AndroidHealthClinic

Ciao Ciao

Bezoekers in dit topic

je gaat met de vliegtuig.

weleens met motor naar vakantiebestemming gegaan? wil nou weleens weten of dat te doen i.

bv van nd naar it.

veel plezier
 
je gaat met de vliegtuig.

weleens met motor naar vakantiebestemming gegaan? wil nou weleens weten of dat te doen i.

bv van nd naar it.

veel plezier

geldt dat impotentie probleem door fietszadels ook niet voor motoren? :D
 
fijne vakantie,met het weer is het wel ok.:wave2::wave2:
 
Nou mensen nog een paar uur en dan vertrek ik eindelijk voor een lekkere vakantie naar het buitenland.
Uiteraard is alles tip top geregeld enkel de vlucht niet d.w.z dat ik met een voor mij nieuwe luchtvaartmaatschappij vlieg.
Helaas kunnen alle fotospullen niet mee in de tas die ik daarvoor heb, maar geen zorgen mijn medereizigster zit er tot we in het vliegtuig zitten mee opgezadeld lol.
1 onderdeel van de vakantie is uiteraard weer eens een buitenlandse GP bezoeken:p
Hopelijk is er voor mij nog wat tijd om gedurende die dagen wat foto's te posten in het daarvoor bestemde motoGP2008 topic.
Dus "fans" van deze mooie sport neem zeker even een kijkje ;)
Voor de rest is het een beetje bijkomen van het afgelopen jaar en zwaar relaxen en genieten van de omgeving, cultuur en het weer:D
Naast MotoGP zal ik ook nog genoeg andere zaken fotograferen en voor de rest zien we wel.
Tot 11 uur kom ik nog af en toe kijken

Ciao

have fun in the sun en maak wat mooie foto's..

what JDB said :D
 
Lol, netwerkverbinding is perfect hier.
Overal in het hotel een zeer lekkere verbinding!
Na wat toeristische shit volgende week pas lekker relaxen hiero.
Ik kom net van het strand met mijn spullen waar een surfwedstrijd gehouden werd, echter waaide het zo hard dat een echte wedstrijd niet aan de orde was.
Helaas, maar hier had ik wel wat plaatjes van willen hebben off course!
Op naar het volgende hopelijk leuke gebeuren
 
je gaat met de vliegtuig.

weleens met motor naar vakantiebestemming gegaan? wil nou weleens weten of dat te doen i.

bv van nd naar it.

veel plezier

Dat is wel te doen, mits je je goed voorbereidt. Ik heb weleens een ritje op de motor gedaan naar Frankrijk. Ik heb toen 13 uur op de motor gezeten.

Nog 9 uur en dan ga ik ook pleite.:D
 
Back
Naar boven