XXL Nutrition

Chris Bumstead updates topic

Bezoekers in dit topic

Zag vanochtend een vlog van hem met beelden van voordat hij on stage ging enzo… die foto’s op instagram enzo geven imo niet genoeg weer hoe hard en droog die gasten zijn, op bewegende hd beelden van dichtbij zag het er echt nog veel beter uit
 
Zag vanochtend een vlog van hem met beelden van voordat hij on stage ging enzo… die foto’s op instagram enzo geven imo niet genoeg weer hoe hard en droog die gasten zijn, op bewegende hd beelden van dichtbij zag het er echt nog veel beter uit

Op die Olympia stream kwamen de fysieken ook niet tot hun recht, elk jaar krijgen ze het voor elkaar om die stream zo kut mogelijk te maken. Hetzelfde geldt voor de achtergrond van de stage en de belichting an sich. Ik denk dat de lokale toneelschool nog een betere stage kan maken dan die gasten van de Olympia.
 
Op die Olympia stream kwamen de fysieken ook niet tot hun recht, elk jaar krijgen ze het voor elkaar om die stream zo kut mogelijk te maken. Hetzelfde geldt voor de achtergrond van de stage en de belichting an sich. Ik denk dat de lokale toneelschool nog een betere stage kan maken dan die gasten van de Olympia.
Ja vooral die achtergrond stoorde ik me echt aan, wat een verschrikking op dit podium, de belangrijkste bodybuilding show ter wereld.
 
Hier nog zijn posing routine van de finals

 
242313286_4779368988764469_141771685658078831_n.jpg
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Ik blijf het elk jaar herhalen maar WAAROM doen ze in Classic niet godvergodverdomme alle poses??? Welke tyfuslijer beslist nou dat je maar 4 poses mag doen? Ik snap dat gewoon echt niet.
 
Als je ziet hoe fucking chill backstage het is bij de olympia de fuck, jammer dat het hier nooit zo is.

 
Als je ziet hoe fucking chill backstage het is bij de olympia de fuck, jammer dat het hier nooit zo is.


Eindelijk wat goede stage footage van dichtbij en in goede kwaliteit.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Als je ziet hoe fucking chill backstage het is bij de olympia de fuck, jammer dat het hier nooit zo is.

Tja de kantine van FC schubbekutteveen is ook een stuk skeerder dan die van Barcelona. :p
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Ja vond het ook niet zo spectaculair inderdaad.. Dat kun jij beter. :D
Ik mag van Roel maandag eten waar ik zin in heb. Wordt in de ochtend een hotel ontbijtbuffet en in de avond uit eten. Overdag niet te gek en dinsdag weer op schema.
 
500mg gear max in de off season. En daar maakt hij dan alsnog gains mee :roflol::roflol:
 
Back
Naar boven