AndroidHealthClinic

Cigars

Bezoekers in dit topic

Vrijdag zijn me kinderen een nachtje weg.
Hopelijk is het dan goed weer savonds.
Heb vorig jaar november of zo een ter plekke gerolde sigaar gekregen en die moest minimaal een half jaar liggen in me humidor.
Had me eigen voor genomen om die op me verjaardag op te roken.
Ben benieuwd hoe die smaakt.

Update volgt vrijdag.
:sigar:
 
Die heb ik een tijdje geleden ook gehad, lekker man :sigar:

Zeker weten. Mijn vrouwtje heeft die een tijd geleden een keer voor me mee genomen en sindsdien zorg ik dat ik die wel 1 in me humidot heb liggen.

:sigar:
 
2d1pp9u.jpg
 
jacked, blijven ze daarin vochtig genoeg?
 
Partagas Habana serie D n°5 :piraat:

Bekijk bijlage 436630

Persoonlijk vind ik de partagas altijd wat te strak gerold.
Mijn vrouw zei van het weeken dtegen me dat ik weer een keer een avond naar de sigarenlounge moet omdat ze een tuperware avond voor een vriendin bij ons thuis wou gaan doen.
Heb nog niet eens gevraagd waarom dat nou weer bij ons thuis moet. soms moet je iets voor elkaar over hebben:cool::sigar:
 
Heb nu flor de cano (cedar), Romeo y Julieta cedro & short churchill in de humidor. Gister laatste upmann short corona gerookt. viel wat tegen terwijl ik het altijd wel een topper vond.

Iiemand een tip voor een fijne cuban (zeg tot 15eu)? Mijn regular shop is la casa del habano
 
Ja, ineens ging mn jeugdheld honkballen. Daarna volgens mij nog voetballen. Vreemde career switch :thinking:
 
Ze zeiden dat hij normaliter in de MLB was geraakt. Wist ik niet. :thinking:
 
Hier nog een sigarenroker. ( behoorlijk fanatiek)

Favorieten:
Alec Bradley Lineage 770
Gurka Ghost
Corona van Indian Motor Cycle
 
Geen steevaste sigaren roker, maar zo af en toe met een glaasje whiskey erbij, terwijl ik wat vlees rook op de BBQ, toch wel lekker.
IMG-20200725-WA0000.jpeg


Dit was de meest recente.
 
Back
Naar boven