XXL Nutrition

Chris benett insane guns

Bezoekers in dit topic

HB89

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Lengte
1m96
Massa
115kg
Synthol of niet, zoon piek vind ik persoonlijk ugly as Hell

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Toch grappig om te lezen dat veel dingen meteen worden afgedaan als synthol gebruik.
Ignorance is bliss

mischien omdat synthol in bij bepaald gebruik gewoon te herkennen is, kijk mensen die niet weten wat synthol doet of hoe te herkennen idd niet dus neem je eigen tip ter harte:)

Laatst bewerkt:

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Zeker wel synthol. Daar durf ik om te wedden. Kijk vooral goed naar dat laatst geposte filmpje. Je ziet dat als hij zijn arm strekt er nog een soort van piek op blijft zetten. Zijn gestrekte vorm naar gecurlde vorm verandert te weinig. Kijk naar bb'ers die een goede piek hebben. Als zij hun armen strekken blijft er niet zo'n bergje op de biceps zitten. Hun hele bicep verandert van lang naar kort. Hier is dat veel minder.

Ik zeg: zeker synthol.

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Zeker wel synthol. Daar durf ik om te wedden. Kijk vooral goed naar dat laatst geposte filmpje. Je ziet dat als hij zijn arm strekt er nog een soort van piek op blijft zetten. Zijn gestrekte vorm naar gecurlde vorm verandert te weinig. Kijk naar bb'ers die een goede piek hebben. Als zij hun armen strekken blijft er niet zo'n bergje op de biceps zitten. Hun hele bicep verandert van lang naar kort. Hier is dat veel minder.

Ik zeg: zeker synthol.

200% zeker ja.

Test Is Best

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
5 nov 2007
Ik vind het grappig dat er vroeger bijna nooit iets over synthol werd gezegd in pro bb (door kneusjes tenminste), en nu het een beetje bekend wordt ziet iedereen ineens synthol in elke vervorming bij de pro's.

Wie ben jij om te oordelen, het mooie van synthol in pro-bb is dat je er meestal geen sporen van ziet, maar hier ziet de ifbb-internet-jury elk puntje, op een plaatje of youtube filmpje.

Vergeet niet dat een spier die zo'n transformatie ondergaat nogal een andere "look" krijgt.

Maarja..iemand die iets 200% zeker weet, en niet eens naast die kerel heeft gestaan, dat verteld al genoeg.

CoachDO

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 apr 2008
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Beginpost is er gewoon over. Gewoon ziek.

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Wat vind de synthol jury van deze curls?
http://nl.youtube.com/watch?v=FL1SdWXFjt0

veel beter als chris bennet, zit ongetwijfeld synthol ed in ronnies bi of andere spieren aangezien alle pros op dat niveau wel more or less gebruiken.

ronnies biceps verlengt tenminste nog zichtbaar en zn piek blijft niet gehandhaaft wanneer zn biceps op lengte is, wat ook niet kan tenzij......idd.

wel te verstaan dat er verschil is tussen subtiel gebruik en een overkill.

ik keur synthol zowieso af, ook al is t ronnie of jay of wie dan ook. maar das een mening.

Laatst bewerkt:

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Wie ben jij om te oordelen, het mooie van synthol in pro-bb is dat je er meestal geen sporen van ziet, maar hier ziet de ifbb-internet-jury elk puntje, op een plaatje of youtube filmpje.

Vergeet niet dat een spier die zo'n transformatie ondergaat nogal een andere "look" krijgt.

Maarja..iemand die iets 200% zeker weet, en niet eens naast die kerel heeft gestaan, dat verteld al genoeg.

pearl opticiens iets voor jou? je bent nog wat naief;

alsof je naast iemand moet staan om dat te zien, in pro bb zie je het idd meestal niet.
de look boeit niet, het gaat om de structuur en eigenschappen van een spier.
bij deze gast is het gewoon overduidelijk, overigens heeft chris zelf op boards gezegt site injects te gebruiken, ok mischien geen syntol maar oil is oil, bijna dan:)

Laatst bewerkt:

Leeman

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 apr 2005
Lengte
2m30
Massa
43kg
Vetpercentage
> 50%
denk dat hij zelf de enige is die ons dat kan vertellen :D vind t persoonlijk geen porem.

Glenn GX

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 apr 2004
Markus Ruhl heeft dezelfde synthol-achtige biceps.

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
23 dec 2007
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
pearl opticiens iets voor jou? je bent nog wat naief;

alsof je naast iemand moet staan om dat te zien, in pro bb zie je het idd meestal niet.
de look boeit niet, het gaat om de structuur en eigenschappen van een spier.
bij deze gast is het gewoon overduidelijk, overigens heeft chris zelf op boards gezegt site injects te gebruiken, ok mischien geen syntol maar oil is oil, bijna dan:)

Blijkbaar weet je niet eens wat site injects zijn.

Barbellman

Irrational retard
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 sep 2007
Blijkbaar weet je niet eens wat site injects zijn.

jawel hoor, ik weet donders goed dat dit geen synthol etc hoeft te zijn.

maar voor zover ik weet worden dingen die plaatselijk vergroting bewerkstelligen zoals bv synthol ed oils voor t gemak vaak site injects genoemt.

als ik t fout heb hoor ik t graag, eventueel ook hoe t wel genoemt word aangezien ik met injectables en benamingen voor specifiekere zooi maar een miniscule hoeveelheid weet, zoals je zelf al liet doorschemeren.

overigens heb ik dat van het board zelf waarmee ze de andere synthol achtige formule een site inject noemden.
of beter site enhancing oil(SEO)

maar een echte site inject, dat weet ik dan nog wel.

Laatst bewerkt:

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
23 dec 2007
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Dat is site enhancing oil ja. Site injects zijn normale injects (met bv Prop of Acetate) die je op plekken zet waar de spiergroep in jou ogen achterloopt (bv triceps of kuiten).

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 sep 2005
1000% zeker...geen synthol...zoals eerder gezegd,bij synthol blijft de piek als de arm weer word gestrekt,hier ontspant de biceps zich weer naar "normale" vorm

Mans

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Dat is site enhancing oil ja. Site injects zijn normale injects (met bv Prop of Acetate) die je op plekken zet waar de spiergroep in jou ogen achterloopt (bv triceps of kuiten).

Maar of dat ook werkt is een tweede.

enrico

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
jawel hoor, ik weet donders goed dat dit geen synthol etc hoeft te zijn.

maar voor zover ik weet worden dingen die plaatselijk vergroting bewerkstelligen zoals bv synthol ed oils voor t gemak vaak site injects genoemt.

als ik t fout heb hoor ik t graag, eventueel ook hoe t wel genoemt word aangezien ik met injectables en benamingen voor specifiekere zooi maar een miniscule hoeveelheid weet, zoals je zelf al liet doorschemeren.

overigens heb ik dat van het board zelf waarmee ze de andere synthol achtige formule een site inject noemden.
of beter site enhancing oil(SEO)

maar een echte site inject, dat weet ik dan nog wel.

jongen, je kent er geen flikker vanaf dus kom gewoon niet de geleerde uithangen, bij de internet helden scoor je mss maar bij de mensen die weten hoe synthol en site injects in zijn werk gaan en het er uitziet maak je jezelf gewoon belachelijk, wannabe kenner djezus
200% zeker my ass
edit: met je "oil is oil" heb je trouwens mijn punt bewezen moest je je afvragen waarom ik dit zeg.
en zo'n piek is genetisch, met synthol krijg je die zo niet, mogelijk is er synthol gebruikt om te helpen maar neem maar van mij aan dat deie zoiezo een sicke piek zou hebben

Naar boven