AndroidHealthClinic

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

vragen of je vet in spier om kan zetten.
kreeg ik ook laatst te horen op mijn werk.
 
wat is het toch heerlijk om thuis te trainen, nooit van die newbies met stomme opmerkingen:)
 
JAWEL!! EEn heuse uitspraak van een instructeur bij mij in de gym:

"JE moet niet teveel afvallen want je hebt nog vet nodig om straks in spieren om te zetten als je wilt groeien"
 
Ik kreeg vandaag van iemand te horen dat eiwitten omgezet worden in vetten, en dat dat dan weer word omgezet in spier. Spier was volgens hem dan ook een soort van vet. hopeloos dus.....
 
ik kreeg gister te horen waarom ik zo klein was, namelijk:

"Ik zet teveel spanning op mijn spieren waardoor mijn spieren te hard aan mn pezen trekken. Die pezen trekken weer te hard aan mn botten waardoor mn groeischijven dichtgegroeid zijn".

ook zei in de gym iemand ooit dit tegen mij:

"Waarom train jij je benen? als je bijvoorbeeld je biceps met dumbbells traint wordt door de zwaartekracht je benen ook aangesproken"

:rolleyes::rolleyes:
 
,, Waarom naar de sportschool is allemaal zo ver weg, tellsell werkt ook goed hoor !... ''

,, Waarom eet je zoveel word je echt niet breder van ofsow ''

Yup beide uitspraken van mensen uit de sportschool,

tjaah en de meest verstandloze ..

,, Beinvloed kauwgum je spiergroei '' MKAY ....
( no offense )


:rolleyes::o
 
ik kreeg gister te horen waarom ik zo klein was, namelijk:

"Ik zet teveel spanning op mijn spieren waardoor mijn spieren te hard aan mn pezen trekken. Die pezen trekken weer te hard aan mn botten waardoor mn groeischijven dichtgegroeid zijn".

ook zei in de gym iemand ooit dit tegen mij:

"Waarom train jij je benen? als je bijvoorbeeld je biceps met dumbbells traint wordt door de zwaartekracht je benen ook aangesproken"

:rolleyes::rolleyes:

maar das toch waar?
















:D
 
Standaard uitspraak van irritante onwetende voetballers: Je kan wel breed zijn maar ook langzaam. "Zucht"

Ga jij maar weer irritant overschieten met die opblaasbare buikspierbal!
 
Ik kan alles eten en ik word niet dik!
 
Eigenlijk niet te geloven hoe dom de gemiddelde mens wel is...
Ja, daar verbaas ik me soms ook over...eigenlijk is het gewoon fascinerend. Dat sommigen zo ontzettend dom zijn. Ik vraag me altijd af hoe het zo ver bij sommige mensen kan gaan. Echt schitterend eigenlijk. Dat zoiets mogelijk is.
 
Eigenlijk niet te geloven hoe dom de gemiddelde mens wel is...

dom zijn is op zich geen erg..
maar dan beginnen aan uitspraken over.. of zelfs adviezen gaan geven die geen enkele steek houden dat is pas zielig..
 
"Om een strakke buik te krijgen moet je de buikspieren trainen", aldus mijn stiefmoeder. Terwijl ik rondloop met een vetpercentage van 18%.. :rolleyes:
 
ook een mooie die ik vaak hoor tijdens de pwo-maaltijd
"ben je net wezen sporten en ga je nu alles er weer aan eten"
 
"je moet de stang van de lat pulley breed pakken om breed te worden"
 
"binnenkant borst kun je echt wel trainen, ik doe CIOS dus wat weet jij"
 
"WOW!! drink jij geen alcohol?!:eek:" erg irritant
"Van steroiden krijg je een kleine pik, echt waar"
"ben je homo ofzo, je kijkt naar mannen in een slip":shoot:
"watte, is da veur dooping ofzow?" Dat is nou een eiwitshake domme kneus
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven