AndroidHealthClinic

Christian Bale (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ruff-E zei:
Zo droog zijn en dan nog niet eens toonbare abs hebben.

Ik zie ze wel degelijk, maar waarom zou iemand die verwijl geen massa meer heeft wel goede abs hebben?
 
Erg knap, zou zo kunnen meespelen in schindlers list ed.
 
exarchos zei:
Erg knap, zou zo kunnen meespelen in schindlers list ed.

Vind 'm lijken op die gast in dat kamp tijdens de Balkan Oorlog.
 
axestream zei:
AS? Lijkt me niet nodig en heel onverstandig.
Wordt wel meer in die filmindustrie gebruikt volgens mij.
 
benchMarc zei:
Wordt wel meer in die filmindustrie gebruikt volgens mij.

Misschien, maar het afvallen was al een hele belasting op zich, dan weer aankomen wat je ook goed aan moet pakken. Daar nog AS bij gebruiken lijkt me niet verstandig en Bale had altijd al een goed lichaam, dus ik ga gewoon uit van spiergeheugen. Na 6 maanden niet trainen had ik binnen 5 weken 4cm terug op m'n armen...geheel naturel.
 
jij bent een ware freak, Axe! Zoveel is nu wel duidelijk!
 
Ze zouden mij wel echt serieuze doekoe moeten betalen wil ik me zo laten vermageren. Zeker als je al een bekende acteur bent en het niet per se nodig hebt zou ik dit nooit doen, is echt ongezond.
 
Zelda zei:
Ze zouden mij wel echt serieuze doekoe moeten betalen wil ik me zo laten vermageren. Zeker als je al een bekende acteur bent en het niet per se nodig hebt zou ik dit nooit doen, is echt ongezond.

Ik denk dat het bedrag wat Christian Bale voor the Machinist kreeg en voor Batman begins je wel over de streep zou trekken :)
 
Dit is al lang en breed besproken in de sectie Muziek en Uitgaansleven in de fantastische thread 'Grote Filmtopic' waarin filmliefhebbers hun oog voor Schone Films laten zien. :)

Voor meer kwaliteitsfilms, kijk eens in dat topic. :thumbs:
 
Je moest eens weten wat een likje verf op een huid kan doen. Ook worden effecten m.b.v. computers gebruikt, meer dan je denkt. In veel films en reclame worden computer effecten gebruikt die je echt niet ziet. Maar desondanks is het wel extreem wat hij met zijn lichaam heeft gedaan.
 
Tractortje zei:
Goede acteur ook. Equilibrium is echt een topfilm!

Hahaha. Jongeman, ik hoop dat je ofwel heel stoned bent, ofwel heel veel gedronken hebt.
Wat een ongelooflijke k*tfilm is dat wel niet.
 
Oh sjezus van die 'hoe moet ik dit in godsnaam plaatsen'-scenes en van die 'dit is niet voor te stellen zo belachelijk'-verhalen.
 
Haha is wel nog goed. Gaat over een maatschappij waar emoties verboden zijn, en dit ook gecontroleerd wordt door een soort inspecteurs. Het verhaal gaat erover dat één van die inspecteurs zelf zijn dosis drugs stopt met nemen en zo ook emoties krijgt.
 
Lachen, die ga ik downen :P
 
vechtscenes zijn zeker ok als je the matrix ook vet vond
 
Iemand die op z'n kop draait terwijl ie boven auto's zweeft en met 100 anderen vecht...dat kun je zelfs kleuters in een aflevering van Transformers niet laten geloven.

Jullie dus wel. :thumb:
 
D-U-N-K zei:
ja hij woog 55 kilo voor de film (de machinist toch) en hij wilde zelfs tot 45 gaan mar dat vond de dokter nou niet echt oké... hij is nog best lang dus 55 kilo is echt scary weinig.


Hoe lang is ie?
 
Back
Naar boven