Fitness Seller

Chritian gàrtner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Voor deze Pler vraag ik jullie respect [Afbeelding niet meer beschikbaar] Hij ziet er top uit hij was op tv bij de duitse sport zender.En ik vond dit een top fysiek en een kracht dat die man heeft.
 
Alleen lijkt hij meer op een bber maar toch knap marinus is niet de enige droge pler.
 
big kelvin zei:
Alleen lijkt hij meer op een bber maar toch knap marinus is niet de enige droge pler.
Marinus :roflol: lolllllll
 
Mariusz Pudzianowski
 
Gast ziet r zekers goed uit ja!
 
Rob G zei:
Gast ziet r zekers goed uit ja!
Ja dat dacht ik ook effe of-topic ben je er vanavond ook weer op de gym.
 
Dit (van de foto uitgaand) is geen powerlifter, maar een strongman ;)

Hij ziet er zeker goed uit, maar waarom zouden we extra respect moeten tonen voor hem omdat hij droog is (en bovendien een naam waarvan ik nog nooit gehoord heb)? Zoiezo heb ik meer respect voor iemand die wss het dubbele heft van deze gozer maar dan ook het dubbele weegt.
 
MonsterStrength zei:
Dit (van de foto uitgaand) is geen powerlifter, maar een strongman ;)

Hij ziet er zeker goed uit, maar waarom zouden we extra respect moeten tonen voor hem omdat hij droog is (en bovendien een naam waarvan ik nog nooit gehoord heb)? Zoiezo heb ik meer respect voor iemand die wss het dubbele heft van deze gozer maar dan ook het dubbele weegt.
Ok maar ik vind dat je omdat hij dan een strongman is respect mag hebben dat hij daar nog zo'n lichaam bij heeft snap je dat hij dus ook zijn best doet om in shape te blijven.Want hij had ook kunnen zeggen ja het zal wel of ik dik of droog ben maakt toch niet uit hij doet de moeite niet dik te worden maar jij hebt weer gelijk tuurlijk meer respect voor de greatest maar laten we de underdogs niet vergeten zo zijn we allemaal begonnen als het mannetje waar niemand naar keek.
 
big kelvin zei:
Ok maar ik vind dat je omdat hij dan een strongman is respect mag hebben dat hij daar nog zo'n lichaam bij heeft snap je dat hij dus ook zijn best doet om in shape te blijven.Want hij had ook kunnen zeggen ja het zal wel of ik dik of droog ben maakt toch niet uit hij doet de moeite niet dik te worden maar jij hebt weer gelijk tuurlijk meer respect voor de greatest maar laten we de underdogs niet vergeten zo zijn we allemaal begonnen als het mannetje waar niemand naar keek.

nee JIJ toont respect voor hem omdat hij een droog fysiek heeft ... IK toon geen (extra) respect voor hem, omdat hij just another guy is imo. Het is zijn keus om droog te blijven, net als het mijn keuze is om full house te blijven
 
Respect voor iedereen maar inderdaad niet de moeite waard om extra respect voor op te brengen IMO :D.

@MS Full house gvd man je geeft het nog een naam ook :roflol:.
 
eduardjanssen zei:
Respect voor iedereen maar inderdaad niet de moeite waard om extra respect voor op te brengen IMO :D.

@MS Full house gvd man je geeft het nog een naam ook :roflol:.

Haha ja ik en Chewie zijn de Full House Brothers ;)
 
als ik dat zie, dan besef ik dat ik nog wat te gaan heb.

een strong men met een bbing fysiek.
een strong men zonder een buikje (zijn toch een paar sterke mannen mét).
 
MonsterStrength zei:
net als het mijn keuze is om full house te blijven
Ja idd want als je ervoor zou kiezen zou je er binnen no time net zo voor staan als deze gast :rolleyes: droog worden als endo is sowieso makkelijk, zou wat dat betreft maar niet te hoog van de toren blazen
 
Gorilla-Man zei:
Ja idd want als je ervoor zou kiezen zou je er binnen no time net zo voor staan als deze gast :rolleyes: droog worden als endo is sowieso makkelijk, zou wat dat betreft maar niet te hoog van de toren blazen
Heb ik nu gezegd dat ik er makkelijk zo kan uitzien? Ik zei dat ik ervoor kies hoger in BF te blijven, dat is mijn keuze, wat is jou probleem dan ???
 
Je zegt dat hij ervoor kiest droog te zijn net als jij er voor kiest hoger in bf te zijn, zo droog zijn/blijven/worden kost moeite, hoger in bf zijn/blijven is gewoon een kwestie van blijven vreten, vandaar dat er mensen zijn die meer respect hebben voor droge pl'ers/strongmen omdat ze weten dat er moeite voor gedaan wordt ipv van dat ze er op los eten
 
Gorilla-Man zei:
Je zegt dat hij ervoor kiest droog te zijn net als jij er voor kiest hoger in bf te zijn, zo droog zijn/blijven/worden kost moeite, hoger in bf zijn/blijven is gewoon een kwestie van blijven vreten, vandaar dat er mensen zijn die meer respect hebben voor droge pl'ers/strongmen omdat ze weten dat er moeite voor gedaan wordt ipv van dat ze er op los eten

Dus jij beweerd, dat IK, die meer dan 7000 schone kcal per dag wegvreet geen moeite doe?
 
Wil je nou serieus veel (moeten) eten gaan vergelijken met het hebben van honger? Wat eigenlijk voor je lichaam 1 van de meeste onnatuurlijke dingen is, niet eten terwijl er eten aanwezig is, ga maar eens serieus cutten terwijl je hard blijft trainen etc en praat er dan eens over mee
 
Gorilla-Man zei:
Wil je nou serieus veel (moeten) eten gaan vergelijken met het hebben van honger? Wat eigenlijk voor je lichaam 1 van de meeste onnatuurlijke dingen is, niet eten terwijl er eten aanwezig is, ga maar eens serieus cutten terwijl je hard blijft trainen etc en praat er dan eens over mee

Ja en waarom kies ik ervoor zo te blijven leven dan denk je? Het is onnatuurlijk, dus zeker niet goed voor mijn progressie. Zie niet in waarom ik honger zou moeten lijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven