AndroidHealthClinic

Gestopt Chungus' log

  • Topic starter ACE
  • Startdatum
  • Reacties 499
  • Weergaven 28K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:aluhoedje:helemaal weg is toch lekkerste. Bizar hoe ze je zo kunnen uitschakelen.
Ja vind dat best wel fascinerend ook, had me voorgenomen om me eens wat meer daarin te verdiepen volgende week. Geb toch niks te doen :p
 
Ja vind dat best wel fascinerend ook, had me voorgenomen om me eens wat meer daarin te verdiepen volgende week. Geb toch niks te doen :p
Laatste keer dacht ik. Ik hou dat tegen...wat natuurlijk niet gelukt was.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Succes morgen!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
in! En succes met de operatie morgen. Moet vreemd zijn zo volledig weg zijn:o
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Sterkte vandaag! Hoop dat de operatie goed gaat.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Succes ;)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Sterkte! :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Sterkte pik! :aai:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Godver hey, ik ben net een hamster met Mn opgezette hoofd, alles gelukkig goed gegaan en ook 4 verstandskiezen verwijdert.

image.jpg

Morgen wordt het nog erger zeggen ze, heb met pijnstillers niet zoveel last ervan maar eten gaat wel kut. Kwijl ook de heletijd. Meeste last van Mn heup waar ze bot hebben weggehaald.
 
Godver hey, ik ben net een hamster met Mn opgezette hoofd, alles gelukkig goed gegaan en ook 4 verstandskiezen verwijdert.


Morgen wordt het nog erger zeggen ze, heb met pijnstillers niet zoveel last ervan maar eten gaat wel kut. Kwijl ook de heletijd. Meeste last van Mn heup waar ze bot hebben weggehaald.
Beterschap.. Als je t mij vraagt kunnen ze je t beste half jaartje op 10 ie hgh zetten;)
 
Beterschap.. Als je t mij vraagt kunnen ze je t beste half jaartje op 10 ie hgh zetten;)
zou wel mooi zijn als ze dat deden icm wat test, mooi rap herstel :p
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Beterschap!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Sterkte man! Beterschap! :thumbup::thumbup:
Ik weet hoe een kaakoperatie voelt. Nog wel iets kunnen eten en drinken? Ik kon na 24 uur voor het eerst 2 slokken water binnenhouden en moest 7 weken door een rietje 'eten'. Ik hoop dat je 's nachts een beetje kan slapen; anders gewoon ibu d'r in en veel koelen met een icepack.
:thumbup: Stay strong. Het ergste is achter de rug; spoedig herstel toegewenst!
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Beterschap
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven