AndroidHealthClinic

Citrulline (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.183
Waardering
44.840
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,
vraagje: ik ben op zoek naar citrulline (malate), welke ik o.a. gebruik als intra-WO. Momenteel heb ik Citrulline Malate van XXL (link), waar ik bijna doorheen ben. Deze is € 15,95 voor 250 gram. Nu zie ik bij B&F 300 gram voor € 8,75, dus aanzienlijk goedkoper (link). Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van B&F, maar in dit geval heb ik het gevoel dat het niet uitmaakt, 100% citrulline is immers 100% citrulline. Weet iemand of dit klopt of kan er wel degelijk verschil in kwaliteit zijn?
 
Inb4 reacties dat het suiker is
 
Meestal geld de regel, dat je krijgt waar je voor betaald..

Als je kijkt naar de andere aanbieders is het verschil wel heel erg groot en je gaat mij niet vertellen dat dit alleen maar met groter inkopen te maken heeft.
 
Meestal geld de regel, dat je krijgt waar je voor betaald..

Als je kijkt naar de andere aanbieders is het verschil wel heel erg groot en je gaat mij niet vertellen dat dit alleen maar met groter inkopen te maken heeft.
Tnx. Ik vind het prijsverschil inderdaad opmerkelijk groot en denk dat ik gewoon bij XXL blijf, daar heb ik meer vertrouwen in.
 
Tnx. Ik vind het prijsverschil inderdaad opmerkelijk groot en denk dat ik gewoon bij XXL blijf, daar heb ik meer vertrouwen in.
Dan ben je iig zeker dat je krijgt waar je voor betaald, bij B&F is teveel gebeurd om nog vertrouwen te hebben, imo.
 
Ik haal tegenwoordig veel bij myprotein. Nu 500gr voor 22,75
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik durf niet eens is Creatine van B&F huismerk te halen al is 100% creatine altijd 100% creatine:o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik durf niet eens is Creatine van B&F huismerk te halen al is 100% creatine altijd 100% creatine:o

Toch is die goedkope creapure van body & suiker de enige geweest waar ik niets van merkte..

Zelf haalde ik de citru ook bij XXL maar koop tegenwoordig het meeste in bulk van een kilo bij sportpoeders
 
Toch is die goedkope creapure van body & suiker de enige geweest waar ik niets van merkte..

Zelf haalde ik de citru ook bij XXL maar koop tegenwoordig het meeste in bulk van een kilo bij sportpoeders
Ik kreeg van de creatine van B&F last van mijn maag en darmen, terwijl ik er bij XXL geen last van heb
 
Ik kreeg van de creatine van B&F last van mijn maag en darmen, terwijl ik er bij XXL geen last van heb

Zo zie je maar weer.. je krijgt waar je voor betaald. B&F is goed met goochelen dus hier zullen ze ook wel een trucje bij uitgehaald hebben :mad:
 
Back
Naar boven