AndroidHealthClinic

Christopher heeft ook een log

Bezoekers in dit topic

christopher psi

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Met het nieuwe jaar in zicht en een boel goede voornemens, waarvan ik er minstens 1 wil nakomen, start ik ook maar eens een log.

Ik train ongeveer 1.5 jaar in mijn homegym waarvan het laatste half jaar echt bagger was door onregelmatig trainen wegens persoonlijke zever (waardoor de motivatie oa zoek was).
Mijn huidige stats liggen rond de 80(bench); 105(squat); 155(deadlift). (dit is maar een schatting, aangezien het lang geleden dat ik nog eens fatsoenlijk trainde, en echt gemaxed heb :))
Bodyweight staat rond de 75 (ben net een week ziek geweest waardoor ik enorm veel ben afgevallen) en ik ben 1.86 meter groot.

De doelen zijn om in Augustus 2008 de 100;150;200 te halen bij een lichaamsgewicht van 90 kg, met beperkt vetpercentage. Doelen op vrij lange termijn dus, maar ik ga ze nog opdelen in kortere termijnen.

ik volg een UB/LB schema en train 4 dagen in de week met op rustdagen gripwerk en andere zooi. Momenteel heb ik nog geen vast schema, eerst maar eens uitzoeken wat me weer het beste ligt, hulp hierbij is altijd welkom.

Mijn eerste log-training kan je hier vinden op dinsdag 01/01/08

• Topic Starter Topic Starter
Ok , **** dit log ...

Resultaten zijn beneden alle peil en heb overal pijn, en dan bedoel ik niet spierpijn. We hebben het wat onderschat en zal me de komende maand bezig houden met terug op 'niveau' te komen en dan zal ik nog eens denken aan een log

Terug
Naar boven