- Waardering
- 14.189
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Heb jij Asterix niet gelezen?En wat betekend dat allemaal?
Neem ons mee op jouw quest voor kennis!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij Asterix niet gelezen?En wat betekend dat allemaal?
Neem ons mee op jouw quest voor kennis!
Kun jij Latijn lezen? Wel met woordenboek neem ik aan. En weet je dat hoe het grammaticaal zit (naamvallen e.d.)?Ik heb ooit ook nog wat Caesar gelezen, niet het moeilijkste Latijn.
Ik kan zelfs Latijn spreken zonder woordenboek!Kun jij Latijn lezen? Wel met woordenboek neem ik aan. En weet je dat hoe het grammaticaal zit (naamvallen e.d.)?
Het is wat roestig, maar in principe "aere perennius".Kun jij Latijn lezen? Wel met woordenboek neem ik aan. En weet je dat hoe het grammaticaal zit (naamvallen e.d.)?
Vergeet het ACI en het gerundivium niet!Het is wat roestig, maar in principe "aere perennius".
Met een beetje aanleiding en inspanning kan ik wel weer over "wapens en mannen zingen"
(Arma virumque cano, weetuwel)
Een ablativus is absolutus geen probleem....
ACI, moet je me ff helpen?
ACI, moet je me ff helpen?
Gerundivum (zonder 2e i), is dat waar "agenda" het voorbeeld van is?
"De dingen die gedaan (agere) moeten worden"
Toen er nog echt onderwijs werd gegeven, wat dat betreft heb je het beter gehad dan mensen die nu op school zitten.
Voor mij is het nog maar een jaar of 16 geleden, maar had toch nog wel echt gepassioneerde docenten voor Grieks en Latijn, die ons wel wisten te motiveren.Toen er nog echt onderwijs werd gegeven, wat dat betreft heb je het beter gehad dan mensen die nu op school zitten.
Blijkbaar (post van @molenaar) zijn er nog steeds goede docenten., maar Toen er nog echt onderwijs werd gegeven, wat dat betreft heb je het beter gehad dan mensen die nu op school zitten.
Voor mij is het nog maar een jaar of 16 geleden, maar had toch nog wel echt gepassioneerde docenten voor Grieks en Latijn, die ons wel wisten te motiveren.
Had ik geen goede en inspirerende docenten gehad dan was mij veel minder bijgebleven.Blijkbaar (post van @molenaar) zijn er nog steeds goede docenten
In het bijzonder aan @Schwarzeneggertje en @molenaar d.Had ik geen goede en inspirerende docenten gehad dan was mij veel minder bijgebleven.
Ik doelde specifiek op het feit dat het onderwijs en de manier van lesgeven is veranderd, om niet te zeggen: vooral verslechterd.
In het bijzonder aan @Schwarzeneggertje en @molenaar d.
Om maar even te onderstrepen dat er tegenwoordig echt dingen anders zijn, kunnen rekenen wa al niet nodig...
"Ik identificeer mezelf als docent..."Nog even en je kunt ook zelfbenoemd docent worden, net als nu met personal trainers het geval is. Of docent worden op basis van kennis opgedaan via Instagram en TikTok.