AndroidHealthClinic

Cigars

Bezoekers in dit topic

:haha:

Net een kistje H. Upmann Majestic besteld.
Is niet te duur en ideaal als alledaagse sigaar ;)

H. Upmann heb ik ook al gehad maar ik zou begot niet meer weten welke precies :P

Rook je tegenwoordig elke dag dan ?

Waarschijnlijk wel :laugh: Het valt nog enigszins te compenseren met veel cardio, maar uit eindelijk is er natuurlijk wel wat zwart roet aangekoekt inmiddels...

Sad but true :(

Hier een sigaren liefhebber.. Ik rook veel kleintjes, of al capones.. :p Maar een goede dikke sla ik ook niet over.
En het levert ook leuke reacties op als ik weer met een dikke sigaar in mijn bakkes loop.

Die kleintjes rook ik af en toe, als ik eens eentje aangeboden krijg

Sigaartje zo af en toe is wel lekker, maar heb er 0 verstand van en geen idee wat ik rook. Laatst nog een whiskey sigaar gekocht, ben benieuwd of dat wat is.

Welk merk van sigaar heb je dan ? Smaakt sowieso beter met een glaasje whiskey of rhum erbij imo
 
rhum is lekker, maar sigaren :barf: ze stinken en hebben een vieze nasmaak in de mond. ben blij dat ze in mijn familie gestopt zijn met die shit te roken. op elk familiefeest hing er zo'n vieze walm, bah...
 
Welk merk van sigaar heb je dan ? Smaakt sowieso beter met een glaasje whiskey of rhum erbij imo
koffie smaakt mij ook altijd beter met een gebakje.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Waarom zeggen jullie rhum en cigar, zijn jullie zo verfijnd?
 
Die kleintjes rook ik af en toe, als ik eens eentje aangeboden krijg

Ik koop standaard 2 kistjes cigarillos bij de primera + nog wat al capone cognac.. Wel lekker om te paffen als je onderweg bent of als je met de hond loopt. Zomers met terras weer pak ik goede dikke (no homo) :rolleyes:
 
Romeo et Juliette vind ik helemaal niets eigenlijk. Cohiba is my poison of choice :)
Met een lekkere Hennessy XO cognac :meal:
Mijn advies: probeer andere merken zoals Partagas, Trinidad, Ramon Allones,....
Goedkoper en lekkerder!
Cohiba betaal je meer voor het merk.
Heb al maduro 5, siglo 6, piramides especiales en zoveel meer gerookt en vond het niet waard.

H. Upmann heb ik ook al gehad maar ik zou begot niet meer weten welke precies :P

Rook je tegenwoordig elke dag dan ?
Als het lekker weertje is, is het thuiskomen en mezelf neerplanten op het terras met een sigaar :)
Ideaal om de werkdag te vergeten.
 
Mijn advies: probeer andere merken zoals Partagas, Trinidad, Ramon Allones,....
Goedkoper en lekkerder!
Cohiba betaal je meer voor het merk.
Heb al maduro 5, siglo 6, piramides especiales en zoveel meer gerookt en vond het niet waard.

Als het lekker weertje is, is het thuiskomen en mezelf neerplanten op het terras met een sigaar :)
Ideaal om de werkdag te vergeten.

die Trinidad heb ik ook al eens gehad ... hou persoonlijk meer van een donkerder blad

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 14:29 ----------

iemand trouwens al eens besteld op sigaren-online.nl ?
 
Waarom zeggen jullie rhum en cigar, zijn jullie zo verfijnd?

Indeed, good sir

Ik koop standaard 2 kistjes cigarillos bij de primera + nog wat al capone cognac.. Wel lekker om te paffen als je onderweg bent of als je met de hond loopt. Zomers met terras weer pak ik goede dikke (no homo) :rolleyes:

Cognac heb ik in de week nog vast gehad in de drankenhandel (courvoisier) maar toch maar niet genomen

Mijn advies: probeer andere merken zoals Partagas, Trinidad, Ramon Allones,....
Goedkoper en lekkerder!
Cohiba betaal je meer voor het merk.
Heb al maduro 5, siglo 6, piramides especiales en zoveel meer gerookt en vond het niet waard.

Als het lekker weertje is, is het thuiskomen en mezelf neerplanten op het terras met een sigaar :)
Ideaal om de werkdag te vergeten.

Bedankt voor de tip ;)

die Trinidad heb ik ook al eens gehad ... hou persoonlijk meer van een donkerder blad

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 14:29 ----------

iemand trouwens al eens besteld op sigaren-online.nl ?

Nope, alleen nog maar bij Claes en bij de plaatselijke rookwinkel (Den echte roker)
 
Laatst bewerkt:
Geen kenner, maar een Romeo en Julietta bij een lekkere whisky gaat er altijd wel in.
 
das die in Bilzen op de Markt? Heeft die wat lekkers?

Op de markt, idd, ja, ze hebben wel maar een beperkte keuze maar wat ze hebben is best goed imo
 
Op de markt, idd, ja, ze hebben wel maar een beperkte keuze maar wat ze hebben is best goed imo

Ik ga eerst die site eens proberen :D

Misschien ook gelijk een sigaarboor kopen ipv die knipper :)
 
Ik ga eerst die site eens proberen :D

Misschien ook gelijk een sigaarboor kopen ipv die knipper :)

Een sigaarboor ?! Dat ken ik niet, heb een simpele knipper met een plaatje op de achterkant zodat ik als noob zijnde niet te ver kan knippen :P

Laat even weten hoe die site je bevalt, ik heb nog maar 3 stuks in mijn humidor zitten :sad:

Er zit wel nog een kleine, uberdikke Afrikaanse tussen, ben benieuwd hoe die me gaat bevallen
 
Een sigaarboor ?! Dat ken ik niet, heb een simpele knipper met een plaatje op de achterkant zodat ik als noob zijnde niet te ver kan knippen :P

Laat even weten hoe die site je bevalt, ik heb nog maar 3 stuks in mijn humidor zitten :sad:

Er zit wel nog een kleine, uberdikke Afrikaanse tussen, ben benieuwd hoe die me gaat bevallen

:roflol: ja man, dat ken ik ... te ver knippen of met je bezopen kop krom knippen enzo. Dan rookt het
allemaal net wat minder lekker en krijg je een zooi tabak in je bek :) Die boor maakt een gaatje van 9mm.
Ideaal dus.
 
Mijn humidor is weer bijna leeg :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 15:11 ----------

:roflol: ja man, dat ken ik ... te ver knippen of met je bezopen kop krom knippen enzo. Dan rookt het
allemaal net wat minder lekker en krijg je een zooi tabak in je bek :) Die boor maakt een gaatje van 9mm.
Ideaal dus.

Gelukkig nog niet meegemaakt :roflol:

Rookt dat wel lekker dan ?
 
Nom nom nom

Geen idee of het lekker rookt :) Heb het nog nergens kunnen proberen. Wel al eens gelezen dat je een zwaardere
trek krijgt. Of een beetje andere smaak naar het einde toe. Maar dan kan je in principe nog altijd even bijknippen
of boren.
 
Nom nom nom

Geen idee of het lekker rookt :) Heb het nog nergens kunnen proberen. Wel al eens gelezen dat je een zwaardere
trek krijgt. Of een beetje andere smaak naar het einde toe. Maar dan kan je in principe nog altijd even bijknippen
of boren.

Dan kun je hem evengoed meteen knippen :P
 
die Trinidad heb ik ook al eens gehad ... hou persoonlijk meer van een donkerder blad
kleur dekblad heeft niks te maken met de smaak van de sigaar :)
 
Back
Naar boven