AndroidHealthClinic

Gestopt Chungus' log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou jezus, volgens mij kom ik eindelijk een beetje uit mn depressie. Wat een hel is deze week geweest zeg, zwaar onderschat dit geintje. 24/7 pijn in mn hoofd gehad en continu pijn aan de tanden. vannacht eindelijk langer de 5 uur geslapen en wakker geworden zonder hoofdpijn, voel me nog wel echt lamlendig maar stukken beter dan voorgaande dagen.

vandaag 7 dagen niet getraind en denk dat daar nog wel 7 dagen bij op gaan komen. de weegschaal ben ik nog niet op geweest maar volgens mij valt het mee, mn buik ben ik wel wat kwijt op dat is wel te zien in de spiegel. Deze week wel de knoop doorgehakt, begin september ga ik mn natty status inruilen :rolleyes:
 
Nou jezus, volgens mij kom ik eindelijk een beetje uit mn depressie. Wat een hel is deze week geweest zeg, zwaar onderschat dit geintje. 24/7 pijn in mn hoofd gehad en continu pijn aan de tanden. vannacht eindelijk langer de 5 uur geslapen en wakker geworden zonder hoofdpijn, voel me nog wel echt lamlendig maar stukken beter dan voorgaande dagen.

vandaag 7 dagen niet getraind en denk dat daar nog wel 7 dagen bij op gaan komen. de weegschaal ben ik nog niet op geweest maar volgens mij valt het mee, mn buik ben ik wel wat kwijt op dat is wel te zien in de spiegel. Deze week wel de knoop doorgehakt, begin september ga ik mn natty status inruilen :rolleyes:
Klinkt als een comeback.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Nou jezus, volgens mij kom ik eindelijk een beetje uit mn depressie. Wat een hel is deze week geweest zeg, zwaar onderschat dit geintje. 24/7 pijn in mn hoofd gehad en continu pijn aan de tanden. vannacht eindelijk langer de 5 uur geslapen en wakker geworden zonder hoofdpijn, voel me nog wel echt lamlendig maar stukken beter dan voorgaande dagen.

vandaag 7 dagen niet getraind en denk dat daar nog wel 7 dagen bij op gaan komen. de weegschaal ben ik nog niet op geweest maar volgens mij valt het mee, mn buik ben ik wel wat kwijt op dat is wel te zien in de spiegel. Deze week wel de knoop doorgehakt, begin september ga ik mn natty status inruilen :rolleyes:
Vaarwel rakker! Het ga je goed in Reuzenland!
 
Nou jezus, volgens mij kom ik eindelijk een beetje uit mn depressie. Wat een hel is deze week geweest zeg, zwaar onderschat dit geintje. 24/7 pijn in mn hoofd gehad en continu pijn aan de tanden. vannacht eindelijk langer de 5 uur geslapen en wakker geworden zonder hoofdpijn, voel me nog wel echt lamlendig maar stukken beter dan voorgaande dagen.

vandaag 7 dagen niet getraind en denk dat daar nog wel 7 dagen bij op gaan komen. de weegschaal ben ik nog niet op geweest maar volgens mij valt het mee, mn buik ben ik wel wat kwijt op dat is wel te zien in de spiegel. Deze week wel de knoop doorgehakt, begin september ga ik mn natty status inruilen :rolleyes:
Ik weet hoe je je voelt, ik mocht en kon pas na 6-7 weken weer trainen. Ik heb overigens wel eerst een halfjaar weer gewoon getraind voordat ik met m'n kuur begon. Ik zou nog even wachten totdat je weer op volle sterkte traint.
 
Ik weet hoe je je voelt, ik mocht en kon pas na 6-7 weken weer trainen. Ik heb overigens wel eerst een halfjaar weer gewoon getraind voordat ik met m'n kuur begon. Ik zou nog even wachten totdat je weer op volle sterkte traint.
Dan haalt ie de olympia niet.
 
Ik weet hoe je je voelt, ik mocht en kon pas na 6-7 weken weer trainen. Ik heb overigens wel eerst een halfjaar weer gewoon getraind voordat ik met m'n kuur begon. Ik zou nog even wachten totdat je weer op volle sterkte traint.
Volgens mij had jij een zwaardere ingreep dan dat ik heb? Bij jou is je kaak gecorrigeerd? Ja wss heb je gelijk alleen is sept wel het beste moment om het een keer te doen :p
 
Ik zou misschien nog iets leaner worden voordat je begint met gear als ik jou was. Hoe leaner hoe beter.
 
Ik zou misschien nog iets leaner worden voordat je begint met gear als ik jou was. Hoe leaner hoe beter.
Daar is een kaakoperatie dan wel weer goed voor. Ik had m vlak na mn mn wedstrijd, dus elke kg die er af vloog was ook geen vet meer bij mij.
 
Ik zou misschien nog iets leaner worden voordat je begint met gear als ik jou was. Hoe leaner hoe beter.
Jaaa VP wil ik nog wel in zakken, is ook nog wel een eind weg dus lukt makkelijk
 
Vandaag bij de kaakchirurg geweest, hechting was losgegaan; er is te weinig tandvlees om het bot te bedekken, je kijkt nu dus gewoon op Mn kaak :emo:

Begin wel dag bij dag op te knappen nu, hoofd is ook weer normaal formaat en normale kleur. Eten gaat beter, alleen bij inspanningen soms wat licht in het hoofd en veel zweten.

Even kijken hoe de week verloopt maar hopelijk einde vd week even UB pakken ofzo
 
hoe gaat je kuur eruit zien?
 
hoe gaat je kuur eruit zien?
10 a 12 weken 500mg test e denk ik. Of 400mg test e en 200mg mast e, ben er nog niet helemaal over uit.
 
Misschien gekke vraag, maar groeit dat weer aan of heb je daar een operatie voor nodig?
 
Misschien gekke vraag, maar groeit dat weer aan of heb je daar een operatie voor nodig?
Ik heb nu bot opbouw gehad ter voorbereiding op implantaten, moet nu half jaartje helen en daarna krijg ik implantaten. als ik die implantaten krijg gaat hij fat tandvlees ook repareren
 
Ik heb nu bot opbouw gehad ter voorbereiding op implantaten, moet nu half jaartje helen en daarna krijg ik implantaten. als ik die implantaten krijg gaat hij fat tandvlees ook repareren

Tot die tijd ligt je kaak bloot? Kan dat geen kwaad?
 
Tot die tijd ligt je kaak bloot? Kan dat geen kwaad?
Jaa een stukje wel, blijkbaar niet :p wel een goede stok achter de deur nu om compleet te stoppen met roken en dat ook zo te houden
 
Jaa een stukje wel, blijkbaar niet :p wel een goede stok achter de deur nu om compleet te stoppen met roken en dat ook zo te houden

Roken is inderdaad killing voor je tandvlees, stoppen zal al snel veel verschil maken.

Sterkte verder kerel :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven