AndroidHealthClinic

Cigars

Bezoekers in dit topic

Hebben mensen nog aanraders voor de kerst?
 
Hebben mensen nog aanraders voor de kerst?
Balmoral anejo XO en dan de torpedo MK, de Gran Toro of de Oscuro. (€10,00)
Deze rook ik het vaakst.

Ik had laatst de Quattro Nicaragua Measstro van The Aging Room, had een prijs gewonnen voor beste cigaar van 2019. (€12,00) Ook een aanrader.

 
Balmoral anejo XO en dan de torpedo MK, de Gran Toro of de Oscuro. (€10,00)
Deze rook ik het vaakst.

Ik had laatst de Quattro Nicaragua Measstro van The Aging Room, had een prijs gewonnen voor beste cigaar van 2019. (€12,00) Ook een aanrader.

De laatste klinkt wel veel belovend, helaas niet per stuk verkrijgbaar.
 
Toch maar een sampler besteld, even wat dingen proberen.

 
Dikke kick nog meer sigaren rokers hier?

Schwarzeneggertje rookt ze ook altijd dus zo slecht kan het niet zijn.
 
Dikke kick nog meer sigaren rokers hier?

Schwarzeneggertje rookt ze ook altijd dus zo slecht kan het niet zijn.
dagelijks:cool: maar dan de shortfiller. 10cm lang 1.5cm dik.

De longfillers rook ik niet meer thuis. Wel eind juli een bbq staan met de sigarenclub Los gozadores.
Is een clubje opgezet door me sigaren verkoper. Bbq bij hem thuis. Stukie vlees glaasje drank en veul sigaren.
 
Dat is wel interessant kan ik bij dat clubje komen?
 
Dat is wel interessant kan ik bij dat clubje komen?
De beste man heeft een primera winkel in de binnenstad van Hoorn.Een jaar of 7 geleden heeft hij zijn kantine omgetoverd tot launge waar een man of 12-15 kan roken. Helaas is dit sinds 1 januari gesloten ivm nieuwe regels. Hij kan het alleen nog gebruiken als lounge als de winkel gesloten is. De bbq is voornamelijk ook voor rokers die daar altijd kwamen/komen. Maar ze hebben ook een facebook groep genaamd los gozadores.
Zijn ook met zijn alle een keer een dagje naar de Agio fabriek geweest in Belgie en Brabant. Erg gezellig met zijn alle in een grote bus onder het genot van dikke sigaren en drank.

Voor de corona uitbrak stond op de planning om een reis te plannen naar zuid amerika om daar 10 dagen ofzo in een resort te verblijven en bezoekjes te brengen aan diverse tabaks plantages en de werkplaatsen waar ze de sigaren maken. Door de corona is het afgeblazen maar volgens mij hadden er al een man of 10 aangegeven mee te gaan. Ook allemaal in overleg met officieele distibuteurs van Agio en andere leveranciers van de BeNeLux.
 
Ja erg gaaf mij is ook eens zo een reis aangeboden alleen is dat voor mij lastig ivm werk. Kom je ook regelmatig in sigaren lounges door Nederland?
 
Ja erg gaaf mij is ook eens zo een reis aangeboden alleen is dat voor mij lastig ivm werk. Kom je ook regelmatig in sigaren lounges door Nederland?
Nee helaas niet. Ik ben wel een paar keer weesten werken in de lounge in Hoorn. sigaartje erbij en laptop op me hotspot van me telefoon. Ideaal als het thuis te druk was met me kinderen. Ben ook een paar keer bij Hajenius geweest in Amsterdam maar meer lounges nog niet bezocht helaas.
Ik ben verder niet sociaal dus heb ook niemand die me uitnodigd of met me mee gaat.:roflol:
 
Als je van sigaren roken houdt kunnen we wel een keer wat organiseren.

Ben zelf hier regelmatig in de buurt in diverse lounges oa WIllem Schimmel in Zuthpen en Whisky & Cigars in Gronau.
Heb daar veel leuke contacten opgedaan en ook wel leuke dingen meegemaakt, sigarenrokers onder elkaar is eigenlijk altijd gezellig.
 
Nr 1
20220730_162221.jpg
 
Ja heerlijk man..
 
Kick wie o wie rookt er nog weleens een sigaartje?
 

Bijlagen

  • 20200924_205828.jpg
    20200924_205828.jpg
    133 KB · Weergaven: 53
Back
Naar boven