AndroidHealthClinic

Cigars

Bezoekers in dit topic

kleur dekblad heeft niks te maken met de smaak van de sigaar :)

Mmm ... ik heb anders al eens dezelfde Monte Cristo gehad met een verschillend kleur dekblad en de
ene proefde daadwerkelijk meer naar, tja hoe moet ik het omschrijven, dan de andere
 
Waarom zeggen jullie rhum en cigar, zijn jullie zo verfijnd?



Omdat wij ons verheven boven anderen voelen, wij zijn inderdaad verfijnd en :roflol:

Jij vraagt je echt teveel af weet je dat, teveel waarom dit waarom dat en dan ga je dingen zien die er niet zijn, isj nie goet
 
Mmm ... ik heb anders al eens dezelfde Monte Cristo gehad met een verschillend kleur dekblad en de
ene proefde daadwerkelijk meer naar, tja hoe moet ik het omschrijven, dan de andere

Die deugde misschien niet meer, bewaar je ze wel onder de juiste omstandigheden ?
 
Die deugde misschien niet meer, bewaar je ze wel onder de juiste omstandigheden ?

kwam rechtstreeks van de winkel beide keren ;)
 
Oke, ik rook wel eens van die balmoral cigars in die kokers, goedkoop en lekker. Maar kan een echte kenner hier nog een kwaliteits sigaar aanbevelen die ook betaalbaar is? :p (het liefst zonder knippen, vind ik wel zo k*t).

En iemand al eens zelf geprobeerd sigaren te dopen in bijv. cognac of whiskey etc?
 
Omdat wij ons verheven boven anderen voelen, wij zijn inderdaad verfijnd en :roflol:

Jij vraagt je echt teveel af weet je dat, teveel waarom dit waarom dat en dan ga je dingen zien die er niet zijn, isj nie goet

Je kan je nooit teveel afvragen. ;)
 
Oke, ik rook wel eens van die balmoral cigars in die kokers, goedkoop en lekker. Maar kan een echte kenner hier nog een kwaliteits sigaar aanbevelen die ook betaalbaar is? :p (het liefst zonder knippen, vind ik wel zo k*t).

En iemand al eens zelf geprobeerd sigaren te dopen in bijv. cognac of whiskey etc?

Ik ben nog best een noob en laat me meestal in de winkel adviseren, sigaren dopen heb ik nog niet gedaan en ga ik ook niet doen :P Wel al blunts gebruikt met een smaakje en dat was echt wel om nom nom
 
Ik ben nog best een noob en laat me meestal in de winkel adviseren, sigaren dopen heb ik nog niet gedaan en ga ik ook niet doen :P Wel al blunts gebruikt met een smaakje en dat was echt wel om nom nom

Ik ben daar ook nogal een noob in, een winkel als primera heeft volgens mij ook weinig keus in kwaliteit.. Ik zal die eigenaar wel eens vragen, ook een fervent sigarenroker. Sigaren dopen lijkt mij wel eens het proberen waard, het is best wel lekker.

Blunts? Met weed erin? Zelf nog nooit gedaan, ben niet zo van de weed.. :P
 
Ja, met weed erin, om nom nom, enige reden dat ik ermee gestopt ben is omdat ik er controle op krijg bij wedstrijden :fuu:
 
Moet ik dat toch maar eens proberen :roflol: buiten wedstrijden lukt het je ook niet meer?
 
Moet ik dat toch maar eens proberen :roflol: buiten wedstrijden lukt het je ook niet meer?

Offseason moet ik hier een extra schoorsteen installeren ;)
 
Ja, met weed erin, om nom nom, enige reden dat ik ermee gestopt ben is omdat ik er controle op krijg bij wedstrijden :fuu:

Je zou toch eerder denken dat de anderen in het voordeel zijn als je weed rookt.

Dat heb ik trouwens ook wel vaak gedaan. Veel smaken voor te krijgen en het effect is een stuk beter. Als je een keertje een jointje teveel nam kon je dat op voorhand wel aanvoelen maar met een blunt was dat vaak toch iets sterker:D
 
Ja, met weed erin, om nom nom, enige reden dat ik ermee gestopt ben is omdat ik er controle op krijg bij wedstrijden :fuu:

heb je er spijt van dat je je bodybuildingscarriere niet hebt voortgezet?
 
Ja, met weed erin, om nom nom, enige reden dat ik ermee gestopt ben is omdat ik er controle op krijg bij wedstrijden :fuu:
Je had eens paddo's met weed moeten proberen, net of je champignonnensoep aan het roken bent, ****ing lekker.
 
Waarom zeggen jullie rhum en cigar, zijn jullie zo verfijnd?

Na het degusteren van hun maaltijd, klaargemaakt door hun persoonlijke kok, zitten ze nog even na in de patio met een sigaar en glas rum om te filosoferen over het leven aan de hand van Aristoteles en Plato.
 
  • Like
Waarderingen: kane
Welk merk van sigaar heb je dan ? Smaakt sowieso beter met een glaasje whiskey of rhum erbij imo

Vasco Da Gama. Maar is niet een heel bijzondere sigaar, wel met een glaasje whiskey ofcourse.
 
Je kan je nooit teveel afvragen. ;)


Ik denk het omgekeerde ;) Je kan je beter niet teveel afvragen, zeker geen dingen waar je toch geen invloed op hebt zoals het gedrag van anderen of gaan denken voor anderen.

Hou je meer energie over voor belangrijkere zaken :)
 
Na het degusteren van hun maaltijd, klaargemaakt door hun persoonlijke kok, zitten ze nog even na in de patio met een sigaar en glas rum om te filosoferen over het leven aan de hand van Aristoteles en Plato.


Hehehe was het maar waar!

Ben een vriendelijke "patser" die van dikke klokken, dikke sigaren, dikke tieten en konten houdt. (geen dikke auto's is niet mijn ding, te opvallend)
Komt weinig intellect of filosofisch inzicht bij kijken.
 
Voor de liefhebbers : http://www.tabakado.nl/

Mooie winkel, en evt online shoppen tegen goede en eerlijke prijzen!

Van en door een liefhebber!
 
Whisky met sigaartje tijdens uitgaan is fijn. Al heb ik geen verstand van sigaren. Iemand webshop met lekkere sigaren?
 
Back
Naar boven