MuscleMeat

Christelijke feestdagen binnenkort verboden in heel europa! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb nog nooit een moslim horen reppen over het Sinterklaasfeest of horen klagen over alle andere christelijk georienteerde feesten. Wat mij echter stoort is dat een hele horde DBB'ers klakkeloos haatpropaganda van een Israelische blog overneemt en per direct in een vijandige modus overschakelt als het woordje Islam valt. Kunnen mensen echt niet denken?

DBB'ers hebben meer spieren dan hersenen...

Al gaat dit voor mij natuurlijk niet op. :D
 
zit net op een creationisten-forum uit de vs met deze populistische onzin :roflol:
 
Tijd voor ww3, ik meld me aan als vrijwilliger :)
 
Dat verhaal van OP is oorspronkelijk van een satirische nieuwssite, hold your butthurt
 
een topic met een godwin in de op

Dis_gon_b_gud.gif
 
Goed bericht.
Ik moest gelijk aan o.a. Italië denken waar ze tussen alle Mariaprocessies door iedere 4 dagen ofzo een Katholieke feestdag hebben. Ging me toen bedenken hoe dat dan in z'n werk zou gaan en hoe dat er uit zou zien. Ook al waren niet alle details gelijk in te vullen toch bedacht ik me "seems legit".
 
Bron is volgens mij niet geheel correct, ik heb ook al eens gelezen dat dat verbod in Berlijn er niet van is gekomen bijvoorbeeld.

Over het algemeen genomen vind ik het principe 'alles of niets' (dat toch een beetje modern aan het worden is) toch in het nadeel van de oorspronkelijke cultuur en identiteit. Het is toch je verlies als iemand je shirt afpakt en je het terug pakt en het scheurt dat je dan zegt, dan niemand. Je bent toch je shirt kwijt...

Je moet toch in staat zijn om te zeggen geen boerka als religieuze uiting maar een keppeltje of kruis ketting mag wel bijvoorbeeld. Maar goed west Europa en identiteits behoud...het is een slecht boek.
 
Wat een ****ing bullshit. Sinterklaas, kerst en pasen zijn feesten voor iedereen. En dan heb je die theedoeken die 'het suikerfeest' hebben. Daar zijn wij niet welkom. Dan moet dat ook voor iedereen zijn, lekker gratis onbeperkt vreten. Ik kan killy wel begrijpen.
 
Wordt tijd voor oorlog. Of stuur alle moslims na Afrika en gooi er een bom op

Ik hoop dat dit een grap is.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Wat een ****ing bullshit. Sinterklaas, kerst en pasen zijn feesten voor iedereen. En dan heb je die theedoeken die 'het suikerfeest' hebben. Daar zijn wij niet welkom. Dan moet dat ook voor iedereen zijn, lekker gratis onbeperkt vreten. Ik kan killy wel begrijpen.

Het suikerfeest thuis onder familie gevierd. Tuurlijk ben je er niet welkom als je niet uitgenodigd bent.
Als je thuis het Sinterklaasfeest viert, is je islamitische buur dan welkom als je hem niet hebt uitgenodigd?

Racisten hebben toch zo'n domme argumenten.
 
Sinds wanneer zijn het moslims die zwarte piet willen verbieden, dit waren toch echt Surinamers/Antillianen die grotendeels christelijk zijn. Je kan ook wel doordraaien met alles naar de moslims te schuiven :roflol:
 
Het suikerfeest thuis onder familie gevierd. Tuurlijk ben je er niet welkom als je niet uitgenodigd bent.
Als je thuis het Sinterklaasfeest viert, is je islamitische buur dan welkom als je hem niet hebt uitgenodigd?

Racisten hebben toch zo'n domme argumenten.

Dan moeten ze ook niet zeiken toch? Wij ons feestje, en zij hun eigen feestje. :)
Als ik een islamitische buurman zou hebben zou hij welkom zijn, als hij zijn C4 maar thuis laat.

En hoe kom je erbij dat ik racistisch ben? :scratch:
 
sensatie journalistiek... ofwel grote delen van het verhaal weglaten
 
Dan moeten ze ook niet zeiken toch? Wij ons feestje, en zij hun eigen feestje. :)
Als ik een islamitische buurman zou hebben zou hij welkom zijn, als hij zijn C4 maar thuis laat.

En hoe kom je erbij dat ik racistisch ben? :scratch:

Hoe kom je erbij dat dat grappig was? :scratch:
 
Kijk hoe de tekst is geschreven, weer zo'n schreeuwerige populist.
Niks aan het handje, die moslims krijgen het niet voor het zeggen.
 
Dan moeten ze ook niet zeiken toch? Wij ons feestje, en zij hun eigen feestje. :)
Als ik een islamitische buurman zou hebben zou hij welkom zijn, als hij zijn C4 maar thuis laat.

En hoe kom je erbij dat ik racistisch ben? :scratch:

Maar wie zegt dat ze aan het zeiken zijn?
Het is Europa die een meer seculier karakter wil geven aan de individuele overheden.
 
Back
Naar boven