AndroidHealthClinic

Cigars

Bezoekers in dit topic

Sigaren is niet hetzelfde als roken.

Sigaren is genieten op gekozen momenten en geen verslaving in tegenstelling tot sigaretten/shag roken wat vaak na een korte tijd al uitgroeit tot een nare alles overheersende verslaving.
Als je in dit stadium belandt bent is het al niet eens meer lekker.
 
just in today from Tabakado.nl (thanks to Screw):

1x Davila Emperador
1x Davila Emperador Maduro
1x Antonius Robusto
1x Oliva V Short Robusto
1x Don Tomoas Lindos
1x Arturo Fuente Classic Especial
1x CAO Traviata Divino
1x Drew Chateau Real 46
1x Fausto
1x Fonseca No.1
1x Montecristo No.4
1x Romeo Mille Fleur
1x Montecristo No.5
1x Romeo y Julieta Tubos No.3
1x El Credito Serie R No.3
1x Cohiba Siglo I Petit Corona

let the holiday begin ! aaaaaaw yeah

Inspirerend :D

Gf neemt voor mij sigaren mee vanuit Cuba, soon.jpg

Regel mij er ook een paar man !
 
Don Tomoas Lindos

Gisteren lekker opgepaft met een Lindemans shiraz wijntje (14,5% :eek: )erbij.
Begin was niet zo speciaal maar naar mate hij warm werd kwam er wel wat pepersmaak vrij.
Mooie asvorming. Verveelde niet.
 
Gisteren een Balmoral, royal selection, limited edition gerookt en het smaakte heerlijk, samen met een lekkere whisky die ik nog niet kende (naam kwijt) en captain morgan rhum
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ready voor weekend, ff uurtje slapen nu en dan de stad in.

2d6uz5f.jpg
 
Net (voor mij te vroeg) terug, wijf was helaas moe, wel heerlijk genoten van me cigars.
Morgen weer.
 
Hee boys. Kan iemand mij vertellen wat er zo enorm lekker is aan sigaren roken?
Mn pa is ook gestopt met roken, en heeft als vervangen nu sigaren (van die kleintjes).
Hij zweert er nu bij. Wat is de aantrekkingskracht voor jullie?
 
Hee boys. Kan iemand mij vertellen wat er zo enorm lekker is aan sigaren roken?
Mn pa is ook gestopt met roken, en heeft als vervangen nu sigaren (van die kleintjes).
Hij zweert er nu bij. Wat is de aantrekkingskracht voor jullie?

Ik ben ongeveer 2 jaar geleden ook overgestapt naar die kleine sigaartjes en zo nu en dan een grotere. De drang om te roken is niet zo groot als wanneer je sigaretten/shag rookt. Je kan de smaak beter waarderen, en het is lekker te combineren bij bepaalde drankjes. Na afloop van een BBQ is een sigaar ook echt hemels :o

Je gaat iig aanzienlijk minder roken als je het vergelijkt met sigaretten/shag.
 
Ik ben ongeveer 2 jaar geleden ook overgestapt naar die kleine sigaartjes en zo nu en dan een grotere. De drang om te roken is niet zo groot als wanneer je sigaretten/shag rookt. Je kan de smaak beter waarderen, en het is lekker te combineren bij bepaalde drankjes. Na afloop van een BBQ is een sigaar ook echt hemels :o

Je gaat iig aanzienlijk minder roken als je het vergelijkt met sigaretten/shag.

op die manier. Ik rook zelf helemaal niet, maar ben wel tempted om sigaren eens t proberen.
Als niet roker heb ik aan de ene kant het gevoel dat ik dat beter niet kan doen, maar itt sigaretten is het blijkbaar echt een genotsding... Lastig

Is het ook minder slecht voor je dan sigaretten roken?
 
Hier weer even wat leven in blazen.

De humi zit weer lekker vol en gaat nu zelfs gewoon mee op vakantie :)

o08g8x.jpg
 
Hier weer even wat leven in blazen.

De humi zit weer lekker vol en gaat nu zelfs gewoon mee op vakantie :)

o08g8x.jpg

Als je je electronische rommel uit het shothad gehouden, had ik je foto gelijk als wallpapier ingesteld :P
Mooi man! Enjoy!
 
Bosslike !

Ik heb er de laatste tijd geen meer gedegusteerd, wel op werk nog een doos Pieterman soldaat gemaakt
 
Hee boys. Kan iemand mij vertellen wat er zo enorm lekker is aan sigaren roken?
Mn pa is ook gestopt met roken, en heeft als vervangen nu sigaren (van die kleintjes).
Hij zweert er nu bij. Wat is de aantrekkingskracht voor jullie?

Volgens mij houdt stoppen met roken in dat je stopt met roken zeg maar.
 
Het waren dus geen Pietermans, wel Wintermans :P Had ik gekregen van een chauffeur die kwam leveren op de werf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vant weekend nog een Partagas Serie D no 4 in tubos weg gepaft. Vond ik persoonlijk één van de betere die ik in lange
tijd gehad heb. Ja, zelfs beter als die Cohiba Maduro 5
 
Vant weekend nog een Partagas Serie D no 4 in tubos weg gepaft. Vond ik persoonlijk één van de betere die ik in lange
tijd gehad heb. Ja, zelfs beter als die Cohiba Maduro 5

Klinkt goed, ook maar es proberen :D. Of geen aanrader voor een beginnend roker?

Zelf net Romeo y Julieta Petit Churchill gehad, voor 8,20 euro bij sigaren-online gekocht. Wel een aardig sigaartje maar had er meer van verwacht, mocht wel wat meer smaak aan. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de wind wat onderschat had, en daardoor hem niet heel mooi aangestoken had. Met wat whiskey van Cutty Sark erbij.

Overigens laatst een doosje De Huifkar Pandora opgerookt, 29,90 voor 10 sigaren. Echt een aanrader als je van Nederlandse sigaren houdt! Nu net een doosje Olifant Corona Vintage gekocht, ben benieuwd.
 
Roken jullie ze ook flink over de longen?!
 
Back
Naar boven