XXL Nutrition

Christelijke ex-hoer wenst homo's een geestelijke dood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
UPDATE - Yvette Lont, auteur en raadslid voor de ChristenUnie in Amsterdam-Zuidoost, wenst homo's een 'geestelijke' dood toe.

Op de website van het christelijke Nederlands Dagblad [Link niet meer beschikbaar] ze onder meer: 'Als we de Bijbel lezen is het door heel het boek heen duidelijk dat homoseksueelgedrag wordt afgewezen. (...) Ik kan niet zien dat overspel in het huwelijk een 'zwaardere' zonde is dan wat hier over homocoïtusualiteit geschreven staat. Laten wij niet zomaar proefballonnen opgooien omdat het onderwerp een hype is in de wereld. Dat het debat in christelijke kringen wordt gevoerd, is prima, maar laten we met zuivere argumenten komen.'


'Ja, God haat deze zonde, en het verdient de 'geestelijke' dood. Maar wij leven in een tijd van genade, en zullen genade moeten schenken aan degene die van zijn homofiele pad wenst af te stappen', aldus Yvette Lont.


De homobeweging Embrace Pink heeft een woedende brief gezonden aan Yvette Lont. Daarin staat: “Bent u nu helemaal gek geworden? Volgens ons bent u reeds ‘geestelijk dood’. De passages over naastenliefde heeft u kennelijk minder nadrukkelijk gelezen. Laat u het oordelen maar over aan uw God, en de politiek aan mensen die wél in staat zijn zich respectvol te gedragen.”
[Link niet meer beschikbaar]


André Rouvoet, de politiek leider van de ChristenUnie en tevens vice-premier, neemt afstand van de uitspraken van Yvette Lont, raadslid in Amsterdam-Zuidoost. In het Nederlands Dagblad schreef ze dat homocoïtusuelen de ‘geestelijke’ dood verdienen.

Zowel de ChristenUnie als mevrouw Lont hebben aan de Gay Krant toegezegd in de loop van vandaag met een verklaring te zullen komen over deze kwestie.

Rouvoet neemt gelukkig gelijk afstand van die uitspraken. Die snol heeft zelf eerst haar lichaam volledig laten uitwonen voor een paar tientjes en nu gaat ze bijdehand doen over homo's. Had gehoopt dat dit soort fundamentalisme niet meer terug te vinden was in de hedendaagse politiek, tijd dat Lont de wacht wordt aangezet.

Gisteravond zat het domme mokkel nog bij 'Bimbo's en Boerka's'. Daar presteerde ze het om van Hans Teeuwen excuses te eisen omdat hij Jezus had beledigd.

Ooit werd Jenny Goeree verketterd en geridiculiseerd, hoop dat Lont hetzelfde lot staat te wachten. Goeree is een fundamentalist uit de jaren 80 en 90, door haar idiote uitspraken werd ze al snel een zwart schaap.
[/FONT]
 
jammer dat zulke 'christenen' dan in de media komen met zulk soort uitspraken.
 
This is the secret. This is how God really “works” in the real world: somebody thinks they know what God ought to be doing, then they sit there stewing about it because God’s obviously not taking care of the matter, then they jump up and do it themselves, then they claim that God ought to be given credit for having gotten the job done. A classic case of sock-puppet deity. Rather pitiful, really, but so long as God persists in failing to show up in the real world it’s the best Christians have to offer.

:)
 
prachtige quote roxxe

goede blog ook waar die vandaan komt:

A United States Marine was attending some college courses between assignments. He had completed missions in Iraq and Afghanistan . One of the courses had a professor who was a vowed atheist and a member of the ACLU.

One day the professor shocked the class when he came in. He looked to the ceiling and flatly stated, “God, if you are real, then I want you to knock me off this platform. I’ll give you exactly 15 minutes.” The lecture room fell silent. You could hear a pin drop.

Ten minutes went by and the professor proclaimed, “Here I am God. I’m still waiting.” It got down to the last couple of minutes when the Marine got out of his chair, went up to the professor, and cold-cocked him; knocking him off the platform.

The professor was out cold. The Marine went back to his seat and sat there, silently. The other students were shocked and stunned and sat there looking on in silence. The professor eventually came to, noticeably shaken, looked at the Marine and asked, “What the hell is the matter with you? Why did you do that?”

The Marine calmly replied, “God was too busy today protecting America ’s soldiers who are protecting your right to say stupid stuff and act like an a$$. So, He sent me.”

:roflol:
 
Geeft wel aan wat het niveau is in de Nederlandse gemeenteraden. :rolleyes:
 
Wat mij opvalt EricR, is dat jij nu veel harder bent in je uitspraken dan tegen moslims met dezelfde primitieve uitspraken.
Ik bedoel woorden als snol, uitwonen etc.
 
Wat een gezeur allemaal over geestelijke dood.......

Hoe vaak heb ik niet gehoord:Gij zijt reeds dood ook al leeft gij.
Reeds leven zij ook al is hun lichaam reeds gestorven............

Zalig zijn zij die hun lichaam niet prijs geven aan de zonde wat geestelijke dood
met zich meebrengt.Zij zullen leven ook al zijn zij gestorven......
 
Wat mij opvalt EricR, is dat jij nu veel harder bent in je uitspraken dan tegen moslims met dezelfde primitieve uitspraken.
Ik bedoel woorden als snol, uitwonen etc.

Het is een hoer, die woon je uit. Ander woord voor hoer is snol. Over radicale moslims heb ik ook genoeg harde uitspraken gedaan, ik walg van fundi´s. Dus niet met die selectiviteit crap aankomen, Zeekip.
 
waar haalt ze het gore lef vandaan zeg. eerlijk waar en dat zit dan in de politiek.
:mad: :no:
 
Dat mens mag zowel lichamelijk als geestelijk dood, Hans Teeuwen is cool :cool:
 
Het is een hoer, die woon je uit. Ander woord voor hoer is snol. Over radicale moslims heb ik ook genoeg harde uitspraken gedaan, ik walg van fundi´s. Dus niet met die selectiviteit crap aankomen, Zeekip.
iemand er op afrekenen omdat ze hoer is geweest is nu niet meteen wat ik van iemand met jou intelligentie had verwacht..:rolleyes:

deze is nu wel een k*tpersoon maar je mag wel wat genuanceerder zijn, zijn door de band gewoon meiden die veel pech hebben gehad.
 
Kom zeg enrico 'pech' ze is toch niet gedwongen zoals in de vrouwenhandel ofzo? Trouwens hoe kan je nu eerst hoer zijn (imo zowat het laagste wat er op de wereld bestaat) en dan plots in de politiek gaan en verwachten serieus te worden 'genomen'. En als je dan met zo'n uitspraken komt dan verdien je het om terug te worden gestuurd naar waar je vandaan komt. Gewoon een ordinair en waarschijnlijk niet al te schrander wijf dat gemakkelijk geld wilt verdienen: zowel jezelf verkopen als in de politiek gaan is dan ideaal. Zo iemand verdient 0.0 respect. Heeft weinig met intelligentie te maken vind ik, is gewoon een mening.
 
ik heb het ook niet over haar maar wel over het feit dat Eric in zijn post het over alle hoeren leek te hebben, ik ken dat wereldje wel zo'n beetje en 't is echt ni van "jipppiii weer naar het werk hip hip hoera!" dat wijf op die show is indd wel een k*tmens die een beetje teveel aan de snuif heeft gehangen en nooit meer goed gekomen is.
 
Wat een gezeur allemaal over geestelijke dood.......

Hoe vaak heb ik niet gehoord:Gij zijt reeds dood ook al leeft gij.
Reeds leven zij ook al is hun lichaam reeds gestorven............

Zalig zijn zij die hun lichaam niet prijs geven aan de zonde wat geestelijke dood
met zich meebrengt.Zij zullen leven ook al zijn zij gestorven......

nog nooit van gehoord, laat me raden, dit komt uit de koran?
 
NSFW, ook niet klikken als je aan het eten bent.

2191.jpg

Hoer?:scratch:

Wie zou der over haar heen willen dan?
 
Ik ergerde me al kapot aan haar nav dat programma 'Bimbo's en Boerka's', maar hier slaat ze wederom de plank mis.
Dat zulke halve garen werkelijk media-aandacht krijgen, snap ik nog steeds niet. Rustig in een hoekje laten wegkwijnen en er dan weer een pooier op afsturen. Klaar.
 
Back
Naar boven