AndroidHealthClinic

Chris Bumstead updates topic

Bezoekers in dit topic

Als je ook zijn transformatie ziet van 16-jarige doodnormale schooljongen naar 2-3 jaar later een fucking monster die gewoon in Mens Open zijn pro card wint… met een lengte van 1.85 ook nog eens, dus een frame wat gewoon fucking veel massa nodig heeft om opgevuld te raken.

Elite genetics blabla, geloof het allemaal wel, maar daar zijn echt GRAMMEN gear ingegaan. Dat kan gewoon niet anders. En die gezondsheidsproblemen die hij nu heeft zullen daar ook geheid mee te maken hebben.

Dat hij nu misschien minder gebruikt kan ik wel bijkomen, maar dan nog denk ik dat hij liegt als hij zegt max 500mg.
 
Hij is weg bij iain als coach.
 
Als je ook zijn transformatie ziet van 16-jarige doodnormale schooljongen naar 2-3 jaar later een fucking monster die gewoon in Mens Open zijn pro card wint… met een lengte van 1.85 ook nog eens, dus een frame wat gewoon fucking veel massa nodig heeft om opgevuld te raken.

Elite genetics blabla, geloof het allemaal wel, maar daar zijn echt GRAMMEN gear ingegaan. Dat kan gewoon niet anders. En die gezondsheidsproblemen die hij nu heeft zullen daar ook geheid mee te maken hebben.

Dat hij nu misschien minder gebruikt kan ik wel bijkomen, maar dan nog denk ik dat hij liegt als hij zegt max 500mg.
Dat is het hem ook vaak. Vaak zitten ze dan even op die zogenaamde dose om hun gezondheid in check te krijgen, maar het fundament is uiteraard op veel meer gebouwd. Jordan Peters had op zijn Insta ook daarover iets gepost en gezegd dat het allemaal leugens zijn.

En vaak liegen ze ook erover omdat ze niet willen dat van die naïeve kut kinderen die cycles gaan kopiëren. Dat zegt hij ook een soort van in zijn filmpje.
 
Hij is weg bij iain als coach.
Nick this isn’t the full story- I was there, Iain did NOT say Chris was only working with Hany. He said Chris is working with Hany on some mental discipline/toughness coaching and is NOT leaving Iain. This came up as Iain mentioned how their competing times at the O can conflict.
 
Met elite genetics en goede response is er veel mogelijk.
Het gaat hier om de classic physique klasse, niet open. Uiteindelijk verloopt progressie ook niet lineair ten opzichte van het aantal gram gear wat je erin pompt.
 
Rond 200/week zegt ie? Als hij gezond is volgende week gaat hij misschien 500 doen
 
Met elite genetics en goede response is er veel mogelijk.
Het gaat hier om de classic physique klasse, niet open. Uiteindelijk verloopt progressie ook niet lineair ten opzichte van het aantal gram gear wat je erin pompt.
Dit. Ik heb ooit een maat gehad, die had met mijn mentaliteit prof kunnen worden zeker weten.
 
500mg gear max in de off season. En daar maakt hij dan alsnog gains mee :roflol::roflol:
misschien bedoeld die 500 mg per compound?
en 200 mg in cruise per week. Zou best kunnen hij zit volgens mij ook tegen weight limit aan.
Dus zo heel veel mag hij niet meer gainen. dus zal puur onderhoud zijn denk ik.

En die periode dat hij opeens zulke stappen heeft gemaakt zal die wel die zware kuren hebben gepakt waar hij nu dus inderdaad die gezondheids dingen door heeft.
Plus ik geef hem ook wel gelijk anders gaat iedereen die cycles runnen en krijgt tie teveel tegenstand op het podium :P

nee maar hij is een soort van voorbeeld voor velen natuurlijk dus opzich is er wat voor te zeggen dat hij niet zijn volledige cycles deelt.
Want er zullen er dan zijn die denken o dan ga ik nog meer gebruiken want dan word ik nog beter dan Chris etc etc.
 
Sowieso elite genetics icm een zeer goede werkmentaliteit.

Wat hij kuurt zullen we toch nooit achterhalen maar alleen die kuren hebben niet voor zijn fysiek gezorgd
 
Ik weet wel dat er knapen zijn die aantal ml Test in de week er in knallen, en flesje Primo erbij.
 
Ik weet wel dat er knapen zijn die aantal ml Test in de week er in knallen, en flesje Primo erbij.
Kan inderdaad maar desondanks zullen ze echt wel elite genen hebben.
 
Kan inderdaad maar desondanks zullen ze echt wel elite genen hebben.
Tuurlijk speelt dat mee, maar er gaat echt veel bij. Niet alleen goed eten en hard trainen. Je ziet al het verschil van 2021 met 2017 van Mr:O waar ie in 2017 2e werd.
240lbs op 1.85m is 109kg pure shredded (als ie nu niet zwaarder is)
 
Ik denk eerlijk dat het wel meevalt genen doen heel erg veel.

185 en 109 kg is ook niet zo spectaculair idioot zwaar.
 
En hij zegt ook in die video dat hij dat momenteel doet (200), en dat hij in het verleden 'echte bodybuilder cycles' heeft gedaan met meerdere compounds omdat hij dacht dat het nodig was om zoveel te gebruiken om de massa te pakken wat hij wilde. ik geloof best dat hij 250 mg neemt als die aan het cruisen is. Maar hij geeft zelf ook min of meer toe dat hij in het verleden wel flinke cycles heeft gedaan.
 
Ik denk eerlijk dat het wel meevalt genen doen heel erg veel.

185 en 109 kg is ook niet zo spectaculair idioot zwaar.

Was Berry De Mey dat ook niet op de O ?
 

Voor degene die gisteren zei dat het wel meeviel hoe groot Cbum was :roflol: Krijg de tyfinxxx joh
 
Groot en goed is die wel maar het is natuurlijk geen massa monster.
Hij heeft de perfecte verhoudingen, spiervormen etc.
 

Voor degene die gisteren zei dat het wel meeviel hoe groot Cbum was :roflol: Krijg de tyfinxxx joh
Natuurlijk is die gigantisch, wou dat ik die massa had. Weeg ook 111,0kg bij 1.85 en ergens tussen de 10-12% maar mis shredded nog zeker wel 10kg in vergelijking met hem :roflol:
 
Back
Naar boven