XXL Nutrition

Chritian gàrtner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
boogie zei:
ach ja, wat is erg. Er zijn ergere dingen, maar je hebt kans niet zo serieus genomen te worden. Neem, bijv. je bovenstaande post:

"Owzo is het zo erg dan". Dit zou moeten zijn: "Owzo! Is het zo erg dan?"

Jij typt alsof je monotoom alles in één tempo vertelt, en dat kan best irritant zijn.
Verder no offense
hahaha ja sorry ik ben niet zo spannend. :cool:
 
kurgan zei:
yup dit veranderde na de 3e post alweer in een PL/BB discussie. jmmr

sommige vinden PL met een laag vet% mooier sommige vinden hoge vet% mooier.
Waarom de ene groep de andere nou probeert te overtuigen snap ik niet echt.

want MS jij probeert nu net zo hard BB'ers te overtuigen als de BB'ers jou. dus waarom ga je er nog op in?

Ik zelf kan zon laag% PL'er wel waarderen, vind t net zo mooi om te zien als een dikke PL'er die veel meer kan liften. maar daarom hoef ik nog niemand voor mijn mening te overwinnen.



Je mag toch zeker wel een discussie houden over t fysiek van een PL'er ???
Voor mij zou een ideale combo zijn de kracht van een PL'er met t fysiek van een BB'er.

dat jij t er niet mee eens bent betekent nog niet dat er niet over gediscussierd mag worden

TS's fout, had het al zien aankomen dat het weer zo'n topic ging worden :rolleyes:

Ik probeer niemand te overtuigen overigens, Ik probeer jullie enkel op de feiten te wijzen, namelijk dat het in onze sport geen fluit uitmaakt hoe je eruitziet, en dat het ook irritant is voor mensen die er serieus mee bezig zijn dat ze dan afgezeikt worden door wat aderboys omdat ze hoog BF hebben ... je moet me niet vertellen dat het niet zo is, heb het zelf al genoeg meegemaakt (oa op DBB!).

Tuurlijk mag je discussiëren over de fysiek van een powerlifter, maar dan niet op deze manier, nl extra respect omdat hij er mooi uitziet ... dit is het powerlifting gedeelte, hou je dan ook aan de powerlifting gedachte ipv zo'n topics.
 
haha, dus omdat dit het pl-gedeelte is mag je er niet respect voor hebben dat hij droog is? En in het bb-ing gedeelte mag je geen respect hebben voor sterke bb-ers?

wat een onzin. verder vind ik dries lief.
 
boogie zei:
haha, dus omdat dit het pl-gedeelte is mag je er niet respect voor hebben dat hij droog is? En in het bb-ing gedeelte mag je geen respect hebben voor sterke bb-ers?

wat een onzin. verder vind ik dries lief.

Dat bedoel ik niet, tuurlijk mag je respect hebben daarvoor, en dat ook posten als je wilt, maar om daar dan een thread over te maken ... is imo wat naschoppen van de rellen.
 
boogie zei:
haha, dus omdat dit het pl-gedeelte is mag je er niet respect voor hebben dat hij droog is? En in het bb-ing gedeelte mag je geen respect hebben voor sterke bb-ers?

wat een onzin. verder vind ik dries lief.

dat vond ik dus ook :) waarom zou je niet in t PL gedeelte t fysiek van een PL'er niet mogen bewonderen.

nu zeg je dat je niemand wil overhalen voor je mening, maar gelijk daarna zeg je dat iemand geen extra respect mag geven omdat een PL'er toevallig ook droog is. t is toch zijn mening dat ie dat mooi vind. en jouw mening is dat je dat niet mooi vind....

Dus loop nou niet te zeggen dat je niemand probeerd over te halen, je hebt t zelf alleen niet door :D

voor de rest vind ik je nog steeds een grote teddybeer hoor :kiss: :D

edit: naschoppen in rellen? jah ik weet niet of hij al eerder betrokken is bij BB/PL discussies (heb t niet zo erg gevolgd) maar als dat zo is is t wel natrappen jah :)
 
Dries, je bent veel te lief. Ik zou allang mensen hebben gebanned. Wat een ongelooflijke seniliteit leggen sommigen in dit soort threads aan de dag... en volgens mij altijd alleen de ectoïde wannabe BBers. Echte mannen hoor je hier nooit over.
 
Mja is hier iets anders ban beleid dan op Fortified Iron, ook wel beter, daar gaat het soms iets te vlug ;)

Maar zijn idd altijd dezelfde soort mensen die je erover hoort ...
 
dj_phreak zei:
Dries, je bent veel te lief. Ik zou allang mensen hebben gebanned. Wat een ongelooflijke seniliteit leggen sommigen in dit soort threads aan de dag... en volgens mij altijd alleen de ectoïde wannabe BBers. Echte mannen hoor je hier nooit over.

echte mannen zeuren niet zo over hun etiket. Ze houden hun mond, hijsen zware gewichten ipv erover te lullen, en steunen elkaar in het bereiken van hun doelen, wat die ook mogen zijn.
 
MonsterStrength zei:
Mja is hier iets anders ban beleid dan op Fortified Iron, ook wel beter, daar gaat het soms iets te vlug ;)
Niks te vlug! Ik wil daar over een jaar meer mensen gebanned hebben dan ik posts heb! :D
 
dj_phreak zei:
Niks te vlug! Ik wil daar over een jaar meer mensen gebanned hebben dan ik posts heb! :D
Elk zen doelen :D

The Locust zei:
echte mannen zeuren niet zo over hun etiket. Ze houden hun mond, hijsen zware gewichten ipv erover te lullen, en steunen elkaar in het bereiken van hun doelen, wat die ook mogen zijn.
DIT verdient extra respect :D
 
MonsterStrength zei:
Nee fysiek is niet belangrijk bij powerlifting en strongman. Daarom moet je als je een powerlifter of strongman beoordeeld ook fysiek achterwege laten, als je wilt respect tonen voor zijn fysiek doe het dan ergens anders op het forum, niet in het powerlifting gedeelte!
Je komt vaak op dit forum en bent tevens een mens in deze wereld, dus is het je vast wel opgevallen dat dikke mensen worden gezien als vieze, smerige mensen, hoe vaak worden mensen wel niet gekleineerd omdat ze dik zijn, ook op dit forum hoor je mensen ook vaak zat zeggen dat ze geen respect hebben voor ''vetzakken'' of ''dikke koeien'', dikke mensen worden op straat uitgelachen en nagewezen, of dat klopt of niet, het nu eenmaal zo. Dikke mensen krijgen over het algemeen geen respect en wat ziet men als ze de meeste super heavy weight powerlifters/strongmen zien? Een vetzak. Al is ie mega sterk, al is ie de sterkste man ter wereld, dat soort gasten worden altijd gezien als vetzakken zodra ze geen laag vet% hebben. Wat denk je dat mensen denken als ze jou zien lopen ''Zo die gaat er echt helemaal voor zijn sport'' of ''Wat een vetzak'' Stel je zag er zo uit en je presteerde niet zoals je nu doet, geen records of wat dan ook denk je dat men dan evenveel respect voor je zou hebben? Of zou je dan enkel commentaar op je hoge vet% krijgen?

Dit is op geen manier dan ook een aanval op pl'ers maar dit is gewoon hoe mensen over anderen denken en daarom hebben mensen automatisch meer respect voor pl'ers/strongmen met een laag bf%, niet om hoe ze presteren maar omdat ze dun en dus niet vet en daarom beter, klopt eigenlijk van geen kant natuurlijk maar zo wordt er wel gedacht in deze oppervlakkige wereld, het zullen enkel mensen die zelf pl of strongmen doen die alleen kijken naar de prestaties en dat zijn er in de verhouding met de rest van de wereld toch maar weinig, je kan dan bijv een sticky plaatsen dat er in deze sectie niet over de fysieken gezeurd moet worden zodat je er hier, of op een ander powerlift gericht forum geen commentaar op krijgt maar aan de rest van de wereld veranderd het nix, je zal jezelf tevreden met het feit dat ondanks dat mensen je ''vies en smerig'' vinden je toch doorzet, hoop voor je dat dat genoeg is
 
aaah word me full house buddy weer aangevallen :rolleyes:
Plers verdienen respect op basis van hun lift prestaties.
BB-ers op basis van hun fysiek.
Who cares dat ene bb-er (ama of pro) maar 100kg benched en 150kg squat, zolang ie maar huge en gedefinieerd is.
Zo ook who cares of een plers vet of afgetraind is, zolang zijn totaal maar hoger is, dan dat van zijn tegenstander!

Tuurlijk is het niet meer gezond als je fat% de 30gaat overschrijden, maar dat zal Dries ook wel met me eens zijn. Maar dan nog de meeste mensen lopen liever een paar % meer kans op een hartstilstand, dan hun topsport op te geven. Die echte bubba's zie je eigenlijk ook alleen in de top. De meeste amateur lifters zijn gewoon afgetrainde kerels!
 
Chewie zei:
aaah word me full house buddy weer aangevallen :rolleyes:
Plers verdienen respect op basis van hun lift prestaties.
BB-ers op basis van hun fysiek.
Who cares dat ene bb-er (ama of pro) maar 100kg benched en 150kg squat, zolang ie maar huge en gedefinieerd is.
Zo ook who cares of een plers vet of afgetraind is, zolang zijn totaal maar hoger is, dan dat van zijn tegenstander!

helemaal mee eens :thumb: maar daarom mag iemand een afgetrainde PL'er nog wel mooi vinden :)
 
Gorilla-Man zei:
Je komt vaak op dit forum en bent tevens een mens in deze wereld, dus is het je vast wel opgevallen dat dikke mensen worden gezien als vieze, smerige mensen, hoe vaak worden mensen wel niet gekleineerd omdat ze dik zijn, ook op dit forum hoor je mensen ook vaak zat zeggen dat ze geen respect hebben voor ''vetzakken'' of ''dikke koeien'', dikke mensen worden op straat uitgelachen en nagewezen, of dat klopt of niet, het nu eenmaal zo. Dikke mensen krijgen over het algemeen geen respect en wat ziet men als ze de meeste super heavy weight powerlifters/strongmen zien? Een vetzak. Al is ie mega sterk, al is ie de sterkste man ter wereld, dat soort gasten worden altijd gezien als vetzakken zodra ze geen laag vet% hebben. Wat denk je dat mensen denken als ze jou zien lopen ''Zo die gaat er echt helemaal voor zijn sport'' of ''Wat een vetzak'' Stel je zag er zo uit en je presteerde niet zoals je nu doet, geen records of wat dan ook denk je dat men dan evenveel respect voor je zou hebben? Of zou je dan enkel commentaar op je hoge vet% krijgen?

Dit is op geen manier dan ook een aanval op pl'ers maar dit is gewoon hoe mensen over anderen denken en daarom hebben mensen automatisch meer respect voor pl'ers/strongmen met een laag bf%, niet om hoe ze presteren maar omdat ze dun en dus niet vet en daarom beter, klopt eigenlijk van geen kant natuurlijk maar zo wordt er wel gedacht in deze oppervlakkige wereld, het zullen enkel mensen die zelf pl of strongmen doen die alleen kijken naar de prestaties en dat zijn er in de verhouding met de rest van de wereld toch maar weinig, je kan dan bijv een sticky plaatsen dat er in deze sectie niet over de fysieken gezeurd moet worden zodat je er hier, of op een ander powerlift gericht forum geen commentaar op krijgt maar aan de rest van de wereld veranderd het nix, je zal jezelf tevreden met het feit dat ondanks dat mensen je ''vies en smerig'' vinden je toch doorzet, hoop voor je dat dat genoeg is

Jij snapt het niet hé? Je gaat uit van de stelling dat ik die prestaties niet zou hebben neergezet ... hell dat is net waar het om draait! Powerlifting is kracht, daar kan je niet omheen, vind je wat onzinnig nu, zo'n lange post vertrekkend uit een onzinnige stelling.
 
Ja tuurlijk maar omdan over respect te beginnen...

Ik heb meer respect voor een dries die straks de 800kg pakt, dan een afgetraind persoon die 600kg lift (tenzij het persoontje 55kg weegt ofzo)
 
kurgan zei:
helemaal mee eens :thumb: maar daarom mag iemand een afgetrainde PL'er nog wel mooi vinden :)

Mooi vinden? Ja!

In een powerlifting forum posten dat hij extra respect heeft voor afgetrainde powerlifters? Nee!

Dit topic is btw off track, de man op de foto in post 1 is een strongman, geen powerlifter, zie dus niet in waarom het weer een "powerlifters zijn vet" topic moet worden.
 
MonsterStrength zei:
Mooi vinden? Ja!

In een powerlifting forum posten dat hij extra respect heeft voor afgetrainde powerlifters? Nee!

Dit topic is btw off track, de man op de foto in post 1 is een strongman, geen powerlifter, zie dus niet in waarom het weer een "powerlifters zijn vet" topic moet worden.
Dan ben jij degene die het niet echt snapt of niet wilt snappen, het gaat erom dat mensen met een hoog vet % sowieso minder respect krijgen en daarom de meeste mensen meer respect zullen hebben voor een droge pl'er, jij snapt maar niet waarom er op dikke pl'ers gezeurd wordt maar das omdat er standaard op dikke mensen gezeurd wordt. Het gaat bij pl-ing om prestaties maar je bent daarnaast ook nog mens en denken dat je de rest van je leven alleen beoordeelt wordt op wat je met het ijzer presteerd is gewoon jezelf in de maling nemen.

En waar had ie het dan moeten zetten, in het niet bestaande strongmen gedeelte? En jij maakt er een "powerlifters zijn vet" topic van door gelijk je gaan krijsen als iemand respect heeft voor een droge pl'er of strongman, begint een beetje te klinken als ''krijg ik geen respect dan omdat ik een hoog vet% heb''

Als iemand veel tilt maar ook een hoog vet% heeft zal ie eerder gezien worden als vetzak dan als sterk persoon, daar doe je nix aan, als je dat soort dingen niet wilt horen ga dan in een grot wonen met enkel dikke pl'ers, je krjgt als dik mens nou eenmaal commentaar, of je nu sterk bent of niet

Als je dit alles begrijpt en accepteerd maak je ook misschien wat minder druk om wat mensen zeggen over pl'ers of trek je het tenminste niet zo persoonlijk aan, gedraag je als mod, niet als puber
 
Kort samengevat: deze kerel verdiend extra respect, hij is niet alleen droog, maar ook nog eens onbekend, man wat heb ik respect voor hem :thumb:

Hij is men nieuw idool :rolleyes:

Dit topic gaat weer nergens over, slotje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven