AndroidHealthClinic

Christian bale

Bezoekers in dit topic

Creatine idd.
 
Lees de trivia eens op IMDB, voor ze 'Batman Begins' begonnen te filmen was Christian Bale gewoon dik (hij kreeg de bijnaam Fatman), dus hij heeft zichzelf wellicht volgepropt me junkfood in die periode. In 'The Dark Knight' stond hij er ook zichtbaar beter op. :)

Belachelijk dat sommige mensen denken dat hij aan de 'roids zit. :roflol:


Dus wat jij nu zegt is dat ie in batman begins dik was ? :D

Dit is een foto van hem in batman begins hij heeft hier een iets hogver vetpercentage maar als je dat nu al vet gaat noemen zijn we in onze wereld ver heen. dat is max 15% en dat is nog altijd een normaal gezond vetpercentage als je naar wetenschappelijke studies kijkt :) zo een vetpercentage is in ieder geval gezonder dan 7% ofzo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dus wat jij nu zegt is dat ie in batman begins dik was ? :D

Due to his part in El maquinista (2004) (aka The Machinist), Christian Bale was vastly underweight (about 120 pounds on his 6 foot+ frame) when he was under consideration for the part. After being cast, he was told to become as "big as you could be" by Christopher Nolan. Bale underwent a dietary and exercise regimen and ending up weighing about 220 pounds (about 40 pounds above his normal weight). It was decided that Bale had became too large (friends of his on the film's crew dubbed him "Fatman") and he quickly shed about 20 pounds to have leaner, more muscular frame.

Nou ja vet, hij was geen shredded 'monster' zoals onze vriend Brad Pritt.
 
hij was van 58kg naar 90+ gegaan voor zen rol in Batman begins

volgens mij heeft hij whey gesnoept wat niet helemaal legaal is.
 
Iedereen weet toch dat de sleutel voor "hugeness" het volgende is: "goed eten, goed slapen, en een schepje creatine elke dag".
 
Blikje tonijn en een appel.
 
veel squat/deadlift in een monstersquats. las net op msn.nl dat sniperx zijn personal trainer was
 
Deze mensen hebben het natuurlijk wel wat makkelijker.

Hun krijgen een trainer toegedeeld en moeten elke dag hard trainen. Eten kost voor hun geen zak en laten ze lekker maken.
Als je half jaar alleen maar traint zonder ook maar iets anders te doen geen werk ertussen en zo. Op de manier hoe hun aangepakt worden. Dan groei je meer en sneller dan de bodybuilders hier natuurlijk.

Maar er zullen vast wel wat geheime ingrediënten bij zitten. :D


We kunnen het natuurlijk ook testen. Ik meld me vrijwillig.

Eerst ga ik me uithongeren en dan gaan jullie allemaal bij leggen voor een presonal trainer en mijn eten. Kijken hoe groot ik wordt :D
 
Dit

Welke film was die eerste trouwens? Bizar mager.

OT: Wat personal trainers, goede voeding en goed gedoseerde AAS.
+ dit
spiergeheugen doet ook een wonder ;)

Hij was voordat ie die rol in the machinist kreeg al redelijk gespierd

+ niet te vergeten dat het film is jongens ;)
Belichting, bewerkingen, camerastandpunt, ...
 
Maar er zullen vast wel wat geheime ingrediënten bij zitten. :D

Zoals ??? Bale heeft een hekel aan bodybuilding, ik zie hem echt geen naald in zijn reet steken.

on his transformation into Patrick Bateman for American Psycho (2000)
Working out is incredibly boring. I swear it's true that the bigger your muscles get, the fewer brain cells you have. I found I had to stop thinking when I was in the gym because if I thought about it, I'd realize how ridiculous it was that I was pumping iron when I could've been out having a drink and a cigarette and enjoying some lunch. I did three hours a day for six weeks with a personal trainer and some time before that. I ate an awful lot during training and then almost nothing during filming.

Eten kost voor hun geen zak en laten ze lekker maken.

Idd, eten dat je niet zelf klaarmaakt is 4x anaboler.
 
Laatst bewerkt:
Heb het me ook altijd afgevraagd. Kan wel perfect naturel! Alleen geloof ik ook niet dat het kan in 6 maand :(. Zelfs met roids is het volgens mij zo geen makkelijke opdracht, voeding en training moet zowieso ook in orde zijn. Will smith staat ook voor sommige films een stuk buffer dan voor andere.
 
Waar komt die 6 maand vandaan? Ik kom het nergens tegen? (of ik lees erover)
 
Waar komt die 6 maand vandaan? Ik kom het nergens tegen? (of ik lees erover)
The Machinist is van 2004, Batman Begins van 2005. Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat er maar 6 maanden tussen de shots zitten.
 
Dat je nog kan ontkennen dat hier geen roids in het spel zijn... :rolleyes:

Hij haat bodybuilding? Lees dat nergens... Lees wel dat hij het trainen belachelijk vindt enzo, maar waarom zou hij daarom geen spuit in zijn reet laten zetten?
 
The Machinist is van 2004, Batman Begins van 2005. Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat er maar 6 maanden tussen de shots zitten.

The Machinist is gefilmd in 2003 of het filmen + post production moet gebeurd zijn in 2 weken want hij kwam namelijk uit op 18 January 2004 :rolleyes:

Klik
 
Allemaal door witte boterhammen hagelslag en energydrink.
 
The Machinist is gefilmd in 2003 of het filmen + post production moet gebeurd zijn in 2 weken want hij kwam namelijk uit op 18 January 2004 :rolleyes:

Klik
Batman Begins een kleine 1,5 jaar later. Die 6 maanden kan dus ook dik een jaar later geweest zijn. Ben ook wel benieuwd naar bronnen die 6 maanden aangeven.
 
Back
Naar boven