AndroidHealthClinic

Chritian gàrtner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommigen gaan er vanuit dat deze strongman respect verdient omdat hij een laag vetpercentage heeft. Hij is echter ook niet bijster gespierd. Misschien is het dus wel een ecto die van nature laag in zn vet zit. Waarom zou dat extra respect verdienen? Ik heb van nature dikke poten. Mag ik nu ook respect, ondanks dat ik er helemaal niet voor train?
 
dj_phreak zei:
Sommigen gaan er vanuit dat deze strongman respect verdient omdat hij een laag vetpercentage heeft. Hij is echter ook niet bijster gespierd. Misschien is het dus wel een ecto die van nature laag in zn vet zit. Waarom zou dat extra respect verdienen? Ik heb van nature dikke poten. Mag ik nu ook respect, ondanks dat ik er helemaal niet voor train?

Jij verdiend respect, zijn niet veel opa's die nog trainen :D
 
MonsterStrength zei:
Jij verdiend respect, zijn niet veel opa's die nog trainen :D
**** that! Ik wordt geen opa. Zelfs geen vader, want ik ga me laten knippen. :) Vriendin betaalt het voor mn volgende verjaardag. :P
 
dj_phreak zei:
**** that! Ik wordt geen opa. Zelfs geen vader, want ik ga me laten knippen. :) Vriendin betaalt het voor mn volgende verjaardag. :P

Leuk kado, ga ik onthouden :D
 
dj_phreak zei:
Sommigen gaan er vanuit dat deze strongman respect verdient omdat hij een laag vetpercentage heeft. Hij is echter ook niet bijster gespierd. Misschien is het dus wel een ecto die van nature laag in zn vet zit. Waarom zou dat extra respect verdienen? Ik heb van nature dikke poten. Mag ik nu ook respect, ondanks dat ik er helemaal niet voor train?

Deze man verdiend respect dat hij niet zo dik is als de andere en hij dus wel veel spieren heeft en geen ecto is.En er beter uitziet dan meeste andere bber's hier ik heb hem gistr op tv gezien hij is huge ja die pool ook zo'n voorbeeld maar als ik kijk naar sjaak ruska ,jarno hams de vetzakken ziet er toch niet uit geen respect voor sorry vind het sukkels.
 
big kelvin zei:
Deze man verdiend respect dat hij niet zo dik is als de andere en hij dus wel veel spieren heeft en geen ecto is.En er beter uitziet dan meeste andere bber's hier ik heb hem gistr op tv gezien hij is huge ja die pool ook zo'n voorbeeld maar als ik kijk naar sjaak ruska ,jarno hams de vetzakken ziet er toch niet uit geen respect voor sorry vind het sukkels.
Veel spieren? Beduidend minder dan de rest. En schijnbaar ook (/daardoor?) niet sterk genoeg, want ik had er nog nooit van gehoord. Maar blijkbaar is mijn punt nog steeds niet doorgedrongen bij jou: dat iemand droog is wil niet altijd zeggen dat ze er hard voor moeten werken! Verdient hij respect omdat hij een enorm hoog metabolisme heeft? Verdient hij respect omdat hij meer clen en/of cytomel slikt? In beide gevallen zou het zijn lage vetpercentage kunnen verklaren. Moet ik iemand daarvoor respecteren? Moet ik (hypothetisch) respect hebben voor jouw abs, ook al heb je die altijd al gehad -- zelfs toen je nog niet trainde en alleen junk at?

Kortom: ik heb respect voor iemand waarvan 100% zeker is dat hij alles doet om zijn doel te bereiken. Bij hem is dat niet zeker. Plus dat ik minder respect heb voor iemand die leunt op 2 gedachten. Ofwel je gaat ergens helemaal voor of je blijft met alles "net niet" zijn. Liever ècht sterk en 25% vet dan subtopper en 12%. DAT is pas hart hebben voor je sport: alles doen wat je moet doen, ook al gaat dat ten koste van andere dingen (zoals jij het blijkbaar belangrijk vindt wat andere mensen van je lichaam denken).


En het is natuurlijk extreem triest om mensen als Ruska en Hams online af te schilderen als vetzakken waar je geen respect voor hebt, terwijl je ze in het echt niet eens aan zou durven kijken. Als je het recht in hun gezicht zou zeggen, DAN zou ik respect voor je hebben. Posthuum.
 
Laatst bewerkt:
Jarno Hams is wel erg goed in nederlandse spelling en interpunctie heb ik gehoord.
 
Eén ding valt wel weer op, diegenen die "respect" tonen voor deze, overigens onbekende kerel zijn allemaal bodybuilders. Het is gewoon stom om powerlifting of strongmen uit het oogpunt van bodybuilding te bekijken en zo je "respect" te bepalen. Ik ben powerlifter, ik weet dat Jay Cutler relatief een slappe miet is, maar toch is hij de 2de beste bodybuilder ter wereld. Kan mij niet schelen dat hij zwak is, toch heb ik respect voor hem in wat hij doet, waarom kunnen jullie niet hetzelfde voor ons? Is dat zo moeilijk ???
 
MonsterStrength zei:
Eén ding valt wel weer op, diegenen die "respect" tonen voor deze, overigens onbekende kerel zijn allemaal bodybuilders. Het is gewoon stom om powerlifting of strongmen uit het oogpunt van bodybuilding te bekijken en zo je "respect" te bepalen. Ik ben powerlifter, ik weet dat Jay Cutler relatief een slappe miet is, maar toch is hij de 2de beste bodybuilder ter wereld. Kan mij niet schelen dat hij zwak is, toch heb ik respect voor hem in wat hij doet, waarom kunnen jullie niet hetzelfde voor ons? Is dat zo moeilijk ???
Ja tuurlijk maar wij bber's kijken naar uiterlijk niet naar wat je kan dat is leuk als je ook sterk bent maar fysiek is belangrijker.
 
big kelvin zei:
Ja tuurlijk maar wij bber's kijken naar uiterlijk niet naar wat je kan dat is leuk als je ook sterk bent maar fysiek is belangrijker.

Nee fysiek is niet belangrijk bij powerlifting en strongman. Daarom moet je als je een powerlifter of strongman beoordeeld ook fysiek achterwege laten, als je wilt respect tonen voor zijn fysiek doe het dan ergens anders op het forum, niet in het powerlifting gedeelte!
 
fysiek is misschien secundair bij powerlifter of strongman, maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet mag zijn, kijk naar Mariutz, strongman maar ook geroemd om zijn fysiek. Ik vind het juist prachtig dat een pl of strongmen ook nog eens een beeldige fysiek kan voorleggen.
 
ben ik nou de enige die enorme koppijn krijgt van het lezen van big kelvin's posts of zou dat komen omdat zijn toetsenbord kapot is waardoor hij sommige toetsen niet gebruikt wat het lezen er niet gemakkelijker op maakt

OT:
Ik zie mezelf ook liever als deze man op de foto. Maar dat komt omdat ik geen wedstrijden doe. Als ik wedstrijd atleet was, ging ik ook helemaal voor de sport. Dat wil dus zeggen dat prestaties belangrijer zijn dan uiterlijk!

Maar waarom zien sommige mensen nou niet in dat andere wél gelukkig zijn bij een vet% >15 ?
 
Dat eeuwige gezeik over dikke en dunne powerlifters. Straal toch eens op met dat geleuter en laat iedereen in zijn/haar waarde.

@ Kevin:
Zal ik eens dat foto'tje van Priest plaatsen? Waar die aan die bak kip zit? Dikker dan de gemiddelde vetklep met een pot bier en zak chips in de klauwen op de bank? Kun je daar dan ook geen respect voor opbrengen voor Priest ofseason? Omdat ie vet is? Kan me namelijk nog wel herinneren dat het jou lievelings BB is?
 
big kelvin moet columns schrijven voor de flex...
 
yup dit veranderde na de 3e post alweer in een PL/BB discussie. jmmr

sommige vinden PL met een laag vet% mooier sommige vinden hoge vet% mooier.
Waarom de ene groep de andere nou probeert te overtuigen snap ik niet echt.

want MS jij probeert nu net zo hard BB'ers te overtuigen als de BB'ers jou. dus waarom ga je er nog op in?

Ik zelf kan zon laag% PL'er wel waarderen, vind t net zo mooi om te zien als een dikke PL'er die veel meer kan liften. maar daarom hoef ik nog niemand voor mijn mening te overwinnen.

MonsterStrength zei:
Nee fysiek is niet belangrijk bij powerlifting en strongman. Daarom moet je als je een powerlifter of strongman beoordeeld ook fysiek achterwege laten, als je wilt respect tonen voor zijn fysiek doe het dan ergens anders op het forum, niet in het powerlifting gedeelte!

Je mag toch zeker wel een discussie houden over t fysiek van een PL'er ???
Voor mij zou een ideale combo zijn de kracht van een PL'er met t fysiek van een BB'er.

dat jij t er niet mee eens bent betekent nog niet dat er niet over gediscussierd mag worden
 
Laatst bewerkt:
KaLe zei:
Dat eeuwige gezeik over dikke en dunne powerlifters. Straal toch eens op met dat geleuter en laat iedereen in zijn/haar waarde.

@ Kevin:
Zal ik eens dat foto'tje van Priest plaatsen? Waar die aan die bak kip zit? Dikker dan de gemiddelde vetklep met een pot bier en zak chips in de klauwen op de bank? Kun je daar dan ook geen respect voor opbrengen voor Priest ofseason? Omdat ie vet is? Kan me namelijk nog wel herinneren dat het jou lievelings BB is?

Is het ook zoals ik al in een ander topic zij zijn afseason in niks waard.Maar zijn wedstrijd shape en zijn fysiek prachtig en voor zover ik weet is hij in het ofseason niet meer zo als toen.
 
boogie zei:
big kelvin moet columns schrijven voor de flex...
Waarom dat nou weer het valt wel mee toch. ???
 
Nee man, serieus, als jij meer dan 2 zinnen typt moet ik echt enorm mn best doen om het te begrijpen.
 
boogie zei:
Nee man, serieus, als jij meer dan 2 zinnen typt moet ik echt enorm mn best doen om het te begrijpen.
Owzo is het zo erg dan.
 
ach ja, wat is erg. Er zijn ergere dingen, maar je hebt kans niet zo serieus genomen te worden. Neem, bijv. je bovenstaande post:

"Owzo is het zo erg dan". Dit zou moeten zijn: "Owzo! Is het zo erg dan?"

Jij typt alsof je monotoom alles in één tempo vertelt, en dat kan best irritant zijn.
Verder no offense
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven