AndroidHealthClinic

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

dips voor biceps..
en niet verder squatten als parralel anders verbrijzel je je knieen

---------- Post added 13 September 2013 at 12:09 ----------

of '' jaman ik sport nu 2 weken, kan jij anabolen voor me regelen? word ik snel breed ''

:roflol:

---------- Post added 13 September 2013 at 16:09 ----------

gister met m'n familie op bezoek. zien ze mijn pot whey staan.

- 'je gebruikt doping' ???

probeerde ze uit te leggen dat het gewoon eiwit was, maarja daar begrijpen ze natuurlijk niets van.

Herkenbaar
 
gister met m'n familie op bezoek. zien ze mijn pot whey staan.

- 'je gebruikt doping' ???

probeerde ze uit te leggen dat het gewoon eiwit was, maarja daar begrijpen ze natuurlijk niets van.

Dit is echt het grootste probleem, zo irritant. Mensen willen het ook gewoon niet begrijpen, ze staan er niet voor open...
 
Dit is echt het grootste probleem, zo irritant. Mensen willen het ook gewoon niet begrijpen, ze staan er niet voor open...

gewoon beamen, zeggen dat je had gehoord dat armstrong het ook gebruikte:D
 
gister met m'n familie op bezoek. zien ze mijn pot whey staan.

- 'je gebruikt doping' ???

probeerde ze uit te leggen dat het gewoon eiwit was, maarja daar begrijpen ze natuurlijk niets van.

Gewoon ok zeggen
 
fitness instructeur bij mij op school eerste les
je kan elke dag full body doen
je bent veel te voorzichtig..


ik trainde ook elke dag is profesioneel softballer geweest ofso
 
fitness instructeur bij mij op school eerste les
je kan elke dag full body doen
je bent veel te voorzichtig..


ik trainde ook elke dag is profesioneel softballer geweest ofso
kan wel in principe :D

OT: als je je benen niet traint, stopt het bloed te stromen naar je benen
 
Ventje van net 2 rietjes breed: "Je drinkt van die 'shakies' he? Die moet je alleen nemen als je een échte bodybuilder wil worden anders zijn die shakies echt niet goed voor je lichaam. En zeker niet voor een vrouwenlichaam!! "
 
Waar haalt dat rietje lef vandaan om tegen jou te praten?? Of zit hij stiekum aan testo's?
 
Ventje van net 2 rietjes breed: "Je drinkt van die 'shakies' he? Die moet je alleen nemen als je een échte bodybuilder wil worden anders zijn die shakies echt niet goed voor je lichaam. En zeker niet voor een vrouwenlichaam!! "

zeggen dat je meer bodybuilder dan hem bent en dan neggen die bish
 
Wist niet zo goed waar ik dit moest posten, maar denk dat dit de beste plek ervoor is.
Reactie onder een filmpje op dumpert ..
uwotm8_zps5f920cdc.png
 
Fitnes in dominicaanse republiek, waar ik een tijd getraint heb.

Ik ga naar toog en wil een shake na me training.

Vrouw achter de bar : sorry maar er is geen banaan meer.

Ik : geef dan een andere smaak

Zij ; ik bedoel ik kan er geen banaan bij inblenden.

Ik : geef mij dan een shake zonder extra banaan in

Zij : dat gaat niet , dan werkt je shake helemaal niet.

Wtf ! Gewoon omdat ze er geen banaan in kon doen ik ben gewoon ff naar een andere fitnes in de buurt een moete gaan drinke.
 
Wist niet zo goed waar ik dit moest posten, maar denk dat dit de beste plek ervoor is.
Reactie onder een filmpje op dumpert ..
uwotm8_zps5f920cdc.png

Het ergste nog is dat dit precies de gedachte is van de gemiddelde mens. Zo onwetend.. :eek!:
 
Wist niet zo goed waar ik dit moest posten, maar denk dat dit de beste plek ervoor is.
Reactie onder een filmpje op dumpert ..
uwotm8_zps5f920cdc.png

Mooie is ook dat hij er zelf helemaal van overtuigd is :o Gelukkig staan er wel wat comments van mensen die er wel wat van snappen :)
 
De creatine van nu, zijn de AAS van vroeger.

Hij omschreef het als ' De AAS die Arnold gebruikte heeft net zo'n sterke werking als de creatine van nu"
 
"Je moet geen water drinken tijdens het trainen want dan werken je spieren niet''

BULDERLACH

"Echt waar, vraag maar aan de instructeur beneden hoor!''


Hahaha, oud maar goud. Ik ging helemaaaaaaaaal stuk :D
 
Hij heeft gelijk hoor! Je kan het beste water snuiven tijdens trainen.......voor onmiddelijke opname.
 
Back
Naar boven