XXL Nutrition

Chris Jones Physiquesofgreatness

Bezoekers in dit topic

BBC genetics bruh
 
Zijn tips zijn echt de beste, heb veel van hem kunnen leren en daarbij is hij ook een heel chill persoon :)
Wat vind je van Vince? Persoonlijk heb ik niks tegen hem, vind eigenlijk al dat gehaat zielig voor hem.

Heb wel een leuke video gemaakt, staat hieronder :D
 
Ik ken hem niet, filmpje begon aardig maar haakte af toen hij begon over kneewraps bij 2x bw squats beneden par... dafuq??!!
 
Zijn tips zijn echt de beste, heb veel van hem kunnen leren en daarbij is hij ook een heel chill persoon :)
Wat vind je van Vince? Persoonlijk heb ik niks tegen hem, vind eigenlijk al dat gehaat zielig voor hem.

Heb wel een leuke video gemaakt, staat hieronder :D
Chris heeft écht goede tips, hij is altijd 'real'
De haat naar Vince is wel sneu voor hem ja.. maar hij heeft simpelweg de uitstraling niet die Chris wel heeft. Bovendien komt ie ook echt soms met shit video's.. Hij heeft best wel gainz gemaakt dat wel. Haha moest stiekem toch lachen om je video
 
Half natty Chris Jones.
 
Vrijwel al die youtube figuren gebruiken.
 
Ik ken hem niet, filmpje begon aardig maar haakte af toen hij begon over kneewraps bij 2x bw squats beneden par... dafuq??!!

hij heeft fucked up knieen zegt ie vaker in zn filmpjes
 
hij heeft fucked up knieen zegt ie vaker in zn filmpjes

Heb ik ook en wraps ze ook niet in. Ik frontsquat zwaarder en met lunges ook zwaarder en zeker legpress ik zwaarder. Dus dat is geen excuus.
Ik doe wel typische knie opwarm en versterkings oefeningen! :D
 
Pracht kerel volg hem al zo'n 2 jaar, filmpjes blijven zeer motivated.. ;)
 
ja maar wat voor jou wel of niet werkt werkt voor een ander mischien wel/niet.
volg hem ook lang en het lijkt me geen persoon van de excuses
en idd erg motiverend
 
Fantastische gozer hoe hij praat is gewoon prachtig zonder beleefd over te komen of iets maar gewoon praten alsof het tegen zijn beste maat is en iedereen maar tips geven.

Ook een goeie fysiek heeft die als dit natty is ( ik geloof hem wel, zijn dirt-bulk results waren nice )

Ps: hij is in alles een fantastisch gozer maar oh wat een kneus is die als het gaat om vrouwen in plaats van Sandra perez te nemen heeft hij een relatie met die lelijkerd
 
Fantastische gozer hoe hij praat is gewoon prachtig zonder beleefd over te komen of iets maar gewoon praten alsof het tegen zijn beste maat is en iedereen maar tips geven.

Ook een goeie fysiek heeft die als dit natty is ( ik geloof hem wel, zijn dirt-bulk results waren nice )

Ps: hij is in alles een fantastisch gozer maar oh wat een kneus is die als het gaat om vrouwen in plaats van Sandra perez te nemen heeft hij een relatie met die lelijkerd

Haha he said he likes em thick, sandra is veel te dun
 
Fantastische gozer hoe hij praat is gewoon prachtig zonder beleefd over te komen of iets maar gewoon praten alsof het tegen zijn beste maat is en iedereen maar tips geven.

Ook een goeie fysiek heeft die als dit natty is ( ik geloof hem wel, zijn dirt-bulk results waren nice )

Ps: hij is in alles een fantastisch gozer maar oh wat een kneus is die als het gaat om vrouwen in plaats van Sandra perez te nemen heeft hij een relatie met die lelijkerd

Eens dat het een fantastische gozer is, lach me elke keer weer kapot om hem, maar natty? Ik heb er een hard hoofd in.. helaas.. bruut fysiek, te bruut om het op genetics af te schuiven.
Veel YouTubers claimen natty te zijn maar vallen door de mand.
 
Back
Naar boven