Fitness Seller

chrisk's selfies

Bezoekers in dit topic

Wat zijn je krachtstats dan :)?
 
Eten als een malle!
 
Wat meet je taille bro? En je armen?
Je oogt niet superbuff maar je hebt zeker wel massa, en dat je niet gespierd bent is onzin. Vind de vergelijking met een junk zeer onterecht. Knap werk man!

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

En show legs en back eens? Mirin cuts man. Echt ziek
Thanks man, ik heb geen meetlint maar heb weer wat foto's gemaakt..

Let wel: ik heb sinds dinsdagavond niets gegeten vanwege operatie en wat dagen niet getraind. :(







daily squat junkie legs:







1 _.jpg


4 _.jpg


a _.jpg


b.jpg


l.jpg


l 2 _.jpg
 
Thanks man, ik heb geen meetlint maar heb weer wat foto's gemaakt..

Let wel: ik heb sinds dinsdagavond niets gegeten vanwege operatie en wat dagen niet getraind. :(

Bekijk bijlage 49928

Bekijk bijlage 49930

Bekijk bijlage 49931

daily squat junkie legs:

Bekijk bijlage 49932

Bekijk bijlage 49933

Bekijk bijlage 49929

Je benen lijken wat voor te lopen op de rest. Mooi dat je zo draag staat maar ik vind het net iets te droog. Beter pak nog wat massa bij. Je kan het wel permitteren om een paar % vp te stijgen nu. Heb je srs 4 liter volle melk elke dag gedronken? Hoeveel kcals zijn dit? hoe zag je voeding eruit in de bulk?
 
ziet er eng uit man
 
Hoe zit het trouwens met je bench? Je mist imo srs wat borstvolume.
Heb je dit allemaal natty gedaan?
 
Heb je srs 4 liter volle melk elke dag gedronken? Hoeveel kcals zijn dit? hoe zag je voeding eruit in de bulk?
srs

2400 kcal alleen van de melk de rest was niet zo spannend gewoon wat fruit broodjes vlees en wat de pot schaft.

Heb ook gecut met 3 liter melk en broodjes kebab, shoarma of hamburger elke dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
srs

2400 kcal alleen van de melk de rest was niet zo spannend gewoon wat fruit broodjes vlees en wat de pot schaft.

Heb ook gecut met 3 liter melk en broodjes kebab, shoarma of hamburger elke dag.

heb je dan niet continu diarree van al die melk? Dit zijn toch ook teveel vetten? zeker in volle melk..
 
Hoe zit het trouwens met je bench? Je mist imo srs wat borstvolume.
Heb je dit allemaal natty gedaan?
Ik deed wel bench met starting strength en bill starr met moeite eens 1x 100 gehaald sindsdien niet meer gedaan

Dips de laatste tijd ook niet echt lekker kunnen doen, dus dat geloof ik wel, die maakten echt een enorm verschil als ik daarop maxte

---------- Post added at 11:41 ---------- Previous post was at 11:37 ----------

heb je dan niet continu diarree van al die melk? Dit zijn toch ook teveel vetten? zeker in volle melk..
Mn buik moest misschien aan het begin even wennen maar verder geen last van gehad.

Wat bedoel je met teveel vet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou je echt niet meer als 80kg schatten, maar op foto kan het natuurlijk wel wat vertekenen. Als jij een serieuze bulk doet waarbij je 5% in vet stijgt, sta je nog maar op max 12% :p
 
ga je meedoen met de contest bra?
 
Zoals al vaker gezegd, super droog! Maar nu wel massa erop knallen man richting die 9/10% vet met meer massa en je bent beest :thumb:
 
Heb de laatste tijd veel vreetbuien gehad en merk wel dat ik inderdaad speling heb qua vet% maar aan de andere kant wel meteen ontevreden ben zodra ik van dat ultieme punt af kom oogt het te soft voor mij.

Moet echt iets nuttigs te doen hbben met mn leven om die eetstructuur goed te houden en niet uit verveling zakken chocola te gaan eten. :/

ga je meedoen met de contest bra?
Oei wanneer is dat?
 
Wat meet je taille bro? En je armen?
Je oogt niet superbuff maar je hebt zeker wel massa, en dat je niet gespierd bent is onzin. Vind de vergelijking met een junk zeer onterecht. Knap werk man!


Dit inderdaad.
 
4! liter volle melk, lekker


melk, eten, en trainen. 107 was met een laag vet maar niet dik, 17% ofzo

Dafuq? Ben je serieus van 57 naar 107 gegaan en zat je maar op 17 % toen? Jelly as fuark...
 
Thanks man, ik heb geen meetlint maar heb weer wat foto's gemaakt..

Let wel: ik heb sinds dinsdagavond niets gegeten vanwege operatie en wat dagen niet getraind. :(

Bekijk bijlage 49928

Bekijk bijlage 49930

Bekijk bijlage 49931

daily squat junkie legs:

Bekijk bijlage 49932

Bekijk bijlage 49933

Bekijk bijlage 49929

ziet er gewoon netjes uit man, iedereen die hier doet alsof ie natty op 100kg zou staan met die lengte en dat vetpercentage moet zelf maar ff pics posten.
 
Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat is gegaan van 57 naar 107 bulken met 17 body fat. Niet omdat ik je niet geloof maar gewoon nieuwschierigheid. over een hoelang tijd bestek was dat? En heb je daar toevallig ook before after fotos van toen je op je top zat van 107 kilo?
 
Back
Naar boven