AndroidHealthClinic

Chris Bumstead updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

242832131_4728301493871434_298314440775098004_n.jpg
 
1600 kcal + 2 uur cardio per dag naast zijn training
Krijg al honger als ik dat dieet zie

 
Ziek laag dat hij altijd moet. Laat wel zien hoeveel dedication je nodig hebt om echt peeled te worden. gemiddeld persoon begiunt al te huilen onder de 3k.
 
Ziek laag dat hij altijd moet. Laat wel zien hoeveel dedication je nodig hebt om echt peeled te worden. gemiddeld persoon begiunt al te huilen onder de 3k.

Ja, en velen denken ook dat als je huge bent en een pro bb stack hebt dat je dan niet onder de 4000 kcal en 1000 carbs hoeft te gaan om peeled te worden.

Het lijkt me echt verschrikkelijk afzien. Plaatst alles wat ik of wij doen in perspectief
 
Zit ook op 1800 max plus cardio.
 
Naast zon full day of eating video is het wellicht ook interessant om te weten wat hun bezighoud dagelijks. No offence, maar denk niet dat hij zoals de gemiddelde mens nog 8/9uur pd in een fabriek/magazijn staat te werken of wellicht ook nog nachtdiensten of ploegen draait.

Blijft een uitzonderlijke prestatie wat ie doet! ✌️
 
Dat neemt niet het feit weg dat het afzien is, al dan niet mentaal. Maar inderdaad opstaan wanneer je wilt om vervolgens beetje cardio te doen, eten en dan weer even nappen om vervolgens je pwo maaltijd te eten, trainen, eten, beetje netflixen, wat wiet roken, pre meal bed en repeat lijkt mij een stuk makkelijker dan welke amateur bodybuilder dan ook ja.
 
Naast zon full day of eating video is het wellicht ook interessant om te weten wat hun bezighoud dagelijks. No offence, maar denk niet dat hij zoals de gemiddelde mens nog 8/9uur pd in een fabriek/magazijn staat te werken of wellicht ook nog nachtdiensten of ploegen draait.

Blijft een uitzonderlijke prestatie wat ie doet! ✌️
Niemand op dat niveau heeft er een “normale” baan naast. Hij is de hele dag bezig met z’n prep en daarnaast met zijn social media, eigen supplementen lijn, sponsoren etc.

Denk dat het verre van makkelijker is dan een amateur, want staat een enorme druk op hem om te presteren.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Het feit dat hij voorbereid op de Olympia zal wel motiveren om zo'n heftige prep een beetje door te komen. Al zal hij daarnaast wel wat oppeppers gebruiken om niet als een zombie rond te lopen toch?
Juist die laatste weken voor zo'n wedstrijd zijn topsport in optima forma.
 
Niemand op dat niveau heeft er een “normale” baan naast. Hij is de hele dag bezig met z’n prep en daarnaast met zijn social media, eigen supplementen lijn, sponsoren etc.

Denk dat het verre van makkelijker is dan een amateur, want staat een enorme druk op hem om te presteren.
Natuurlijk heeft die er dingen naast en staat er druk op hem om te presteren maar het is niet te vergelijken met nog een normale baan er ook naast en dan bedoel ik een fysieke baan.
 
Het feit dat hij voorbereid op de Olympia zal wel motiveren om zo'n heftige prep een beetje door te komen. Al zal hij daarnaast wel wat oppeppers gebruiken om niet als een zombie rond te lopen toch?
Juist die laatste weken voor zo'n wedstrijd zijn topsport in optima forma.
Uiteraard. Stims weet ik niet maar van wat ik hoor uit podcasts rookt vrijwel elke prof bodybuilder wiet en gebruiken ze aardig wat benzodiazepines om de prep nachten door te komen. Zal vast ook wel wat stim gebruik bij komen kijken.
 
Flat as a a motherfucker. Wordt een clear win tho. De open gaat echt spannend worden, maar classic is een easy win.
 
1600kcal terwijl je volledige leven in teken staat van de sport. Veel makkelijker dan voor een normale recreant die er een baan e.d. naast heeft
 
Back
Naar boven