MuscleMeat

Christelijke feestdagen binnenkort verboden in heel europa!

Bezoekers in dit topic

Het zou natuurlijk wel een oplossing zijn om alle buitenlanders hun kinderen hier in de wijk eens te laten stoppen bij ELKE feestdag van deur tot deur te gaan. Bij Kerstmis, Pasen, driekoningen etc komen hier aan de deur elke keer wel buitenlanders liedjes zingen voor snoep/geld. Niet zo heel erg (buiten wat vervelend om op een rustige feestdag uit je luie zetel te komen :p), maar als je islam bent vier je deze feestdagen toch niet?
En ja, ik ben zeker dat ze islamitisch zijn, vader is er eens over begonnen dat niet elke feestdag van de islamieten is en zij dat dus niet mogen vieren en zeker niet voor eigen gewin. Man ik lag strijk :')
 
Het zou natuurlijk wel een oplossing zijn om alle buitenlanders hun kinderen hier in de wijk eens te laten stoppen bij ELKE feestdag van deur tot deur te gaan. Bij Kerstmis, Pasen, driekoningen etc komen hier aan de deur elke keer wel buitenlanders liedjes zingen voor snoep/geld. Niet zo heel erg (buiten wat vervelend om op een rustige feestdag uit je luie zetel te komen :p), maar als je islam bent vier je deze feestdagen toch niet?
En ja, ik ben zeker dat ze islamitisch zijn, vader is er eens over begonnen dat niet elke feestdag van de islamieten is en zij dat dus niet mogen vieren en zeker niet voor eigen gewin. Man ik lag strijk :')

"....als je islam bent...".


:eek2::eek2::eyes:
 
Mooi. Als dan meteen wat met geloof te maken heeft verboden wordt over de gehele wereld, zijn we van een hoop gezeik af.
 
Ik heb nog nooit een moslim horen reppen over het Sinterklaasfeest of horen klagen over alle andere christelijk georienteerde feesten. Wat mij echter stoort is dat een hele horde DBB'ers klakkeloos haatpropaganda van een Israelische blog overneemt en per direct in een vijandige modus overschakelt als het woordje Islam valt. Kunnen mensen echt niet denken?


+1

Niet alleen Sinterklaas staat ter discussie, maar binnenkort worden ook de christelijke feestdagen zoals Kerstmis en Pasen verboden! Europa blijft buigen voor de eisen van de islam!

Stopte hier met lezen:roflol:, wat een achterlijk stukje haattekst weer, lijkt er meer op dat alle anti-moslims een jihad willen. :roflol:
 
Ik hoop dat dit een grap is.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------



Het suikerfeest thuis onder familie gevierd. Tuurlijk ben je er niet welkom als je niet uitgenodigd bent.
Als je thuis het Sinterklaasfeest viert, is je islamitische buur dan welkom als je hem niet hebt uitgenodigd?

Racisten hebben toch zo'n domme argumenten.

Nee, ik ben pro Israel.

Probleem?
 
Mooi. Als dan meteen wat met geloof te maken heeft verboden wordt over de gehele wereld, zijn we van een hoop gezeik af.

Inderdaad, totalitaire regimes zijn zo veel beter, nietwaar.

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Nee, ik ben pro Israel.

Probleem?

Dat is je goed recht.
 
Wordt tijd voor oorlog. Of stuur alle moslims na Afrika en gooi er een bom op

Nee, ik ben pro Israel.

Probleem?

Iemand die pro israel is, maar dan een andere bevolkingsgroep wil uitroeien net zoals Hitler dit met de Joden deed. Hoe dom kan je zijn?

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Want als geloof afgeschaft wordt dan ontstaan er meteen totalitaire regimes.

Neen, er was geen sprake van afschaffen maar van verbieden. ALs een staat iets als religie tracht te verbieden, dan kan die daar enkel in slagen, als die totalitair is.
 
Iemand die pro israel is, maar dan een andere bevolkingsgroep wil uitroeien net zoals Hitler dit met de Joden deed. Hoe dom kan je zijn?

:cool::cool::cool:
 
Neen, er was geen sprake van afschaffen maar van verbieden. ALs een staat iets als religie tracht te verbieden, dan kan die daar enkel in slagen, als die totalitair is.

Sorry, klopt. Ben ik het niet mee eens. Religie is slechts een deel van het leven (voor een deel van de bevolking, voor anderen maakt het niet eens een deel van hun leven uit), en een totalitaire staat is een staat die al zijn burgers in elk opzicht beheerst.
 
Sorry, klopt. Ben ik het niet mee eens. Religie is slechts een deel van het leven (voor een deel van de bevolking, voor anderen maakt het niet eens een deel van hun leven uit), en een totalitaire staat is een staat die al zijn burgers in elk opzicht beheerst.

Enkel een totalitaire staat kan trachten religie uit te roeien, en in zo'n staat wil ik niet leven.

Correctie:

Ik had moeten schrijven:
Enkel een totalitaire staat kan religie trachten uit te roeien door het bij wet te verbieden, maar in zo'n staat wil ik niet leven.
 
Laatst bewerkt:
Enkel een totalitaire staat kan trachten religie uit te roeien, en in zo'n staat wil ik niet leven.

een seculaire staat die ipv een leerplicht een schoolplicht invoert en geprivatiseerde scholen niet toestaat wel, en in zo'n staat zou ik graag leven.
 
Wat een ****ing bullshit. Sinterklaas, kerst en pasen zijn feesten voor iedereen. En dan heb je die theedoeken die 'het suikerfeest' hebben. Daar zijn wij niet welkom. Dan moet dat ook voor iedereen zijn, lekker gratis onbeperkt vreten. Ik kan killy wel begrijpen.

Jij bent welkom bij mij tijdens het volgende suikerfeest en je mag onbeperkt vreten, geen probleem
 
een seculaire staat die ipv een leerplicht een schoolplicht invoert en geprivatiseerde scholen niet toestaat wel, en in zo'n staat zou ik graag leven.

Schoolplicht lol u srs? ja man verplicht ouders en kinderen te scheiden! zal zeker een vooruitgang zijn.
Doet me denken aan de Rockefellers die het feminisme steunden, goed initiatief ja, maar de grootste reden was om de kids zo snel mogelijk in de schoolbanken te krijgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Srry beetje offtopic :p
 
Schoolplicht lol u srs? ja man verplicht ouders en kinderen te scheiden! zal zeker een vooruitgang zijn.
Doet me denken aan de Rockefellers die het feminisme steunden, goed initiatief ja, maar de grootste reden was om de kids zo snel mogelijk in de schoolbanken te krijgen.

[Link niet meer beschikbaar]

Srry beetje offtopic :p

dat soort plaatjes slaan altijd zo hard de plank mis.Door onderwijs (danwel zelfstudie danwel school) kan je juist beter je eigen mening vormen en jezelf "ontwikkelen". Daarom zijn het ook standaard alle mbo'ertjes en idioten die populistisch gedachtegoed na papegaaien. je bent als laag/onopgeleide gewoon veel vatbaarder daarvoor.
 
dat soort plaatjes slaan altijd zo hard de plank mis.Door onderwijs (danwel zelfstudie danwel school) kan je juist beter je eigen mening vormen en jezelf "ontwikkelen". Daarom zijn het ook standaard alle mbo'ertjes en idioten die populistisch gedachtegoed na papegaaien. je bent als laag/onopgeleide gewoon veel vatbaarder daarvoor.

:roflol:

Ik heb niks tegen onderwijs en ontwikkeling.
Maar verplichten om kinderen van ouders te scheiden is imo sowieso fout.

''Ik was hier een heel bericht aan het typen over hoe verkeerd het onderwijs is, maar heb besloten die discussie niet te starten''.

Plaatje deed me overigens denken aan een oude docent die het financiële aspect uitlegde en dat een leerling/student geen leerling/student meer is maar slechts een klant. Excuses voor de verwarring.
 
Back
Naar boven