MuscleMeat

Gestopt Chungus' log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou op vakantie veel slechte ervaringen gehad met duitsers... die hebben het een beetje verpest voor de rest zegmaar. Het land zelf trekt me ook niet echt, alleen die auto's en autobahn :clap:
Moesel gebied, wijn, bier, vlees (goedkope “clubs” :p )
 
  • Like
Waarderingen: ACE
A11E8A92-363A-43D2-8C50-6363BF33ED18.jpeg


Dacht op 75% even dat ik van de benen zou gaan, volgende keer maar even wat dextro ofzoiets mee
 
20 km met auto is al nasty
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Toch vandaag getraind ipv rustdag, bedacht me dat ik morgen de heledag moest werken dus kan dan beter rust nemen. UB geknald, morgen rust en dan PPL beginnen. weegschaal gaf wel 86kg aan?? nouja boeie, spiegel geeft aan dat ik wel vet aan het kwijtraken ben.

Eten gaat prima, tot nu toe nog nergens last van qua honger oid.

Volgens mij was het ook douche een week niet en ga sporten op zondag ofzo, wat bezielt mensen om met z'n lucht naar de gym te gaan... kan me niet voorstellen dat ze dit zelf niet ruiken ???

UB

begonnen met decline bp, keer wat anders.
Decline BP
8x80kg
8x100kg x3

Seated row
8x35kg x3

Seated OHP + side raise
8x50kg + 10x4kg x3

Cable row V + leg raises
10x52 + 6xbw x3

Div LAT pulldown + rear delt
8x52kg + 10x23kg x3

BOBR + dips
8x60kg + 8xbw x3

Preacher curl + hammer curl
10x25kg + 10x10kg x3

Rackpulls
8x90kg x3

:)
 
Toch vandaag getraind ipv rustdag, bedacht me dat ik morgen de heledag moest werken dus kan dan beter rust nemen. UB geknald, morgen rust en dan PPL beginnen. weegschaal gaf wel 86kg aan?? nouja boeie, spiegel geeft aan dat ik wel vet aan het kwijtraken ben.

Eten gaat prima, tot nu toe nog nergens last van qua honger oid.

Volgens mij was het ook douche een week niet en ga sporten op zondag ofzo, wat bezielt mensen om met z'n lucht naar de gym te gaan... kan me niet voorstellen dat ze dit zelf niet ruiken ???

UB

begonnen met decline bp, keer wat anders.
Decline BP
8x80kg
8x100kg x3

Seated row
8x35kg x3

Seated OHP + side raise
8x50kg + 10x4kg x3

Cable row V + leg raises
10x52 + 6xbw x3

Div LAT pulldown + rear delt
8x52kg + 10x23kg x3

BOBR + dips
8x60kg + 8xbw x3

Preacher curl + hammer curl
10x25kg + 10x10kg x3

Rackpulls
8x90kg x3

:)
Ik was vanmorge in de winkel van die zweetlui tegengekomen. En echt van paar meter afstand net of je tegen een muur van zweetlucht loopt:thumbd::thumbd:
 
Ik was vanmorge in de winkel van die zweetlui tegengekomen. En echt van paar meter afstand net of je tegen een muur van zweetlucht loopt:thumbd::thumbd:
Ja ben twee keer weggelopen van Mn oefening door zn stinkdier was niet te harden
 
Ik was vanmorge in de winkel van die zweetlui tegengekomen. En echt van paar meter afstand net of je tegen een muur van zweetlucht loopt:thumbd::thumbd:

Was dat geen eerlijke stink?
 
Je gaat er nog tegenaan hey. Gaat volges mij tussen jou.. Sanca en Marvin.
Nasty goodmornings.. Als je jong bent kan je die doen. Als ik die doe kom ik niet meer recht.
Of tussen jou en SP1988
 
Volgens mij was het ook douche een week niet en ga sporten op zondag ofzo,

ik ben in mijn jongere jaren badmeester geweest ,ontelbare mensen die zondagochtend meteen uit bed het zwembad inspringen ,

mensen zouden schrikken als ze die vetranden zien die ter hoogte van de waterlijn op de tegels zit
 
G
ik ben in mijn jongere jaren badmeester geweest ,ontelbare mensen die zondagochtend meteen uit bed het zwembad inspringen ,

mensen zouden schrikken als ze die vetranden zien die ter hoogte van de waterlijn op de tegels zit
gvd, nu wil ik niet meer gaan zwemmen
 
:roflol: dan zal ik maar niet zeggen wat er in de kleedkamers tevoorschijn komt na het spuiten met de hoge druk op de tegels

en daarna alles met een trekker bij elkaar vegen
Betaald dat wel een beetje.. Kwaktrekker.?
 
ik ben in mijn jongere jaren badmeester geweest ,ontelbare mensen die zondagochtend meteen uit bed het zwembad inspringen ,

mensen zouden schrikken als ze die vetranden zien die ter hoogte van de waterlijn op de tegels zit

Waarom zou je eerst douchen en dan pas gaan zwemmen :d
 
Niet zo gek dus dat er overal bordjes hangen met douchen voordat je het water ingaat :windup:

Een zwembad is sws ranzig als je er goed over nadenkt :barf:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven