen vanwege geen energie en spierpijn.
Voeding 3500kcals, eiwitten ong 150gr
 
Niet veel boeiends vandaag, rustdagje genomen vanwege geen energie en spierpijn.
Voeding 3500kcals, eiwitten ong 150gr
Beter dan werken:thumb:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven