Fitness Seller

Cigars

Bezoekers in dit topic

Het was lekker gisteren, had ongeveer een half jaar geen Cigar gerookt en geen drank gehad.
Blessure opgelopen woensdag met rug training, vrijdag niet kunnen trainen en voorlopig ff rust dus toen de avond viel had ik zin om uit te gaan.

De Cohiba die ik had liggen heb ik langzaam opgerookt in een tijdsbestek van +/- 3 uur in mijn favoriete nachtcafe.
Mijzelf zeer verfijnd voelend kijkend om mij heen of ik types a moraalridder spotte zodat ik mijn verfijnde gevoel nog meer kon uitdragen tot een eenzame hoogte waar ik mijzelf exquisiet kon voelen.
 
Laatst bewerkt:
Good times bro' !!


Wel jammer van de blessures, beterschap
 
Ja good times amigo:D, wel alles met mate en niet naar de klote gelukkig.

Thanks voor de beterschap!
Heb het zitten in me rechter trap en bij me schouderblad, woensdag wel gelijk laten masseren en kan me nek redelijk weer draaien maar kracht zetten ging vrijdag niet.
Zondag rustig benen trainen en schouders proberen, kijken hoe het gaat
 
Het was lekker gisteren, had ongeveer een half jaar geen Cigar gerookt en geen drank gehad.
Blessure opgelopen woensdag met rug training, vrijdag niet kunnen trainen en voorlopig ff rust dus toen de avond viel had ik zin om uit te gaan.

De Cohiba die ik had liggen heb ik langzaam opgerookt in een tijdsbestek van +/- 3 uur in mijn favoriete nachtcafe.
Mijzelf zeer verfijnd voelend kijkend om mij heen of ik types a moraalridder spotte zodat ik mijn verfijnde gevoel nog meer kon uitdragen tot een eenzame hoogte waar ik mijzelf exquisiet kon voelen.

:roflol:
 

???

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 12:19 ----------

Ja good times amigo:D, wel alles met mate en niet naar de klote gelukkig.

Thanks voor de beterschap!
Heb het zitten in me rechter trap en bij me schouderblad, woensdag wel gelijk laten masseren en kan me nek redelijk weer draaien maar kracht zetten ging vrijdag niet.
Zondag rustig benen trainen en schouders proberen, kijken hoe het gaat

Komt goed man ;)
 
Heerlijk een sigaartje en dan het liefst met een goede whiskey.

Deed dit wel 2/3 keer per week voordat ik zo bezig was met sporten, is alweer ruim 8 maanden geleden denk ik, binnenkort maar weer eens doen :D

Ik rookte meestal balmoral trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Mjammie!

2vjpi1j.jpg
 

Anders moet je het hier ook even komen inwrijven :D

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 22:08 ----------

Heerlijk een sigaartje en dan het liefst met een goede whiskey.

Deed dit wel 2/3 keer per week voordat ik zo bezig was met sporten, is alweer ruim 8 maanden geleden denk ik, binnenkort maar weer eens doen :D

Ik rookte meestal balmoral trouwens.

Balmoral, excellent choice imo

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 22:10 ----------

Heerlijk een sigaartje en dan het liefst met een goede whiskey.

Deed dit wel 2/3 keer per week voordat ik zo bezig was met sporten, is alweer ruim 8 maanden geleden denk ik, binnenkort maar weer eens doen :D

Ik rookte meestal balmoral trouwens.

Balmoral, excellent choice imo
 
just in today from Tabakado.nl (thanks to Screw):

1x Davila Emperador
1x Davila Emperador Maduro
1x Antonius Robusto
1x Oliva V Short Robusto
1x Don Tomoas Lindos
1x Arturo Fuente Classic Especial
1x CAO Traviata Divino
1x Drew Chateau Real 46
1x Fausto
1x Fonseca No.1
1x Montecristo No.4
1x Romeo Mille Fleur
1x Montecristo No.5
1x Romeo y Julieta Tubos No.3
1x El Credito Serie R No.3
1x Cohiba Siglo I Petit Corona

let the holiday begin ! aaaaaaw yeah
 
just in today from Tabakado.nl (thanks to Screw):

1x Davila Emperador
1x Davila Emperador Maduro
1x Antonius Robusto
1x Oliva V Short Robusto
1x Don Tomoas Lindos
1x Arturo Fuente Classic Especial
1x CAO Traviata Divino
1x Drew Chateau Real 46
1x Fausto
1x Fonseca No.1
1x Montecristo No.4
1x Romeo Mille Fleur
1x Montecristo No.5
1x Romeo y Julieta Tubos No.3
1x El Credito Serie R No.3
1x Cohiba Siglo I Petit Corona

let the holiday begin ! aaaaaaw yeah
Ging jij niet stoppen met roken?
 
Ging jij niet stoppen met roken?

Sigaren zijn geen sigaretten hé :p Dat is paffen, niet roken :p

En heb al 2 dagen niet gerookt :p
 
Sigaren zijn geen sigaretten hé :p Dat is paffen, niet roken :p

En heb al 2 dagen niet gerookt :p
Succes! Is inderdaad niet hetzelfde maar ik denk niet dat ik het ene zou kunnen en het andere laten vallen...
 
Succes! Is inderdaad niet hetzelfde maar ik denk niet dat ik het ene zou kunnen en het andere laten vallen...

ik vind het net makkelijker ... omdat je dan toch nog iedere keer iets hebt om naar uit te kijken zeg maar
als je het weer een weekje heb volgehouden :)
 
Niet over de longen Rob?
 
Ik heb dus ook sigaretten en shag ingewisseld voor sigaren.. Rook nu wel aardig minder, maar die kleinere sigaartjes zijn wel verleidelijk om op te steken.. :o Ongeveer 6/7 per dag, wat eerst 20 shaggies per dag was. Met verjaardagen / bbq's nog wel eens een balmoral of cohiba, heerlijk! :D

En die koppies van anderen wanneer je als jonge kerel sigaren rookt is ook priceless.. :roflol:
 
Gf neemt voor mij sigaren mee vanuit Cuba, soon.jpg
 
ik mag niet roken van mijn familie
 
Back
Naar boven