Fitness Seller

chrisk's selfies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat is gegaan van 57 naar 107 bulken met 17 body fat. Niet omdat ik je niet geloof maar gewoon nieuwschierigheid. over een hoelang tijd bestek was dat? En heb je daar toevallig ook before after fotos van toen je op je top zat van 107 kilo?

In fases naar mate ik serieuzer ging trainen en eten. Eerst een hele tijd met dumbbells en normaal leren eten rond 75kg, toen sprongen gaan maken van 5-10kg per paar maanden met starting strength en later bill starr variaties met 5k jog op rustdagen en gomad.

Beste resultaat was eigenlijk een soort recomp situatie net boven 90kg met bill starr en cardio, toen was ik echt nog lean en kracht schoot elke training vooruit. Geen boeiende fotos van 107, misschien wat low quality in een oude topic waar sommigen hoger schatten maarja maakt niet uit, veel vocht camera blur en abs waren nog zichtbaar maar het zag er verder niet boeiend uit alleen groot maar elke kilo eraf gaf weer meer definitie.

Denk dat ik nu ook echt wat verkloot heb aan hormonen met heeel lang cutten daarna of roa of iets, nooit meer die squat kracht kunnen halen -rest blijft hetzelfde- en elke toenname is alleen nog maar in vet.
 
heb je nog recente pics?
 
Dus je bent rond 80kg?
 
Back
Naar boven