AndroidHealthClinic

Christelijke feestdagen binnenkort verboden in heel europa! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:

Ik heb niks tegen onderwijs en ontwikkeling.
Maar verplichten om kinderen van ouders te scheiden is imo sowieso fout.

''Ik was hier een heel bericht aan het typen over hoe verkeerd het onderwijs is, maar heb besloten die discussie niet te starten''.

Plaatje deed me overigens denken aan een oude docent die het financiële aspect uitlegde en dat een leerling/student geen leerling/student meer is maar slechts een klant. Excuses voor de verwarring.

waar staat scheiding van ouders en kinderen?
seculair betekent dat godsdienst gescheiden is van de staat
 
waar staat scheiding van ouders en kinderen?
seculair betekent dat godsdienst gescheiden is van de staat

ipv een leerplicht een schoolplicht invoert

Mijn reactie had alleen betrekking op dat stukje.
 
dat betekent dat alsnog niet
 
Prima, als ik ze maar als zelf in te vullen vrije dagen terug krijg. Werken met kerst, dikke prima, lekker rustig.
 
Meteen ook een nieuwe tijdlijn invoeren mss, stamt ook af van de christenen.. Imo zou nieuwjaar op 1 augustus moeten vallen ipv van 1 januari.
 
Ik kwam dit artikel via via tegen en schrok indd. Zijn dus niet mijn stellingen oid maar van een site die ik ook netjes onderin vermeld.

Kijk even naar mijn andere bijna 5000 posts, ik verspreid totaal geen haat :o

Het zou je sieren om dan een minimum aan broncontrole te doen nadat je zoiets leest, voordat je het herpost op een ander forum. Ik kan je garanderen dat óók hier weer mensen zijn die alleen jouw OP lezen en nu weer zwaar geschrokken of verontwaardigd zijn over 'die Moslims'. Dus in zekere zin verspreidt je wel degelijk weer haat, ook al is het niet direct zo bedoeld.
Zo'n moeite kost het toch niet om even te googlen en erachter te komen dat de waarheid wat genuanceerder is?
 
Het Sinterklaasfeest staat al jaren onder druk in Nederland. Niet door de Islam, maar door grote gevestigde Amerikaanse bedrijven. Dat terzijde....

Waar ik me over verbaas is dat we vooral mbt de Islam altijd de excessen als basis beschouwen. Die eikels die op het WTC vlogen beschouwen we als de gemiddelde Moslim. Waar je voor moet waken is radicalisering, dit is in elk geloof of politieke stroming.

Maar als we dan toch in extremen en excessen mogen denken.... Ach, laten we dan maar honden afschaffen en de Islam accepteren ipv kinderen misbruiken onder het juk van de katholieke kerk.
 
:roflol:

Ik heb niks tegen onderwijs en ontwikkeling.
Maar verplichten om kinderen van ouders te scheiden is imo sowieso fout.

''Ik was hier een heel bericht aan het typen over hoe verkeerd het onderwijs is, maar heb besloten die discussie niet te starten''.

Plaatje deed me overigens denken aan een oude docent die het financiële aspect uitlegde en dat een leerling/student geen leerling/student meer is maar slechts een klant. Excuses voor de verwarring.

in deze maatschappij opgroeien in een omgeving die je de essentiele sociale vaardigheden niet op een voldoende manier kan aanleren zoals naar school gaan dat doet is kindermishandeling.
5 dagen per week 7uurtjes naar school gaan voor 30 weken per jaar bestempelen als "ouders van hun kinderen scheiden" is bovendien 1 van de achterlijkste dingen die ik ooit gehoord heb
 
Voor moslims is het vieren van Sinterklaas verboden
Het zijn dus niet alleen de zogenaamd radicale moslims die geen Sinterklaas vieren, maar vrijwel alle moslims. Ze doen dit niet, omdat ze menen niet te mogen deelnemen aan niet-islamitische feestdagen. Binnen de islam is het verboden om iets of iemand anders dan Allah te aanbidden. Dit wordt zelfs als een van de grootste zonden gezien die je kunt begaan. Men noemt dit afgoderij en dit betekent dat je de eenheid van Allah ontkent. Want het sinterklaasfeest is ten slotte het vieren van de verjaardag van een heilige.

Moslims vieren een christelijke feestdag niet? :eek: Wat een shock!
 
Wat hebben mensen tegenwoordig toch tegen feestjes.. Eerst dat sinterklaas geouwehoer en nu dit weer.

Laat elkaar met rust en prop het hele jaar vol met feesten.
 
Dat kost je straks weer vrije dagen.
 
Back
Naar boven