MuscleMeat

Christian Bale

Bezoekers in dit topic

dr. Gonzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2003
Berichten
1.003
Waardering
0
Ik heb gisteravond El Maquinista gezien, waarin Christian bale een uitgemergelde en verwarde man speelt die al een jaar niet heeft geslapen:
photo_02_hires.jpg


Hij heeft na deze film 6 maanden de tijd gehad om zijn fysiek weer op te bouwen voor batman begins:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is pas vooruitgang!
 
Yep heel indrukwekkend wat hij overheeft voor een rol!
 
Goede acteur ook. Equilibrium is echt een topfilm!
 
jeetje wat goed zeg!!
 
ja hij woog 55 kilo voor de film (de machinist toch) en hij wilde zelfs tot 45 gaan mar dat vond de dokter nou niet echt oké... hij is nog best lang dus 55 kilo is echt scary weinig.
 
lol sorry hoor maar dat is echt niet moeilijk met een heel team begeleiders rond je...
 
Lang leve de gh kliniek.
 
acidreign zei:
lol sorry hoor maar dat is echt niet moeilijk met een heel team begeleiders rond je...

Zeur niet. Wie of wat hij ook zich omheeft, hij moet 't toch echt zelf doen.
 
is allemaal lucht wat hij erbij heeft getraind.
 
Tractortje zei:

bitch


off-topic: yeheeeee ik zit weer op 1000posts en dat ga ik dus zo proberen te houden :D
 
Laatst bewerkt:
Equilibrium is een van men favo films, don't **** with that :D

Zouden we hier es moeten testen, elke vorm van emoties resulteerd in een ban! ;)
 
ik woog ook eerst 45 kilo... ik ben flink wat gegained!

mahja toen was ik wel 10 jaar ofzo
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed droog :thumbs:


Die kerel speelde toch ook American Psycho? Daarin was hij veel voller, zal wel spiergeheugen zijn, en uiteraard goede begeleiding, en wie weet wat AS :P
 
benchMarc zei:
Goed droog :thumbs:


Die kerel speelde toch ook American Psycho? Daarin was hij veel voller, zal wel spiergeheugen zijn, en uiteraard goede begeleiding, en wie weet wat AS :P

AS? Lijkt me niet nodig en heel onverstandig.
 
Back
Naar boven