MuscleMeat

christiano ronaldo shredded beast!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jezus wat een lats...

serieus.

Hij is dan geen 100 kg @4%, maar kom op zeg, dit is wel een op en top sportman.
 
Precies bro, het is een monster.



(**** off socrates, laat ons gefrustreerde coïtusisten met een adoniscomplex deze god even lekker afzeiken, is goed voor onze moraal.)
 
Betekend dit niet dat "Tractortje" gewoon een klein rotsje in de branding is? Anders zou ze (Linda) toch wel zeggen "haha kijk hij denkt dat hij een vliegtuig is maar vergeleken met jou is hij maar een mug met proppelors".
 
eduardjanssen zei:
Betekend dit niet dat "Tractortje" gewoon een klein rotsje in de branding is? Anders zou ze (Linda) toch wel zeggen "haha kijk hij denkt dat hij een vliegtuig is maar vergeleken met jou is hij maar een mug met proppelors".

:roflol:
 
Haha, haan jullie nu al elke sporter vergelijken met BB?

Vind het ook een cry-baby, maar heeft het in veel opzichten beter voor elkaar als mij. Kan ik me er druk om maken dat hij zoveel heeft? Nee hoor.
Kan ik me er druk om maken dat ik in sommige opzichten minder heb. Ja hoor.
Ik ben niet jaloers, ik wil het gewoon nog beter hebben ;)
 
Socrates zei:
Zoals ik al eerder zei in een ander topic... beest of niet hij heeft wel de wereldtop gehaalt in zijn sport en dat kunnen de mensen op dit board niet zeggen.. daarbij komt dat hij in een Ferrari rijdt, in een huis woont die meer kost dan de huizen in de hele straat bij elkaar waar de meeste wonen (wat vaak ook nog gewoon bij hun ouders is), heeft ie een vriendin die de meeste hier alleen kennen van de fotos en de filmpjes die ze gebruiken om de trekkar voort te trekken (buiten z'n buitenvrouwtjes om) en heeft ie meer geld dan waarschijnlijk dit heel board bij elkaar... o ja.. hij is 21.

Verder heeft ie ook een fysiek waar velen van hier jaloers op zijn terwijl ie geen BB-er is.... verder zou elke vriendin van onze jonge members (als ze die al hebben) geen moment twijvelen om een "beschuitje met hem te eten".

Ach.. jaloezie is een vervelende eigenschap zeg ik altijd.

:roflol: Zo denk ik dus ook altijd
 
Gorill0r zei:
Ja lol aansteller. Ben tijdens het voetballen wel eens zwaarder toegetakeld geweest. Heb er nu nog littekens van, ooit gehuild? Nee ik ben een echte stoere vent :cool:

hij huilde volgensmij neit om de pijn van z'n blessure, maar omdat ie zo'n belangrijke wk wedtrijd uit moest door een blessure.

maar dan nog is ie een watje! :P :D
 
Socrates zei:
Zoals ik al eerder zei in een ander topic... beest of niet hij heeft wel de wereldtop gehaalt in zijn sport en dat kunnen de mensen op dit board niet zeggen.. daarbij komt dat hij in een Ferrari rijdt, in een huis woont die meer kost dan de huizen in de hele straat bij elkaar waar de meeste wonen (wat vaak ook nog gewoon bij hun ouders is), heeft ie een vriendin die de meeste hier alleen kennen van de fotos en de filmpjes die ze gebruiken om de trekkar voort te trekken (buiten z'n buitenvrouwtjes om) en heeft ie meer geld dan waarschijnlijk dit heel board bij elkaar... o ja.. hij is 21.

Verder heeft ie ook een fysiek waar velen van hier jaloers op zijn terwijl ie geen BB-er is.... verder zou elke vriendin van onze jonge members (als ze die al hebben) geen moment twijvelen om een "beschuitje met hem te eten".

Ach.. jaloezie is een vervelende eigenschap zeg ik altijd.

Overbetaald worden om een spelletje te spelen waar je aanleg voor hebt is niet hetzelfde als iets presteren. Prat gaan op geld dat je bezit is not done (ik geef er echt geen ene reet om dat hij in een Ferari rijdt) en iemand die "buitenvrouwtjes" heeft krijgt sowieso al minder respect van me, dus wat hou je dan over.

Leuke lats though.
 
eduardjanssen zei:
Betekend dit niet dat "Tractortje" gewoon een klein rotsje in de branding is? Anders zou ze (Linda) toch wel zeggen "haha kijk hij denkt dat hij een vliegtuig is maar vergeleken met jou is hij maar een mug met proppelors".
:roflol:pwned!!!
 
wazzup zei:
Overbetaald worden om een spelletje te spelen waar je aanleg voor hebt is niet hetzelfde als iets presteren. Prat gaan op geld dat je bezit is not done (ik geef er echt geen ene reet om dat hij in een Ferari rijdt) en iemand die "buitenvrouwtjes" heeft krijgt sowieso al minder respect van me, dus wat hou je dan over.

Leuke lats though.

aanleg bestaat niet, lees de "Kijk" van 3 maanden terug maar is.

En waarom jaloers zijn op die gozer, ik haat het om heen en weer te rennen achter een bal als een hondje. en k*t op met zn vriendin, keer naar een hoertje gaan zit er voor hem niet in, dan word het meteen wereldnieuws zie beckham.
 
martie zei:
aanleg bestaat niet, lees de "Kijk" van 3 maanden terug maar is.

Wow, de kijk... dat is lang geleden (ehm.. 1975 ?).. maken ze dat blaadje nog steeds ?

maar aanleg bestaat niet.. dat lijkt me wat al te bot eerlijk gezegd.
 
wazzup zei:
Wow, de kijk... dat is lang geleden (ehm.. 1975 ?).. maken ze dat blaadje nog steeds ?

maar aanleg bestaat niet.. dat lijkt me wat al te bot eerlijk gezegd.

ja bedoel ook niet aanleg maar natuurlijk talent , had nog een ander woord weet niet meer.
 
aan·leg (de ~ (m.))
aangeboren geschiktheid => predispositie

ta·lent (het ~, ~en)
natuurlijke begaafdheid, bekwaamheid tot iets => gave

ah ok (tsss... :mier: :D)
 
martie zei:
ja bedoel ook niet aanleg maar natuurlijk talent , had nog een ander woord weet niet meer.

Bestaat talent niet? Vraag ik me toch af hoe die 6-jarige piano-spelertjes Bach nadoen. Is dat artikel op internet te lezen martie? Vraag me toch af hoe ze dat uitleggen. Is de 'Kijk' een sportblad?
 
Jizza zei:
Bestaat talent niet? Vraag ik me toch af hoe die 6-jarige piano-spelertjes Bach nadoen. Is dat artikel op internet te lezen martie? Vraag me toch af hoe ze dat uitleggen. Is de 'Kijk' een sportblad?

Nee kijk is geen sportblad, is zo'n wetenschappentijdschrift en ik weet niet of het op internet stond, maar het was gewoon oefenen oefenen oefenen, en je weet , jong geleerd is jong gedaan;)
 
whaha je bent egt niet goed wijs als je serieus meent dat aanleg niet bestaat.

@ builderb: voor dat salaris wil ik ook wel op en top sportman zijn.
zoveel respect heb ik niet voor voetballers.
 
eduardjanssen zei:
Betekend dit niet dat "Tractortje" gewoon een klein rotsje in de branding is? Anders zou ze (Linda) toch wel zeggen "haha kijk hij denkt dat hij een vliegtuig is maar vergeleken met jou is hij maar een mug met proppelors".

Dit is Linda: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zo, die is wel groter dan op m'n computer
 
Ze is best groot, denk dat ze de 2 mtr wel haalt niet?
 
Back
Naar boven