XXL Nutrition

Gestopt Chungus' log

  • Topic starter ACE
  • Startdatum
  • Reacties 499
  • Weergaven 28K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ook vaccinatie gehad, denk laat hem mooi in Mn been zetten, kan ik alvast voelen hoe dat is. Die vrouw ramt hem er ook zo in en aspireert ook niet. Zijn toch dezelfde IM injecties of kan je dit niet vergelijken?
 
Vandaag ook vaccinatie gehad, denk laat hem mooi in Mn been zetten, kan ik alvast voelen hoe dat is. Die vrouw ramt hem er ook zo in en aspireert ook niet. Zijn toch dezelfde IM injecties of kan je dit niet vergelijken?
Desinfecteren en pleistertje is er vaak ook niet bij.
 
Desinfecteren en pleistertje is er vaak ook niet bij.
Nou idd, ja je kan er wel wat last van krijgen. Niet zo gek als ze alle vloeistof er direct in spuiten...
 
Aspireren wordt niet meer gedaan, zou zelf voor schade kunnen zorgen.

Erin rammen ben ik ook geen fan van:o
 
Nou idd, ja je kan er wel wat last van krijgen. Niet zo gek als ze alle vloeistof er direct in spuiten...
Heb er eens wat van gezegd bij vaccinatie dochter.. Kijken ze je aan als een botsauto
 
Aspireren wordt niet meer gedaan, zou zelf voor schade kunnen zorgen.

Erin rammen ben ik ook geen fan van:o
Erin rammen is z-track volgens mij en zou ik nooit durven.
Ik aspireer altijd. Kun je die schade onderbouwen? Ik weet enkel dat het de kans op / mate van pip kan vergroten, niet dat het schadelijk is.
 
Ik heb een of twee keer geaspireerd en vervolgens nooit meer... Z-track doe ik wel zodat de gear niet terug eruit loopt.
 
Hoe erg is het als je een bloedvat raakt oid dan?
 
Hoe erg is het als je een bloedvat raakt oid dan?
Dat merk je echt wel. Als je een bloedvat perforeert, boeit niet echt. Als je een hele dikke ader zit dan doet dat echt achterlijk zeer, dan denk je niet eens aan de vloeistof erin janken. Het enige wat je dan wilt is die naald uit je been halen.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Dat merk je echt wel. Als je een bloedvat perforeert, boeit niet echt. Als je een hele dikke ader zit dan doet dat echt achterlijk zeer, dan denk je niet eens aan de vloeistof erin janken. Het enige wat je dan wilt is die naald uit je been halen.
Heb je dat al eens gehad?
 
Heb je dat al eens gehad?
Ja. Ik perforeerde een ader en dat was zo’n venijnige pijn dat ik zo snel mogelijk die naald eruit wilde halen. Het bloed kwam er in een soort straaltje uit en kwam ook in de naald/spuit terecht. Duurde ook wel even voordat het stopte met bloeden.

Geen PIP die keer, verbazingwekkend genoeg.
 
Erin rammen is z-track volgens mij en zou ik nooit durven.
Ik aspireer altijd. Kun je die schade onderbouwen? Ik weet enkel dat het de kans op / mate van pip kan vergroten, niet dat het schadelijk is.
Z track is gewoon de huid opzij trekken, pin er in en dan na de inject de huid er als ware overheen valt.
3043510_Fig-2-Z-track-technique.png
 
Erin rammen is z-track volgens mij en zou ik nooit durven.
Ik aspireer altijd. Kun je die schade onderbouwen? Ik weet enkel dat het de kans op / mate van pip kan vergroten, niet dat het schadelijk is.
Galen kan hier meer over vertellen, meende het in een reactie van hem gelezen te hebben. Meende dat het iets met vacuüm trekken was ofzo.

Ik aspireer overigens wel in m'n glutes maar héél zachtjes
 
Z track is gewoon de huid opzij trekken, pin er in en dan na de inject de huid er als ware overheen valt.
Bekijk bijlage 460502
Klopt, maar meestal jassen ze 'm er wel in één keer in:
Galen kan hier meer over vertellen, meende het in een reactie van hem gelezen te hebben. Meende dat het iets met vacuüm trekken was ofzo.

Ik aspireer overigens wel in m'n glutes maar héél zachtjes
https://forum.bodybuilding.nl/topics/the-first-re-bert.421470/page-50#post-10214261
 
Dat heeft niks met z-track te maken? Van mijn part doe je 2 minuten over de perforatie icm Z-track.
 
Erin rammen is z-track volgens mij en zou ik nooit durven.
Ik aspireer altijd. Kun je die schade onderbouwen? Ik weet enkel dat het de kans op / mate van pip kan vergroten, niet dat het schadelijk is.
Z-track gaat erom dat je de huid opzij trekt, zodat er geen kaarsrecht pad vanaf de injectieplaats in de spier naar het huidoppervlak aanwezig is zodra je de naald eruit haalt. Hoe snel je de naald erin doet staat daar volledig los van.

Je beschadigt er weefsel mee als je aspireert, dat is ook de reden waarom het meer PIP veroorzaakt. De weefselschade kan leiden tot een ontstekingsreactie, en ontstekingen doen pijn. Zelfs de weefselschade die penetratie van een naald in het weefsel veroorzaakt kan in meer of mindere mate tot PIP leiden.
 
Vandaag weer getraind, zieke koppijn gekregen tijdens trainen maar gewoon doorgetraind. vanaf morgen ook weer op voeding letten en kcals naar beneden. 2200 ga ik nu naar toe, IF lijkt me hiervoor de beste manier.

Bank
8x80kg x 4

Seated DB row
10x25kg x 3

Leg extensions
10x15kg x 3

Seated OHP + rotator cuffs
8x40kg + 10x4kg x 3

Fly's (hoog) + achterkant schouder
10x14kg + 10x14kg x 3

Tricep extensions + preacher curl
geen idee van gewichten meer

Rackpulls (favoriete oefening)
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg

Afgesloten met 20 minuten lopen @ 7,5% 5km/u

Trainingen gaan wel weer redelijk en kan rustig aan weer opbouwen.
 
Vandaag weer getraind, zieke koppijn gekregen tijdens trainen maar gewoon doorgetraind. vanaf morgen ook weer op voeding letten en kcals naar beneden. 2200 ga ik nu naar toe, IF lijkt me hiervoor de beste manier.

Bank
8x80kg x 4

Seated DB row
10x25kg x 3

Leg extensions
10x15kg x 3

Seated OHP + rotator cuffs
8x40kg + 10x4kg x 3

Fly's (hoog) + achterkant schouder
10x14kg + 10x14kg x 3

Tricep extensions + preacher curl
geen idee van gewichten meer

Rackpulls (favoriete oefening)
8x100kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg

Afgesloten met 20 minuten lopen @ 7,5% 5km/u

Trainingen gaan wel weer redelijk en kan rustig aan weer opbouwen.
Gaat moeilijk zijn nog zwaar te trainen op zo weinig kcals lijkt me
 
Gaat moeilijk zijn nog zwaar te trainen op zo weinig kcals lijkt me
Jep maar dat neem ik maar voor lief, moet nog wel even wat vanaf namelijk :p
 
Hoe doe je trouwens seated db row?:thinking:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven