XXL Nutrition

Cindy's summer shred

Bezoekers in dit topic

Hoihoiii
heb al een tijdje niks meer gepost hier, maar het trainen gaat wel goed! Eergisteren 80 kg gesquat, echt blij ermee. Alleen blijft sinds dat voorval m'n kuit irritant doen. Ik kan niet eens meer springtouwen zonder dat m'n kuit verkrampt :'). Military press blijft jammer genoeg echt moeilijk. De eerste set lukt wel, maar de tweede en derde set worden gewoon zo moeilijk. Echt demotiverend.
Ennn ik weet echt niet of ik mee ga doen met dat fotocontest. Ik ben echt niet in shape nu en heel erg clean eten gaat er ook niet in zitten de komende maanden.
gewoon meedoen jo!! is leuk ook .

Iedereen heeft zijn eigen doel en het gaan om het verschil. Niet iedereen gaat voor shredded maar iedereen gaat voor vooruitgang en dat is ook massa bijkomen en dat is ook te zien. Kijk gewoon eens bij de oude contests... je zal er zeker niet bij misstaan en meedoen is gewoon een leuke toevoeging voor jezelf en een extra stok achter de deur misschien ook. :)
 
Hoihoiii
Weer al een tijdje geleden dat ik een update heb geplaatst maar het gaat goed! Ik weeg nu 68,3 kg en voel me best goed :rolleyes: vanavond upperbody trainen, echt zin in! Ik heb ook voor het eerst bij xxl nutrition gekocht, en die whey is echt 1000x beter dan die van myprotein oid :'). Begin nu trouwens ook een heel klein beetje abs te zien, vooral bij de bovenkant van mijn buik (wat er echt heel raar uit ziet hahah). Hier nog enkele fotos, die ik wss snel zal verwijderen:'). Ben ik trouwens de enige die bang is om herkend te worden? Lijkt me zo awkward als dan opeens iemand naar je toeloopt en zegt dat hij/zij je herkent van dit forum hahah

-
 
Laatst bewerkt:
Hier nog enkele fotos, die ik wss snel zal verwijderen:'). Ben ik trouwens de enige die bang is om herkend te worden? Lijkt me zo awkward als dan opeens iemand naar je toeloopt en zegt dat hij/zij je herkent van dit forum hahah
Dat ben ik ondertussen al gewend :P
 
Lijkt me zo awkward als dan opeens iemand naar je toeloopt en zegt dat hij/zij je herkent van dit forum hahah

Daar is deze wereld net iets te klein voor. Behalve dan idd mensen zoals Sanca Saxon die op events etc te vinden zijn...
 
Hier nog enkele fotos, die ik wss snel zal verwijderen:'). Ben ik trouwens de enige die bang is om herkend te worden? Lijkt me zo awkward als dan opeens iemand naar je toeloopt en zegt dat hij/zij je herkent van dit forum hahah
Zou ik uit privacy overwegingen ook nooit doen. Je kunt ook je gezicht afplakken...
 
Daar is deze wereld net iets te klein voor. Behalve dan idd mensen zoals Sanca Saxon die op events etc te vinden zijn...
Ja klopt, moest ik misschien ook erbij gezegd hebben. Op events en in de gym maar idd niet zomaar random mensen op straat.
 
Ik sta herkenbaar op m'n foto's maar er komt nooit iemand naar me toe hoor :roflol:

Hooguit eens per jaar op een festival dat iemand me herkent..

Mooi fysiek overigens hoor!
 
Ik sta herkenbaar op m'n foto's maar er komt nooit iemand naar me toe hoor :roflol:

Hooguit eens per jaar op een festival dat iemand me herkent..

Mooi fysiek overigens hoor!
Hahah waarschijnlijk ben ik paranoia :) en dankjewel!
 
Ik sta herkenbaar op m'n foto's maar er komt nooit iemand naar me toe hoor :roflol:

Hooguit eens per jaar op een festival dat iemand me herkent..

Mooi fysiek overigens hoor!

HEY...........:p:p:p
 
Haar ogen spreken voor zich :heart:

:titty:
 
Zou iemand kunnen schatten op welk vetpercentage ik zit? Ik heb altijd mijn vetpercentage laten meten adhv zo’n weegschaal maar blijkbaar is dat niet volledig accuraat, en ik heb geen plooimeter ofzo.

-
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven