Fitness Seller

Cindy's summer shred

Bezoekers in dit topic

Zit hier een zwaar filter overheen? Erg lastig in te schatten a.d.h.v. deze foto.
Nee geen filter hahah en zelf straks nog een keer een foto maken!
 
Leg je foto naast deze:
Womens-Body-Fat-Infographic.jpg
 
Hoii! Lang geleden dat ik hier iets heb gepost maar wou even zeggen dat alles wel goed gaat! Ben nu nogsteeds aan het cutten maar eet wel meer kcal dan een tijdje ervoor. Zou graag in de winter willen bulken want ik wil echt meer spieren hebben dan dit :'). Maar daarvoor wil ik wel eerst een laag vetpercentage hebben want een hoge vp + bulken komt wss niet goed hahah. Hier een foto van december (??) 2017 en paar dagen geleden!

-
-
 
Laatst bewerkt:
wauw!
 
Hoihoii

Lang geleden dat ik hier iets heb gepost maar wil weer een beetje mn trainingen delen! Had vandaag legday en om eerlijk te zijn ging het zo kut :’). Benen trainen is altijd zo’n mentale uitdaging voor me. Mn legday bestaat vooral uit allerlei verschillende squatvarianten en ik moet opbiechten dat ik zo onzeker ben over mn squats :’). Denk altijd dat ik ga falen enzovoort. Was vandaag ook weer zo... ging frontsquatten maar lette teveel op mn ademhaling waardoor het gewoon kut ging en ik faalde bij 1x70 kg frontsquat wat ik normaal eigenlijk altijd haal dus werd onzeker en dus ging heel mn workout slecht :(. Maaarja, volgende keer beter denk ik!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Benen trainen is altijd zo’n mentale uitdaging voor me.
Ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft. Opzien tegen de compound beenoefeingen die op het programma staan. Zo niet, dan doe je waarschijnlijk niet hard genoeg je best. Ik kijk ook elke keer weer een beetje op tegen de deadlifts en squats. If it was easy, everybody would do it!
 
Bij squatten de safety's plaatsen, een goede houding aannemen en een gewicht pakken dat je aankan. Diep genoeg zakken (dat is vooral een mentale barrière) en gewicht langzaam opbouwen. Als het nodig is weer een stapje terug doen. Goeie schoenen heeft mij ook enorm geholpen. Als je eenmaal diep genoeg durft te zakken (met safety's kan er niets foutgaan, dus voel je je veilig) en je techniek beter wordt, ga je vanzelf progressie boeken en wordt je een stuk zelfverzekerder. Heeft bij mij even geduurd, maar consequent squatten (met wat goede tips van ervaren atleten) heeft ervoor gezorgd dat de squat nu een van m'n favo oefeningen is.
Succes er mee :thumbs:.
 
Back
Naar boven