AndroidHealthClinic

City-trip Bratislava

Bezoekers in dit topic

willem9

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2004
Berichten
20.780
Waardering
760
Ik zou deze zomer een city-trip van zo'n 5 dagen willen doen met een paar kameraden. We dacht aan Bratislava. Iemand die zijn ervaringen daarover wil delen?
Of een andere, gelijkaardige bestemming kan aanraden. Liefst makkelijk te bereiken via Ryanair.
 
Doet me terugdenken aan de film Hostel :P Verder geen ervaringen. Lijkt me wel een mooie plek om heen te gaan.
 
Bratislava was ik vorig jaar, wel vet opzich maar ken leukere plekken.

Enorm cheap overal, wij haalden bijvoorbeeld tijdens een kroegentocht 6 halve liters voor 4 euro :trollface:

Stikt er van de engelsen die helemaal lijp worden door die drankprijzen. Zat bij ons een groep in zelfde hotel, die zagen we na het uitgaan om 04:30 ofzo voor het hotel een beetje met elkaar rugbyen enzo, volgende morgen om 09:00 moesten wij uitchecken, zagen we die groep alweer in de bar zitten, waarvan er trouwens 2 gebroken armen hadden :P.

Uitgaan is niet zo heel chill, overal van die foute oude maffia gasten. Lopen enorm veel chicks rond maar die gunnen jou geen blik waardig, hangen alleen maar om die maffia mannen.

Stad verder is wel mooi, maar alleen echt de binnenstad. Daaromheen wordt het vooral grijs en grauw, echt oostblok gewoon.

Wat ik wel kan aanraden: Krakau en Boedapest

Krakau is beetje uit de richting, net zo cheap maar dan gewoon hele relaxte sfeer. Mooie stad en uitgaan is ook prima. Flessen vodka in de winkel voor 3 euro enzo. Is wel beetje kleine stad dus 5 dagen is wel de max.

Boedapest is echt geniaal. Ik ga er dit jaar weer met 6 vrienden heen, wordt de 3e keer in 3 jaar. Heel veel openlucht disco's wat ik persoonlijk heel vet vind, ook weer oostblok-cheap, veeeeeeel mooie vrouwen en het is ook gewoon een mooie stad. Wizz Air vliegt er heen vanaf Eindhoven voor 50eu retour.
 
Bratislava was ik vorig jaar, wel vet opzich maar ken leukere plekken.

Enorm cheap overal, wij haalden bijvoorbeeld tijdens een kroegentocht 6 halve liters voor 4 euro :trollface:

Stikt er van de engelsen die helemaal lijp worden door die drankprijzen. Zat bij ons een groep in zelfde hotel, die zagen we na het uitgaan om 04:30 ofzo voor het hotel een beetje met elkaar rugbyen enzo, volgende morgen om 09:00 moesten wij uitchecken, zagen we die groep alweer in de bar zitten, waarvan er trouwens 2 gebroken armen hadden :P.

Uitgaan is niet zo heel chill, overal van die foute oude maffia gasten. Lopen enorm veel chicks rond maar die gunnen jou geen blik waardig, hangen alleen maar om die maffia mannen.

Stad verder is wel mooi, maar alleen echt de binnenstad. Daaromheen wordt het vooral grijs en grauw, echt oostblok gewoon.

Wat ik wel kan aanraden: Krakau en Boedapest

Krakau is beetje uit de richting, net zo cheap maar dan gewoon hele relaxte sfeer. Mooie stad en uitgaan is ook prima. Flessen vodka in de winkel voor 3 euro enzo. Is wel beetje kleine stad dus 5 dagen is wel de max.

Boedapest is echt geniaal. Ik ga er dit jaar weer met 6 vrienden heen, wordt de 3e keer in 3 jaar. Heel veel openlucht disco's wat ik persoonlijk heel vet vind, ook weer oostblok-cheap, veeeeeeel mooie vrouwen en het is ook gewoon een mooie stad. Wizz Air vliegt er heen vanaf Eindhoven voor 50eu retour.

Thanks, maar vlucht en hotel zijn al geboekt. :p

Budapest is inderdaad erg sweet, maar daar ben ik in de paasvakantie al naartoe gegaan. Dat was inderdaad een superstad.

Opletten dat we dus niet de verkeerde mensen tegen de haren strijken. :D
 
Ik vond Bratislava echt k*t. Geen reet aan en helemaal uitgestorven op doordeweekse avonden.

Maar veel plezier alvast.
 
Ik vond Bratislava echt k*t. Geen reet aan en helemaal uitgestorven op doordeweekse avonden.

Maar veel plezier alvast.

Haha. Thanks. Leuke vooruitzichten dus. :p Gaan gelukkig inderdaad ook wel een weekend.
Praag is blijkbaar ook maar een uurtje met de trein?
 
Haha. Thanks. Leuke vooruitzichten dus. :p Gaan gelukkig inderdaad ook wel een weekend.
Praag is blijkbaar ook maar een uurtje met de trein?

Praag is wel geniaal. Vol stripclubs en wat leuke discotheken en barren. Daarnaast ook gewoon een mooie stad en wat vette musea. Leuk om in rond te lopen ook. Zeker als het lekker weer is en je halve liters bier voor een euro kunt wegtikken op de terrasjes.
 
Praag is wel geniaal. Vol stripclubs en wat leuke discotheken en barren. Daarnaast ook gewoon een mooie stad en wat vette musea. Leuk om in rond te lopen ook. Zeker als het lekker weer is en je halve liters bier voor een euro kunt wegtikken op de terrasjes.

Perfect. Gaan we gewoon daar ook eens naartoe.

Ben er wel vrij zeker van dat ons met 3 kerels een paar dagen goed kunnen amuseren in een onbekende stad. :D
 
Ik vond Bratislava echt k*t. Geen reet aan en helemaal uitgestorven op doordeweekse avonden.

Maar veel plezier alvast.

Ik was er alleen een weekend maar dit idee had ik ook idd.


Thanks, maar vlucht en hotel zijn al geboekt. :p

Budapest is inderdaad erg sweet, maar daar ben ik in de paasvakantie al naartoe gegaan. Dat was inderdaad een superstad.

Opletten dat we dus niet de verkeerde mensen tegen de haren strijken. :D

Haha waarom zeg je dan "we dachten aan Bratislava" :P.

Ik zou bijna zeggen: ga geen chicks versieren in die clubs. Wij probeerden het wel maar of die chicks lopen meteen weg naar hun maffiaman, of er staat meteen 2 beren naast je die zeggen dat je even heel snel op moet rotten. Krijg je alleen maar problemen mee
 
Ik was er alleen een weekend maar dit idee had ik ook idd.




Haha waarom zeg je dan "we dachten aan Bratislava" :P.

Ik zou bijna zeggen: ga geen chicks versieren in die clubs. Wij probeerden het wel maar of die chicks lopen meteen weg naar hun maffiaman, of er staat meteen 2 beren naast je die zeggen dat je even heel snel op moet rotten. Krijg je alleen maar problemen mee

Dachten toen aan Bratislava, en uurtje later was het al geboekt. :D

Aight, uitkijken met chickies daar dus. Maar jij vergeet misschien wel wat voor mooiboys wij zijn, dus ik verwacht wel meer succes! ;)
 
Dachten toen aan Bratislava, en uurtje later was het al geboekt. :D

Aight, uitkijken met chickies daar dus. Maar jij vergeet misschien wel wat voor mooiboys wij zijn, dus ik verwacht wel meer succes! ;)

Je kan nog de grootste mooiboy zijn, het gaat daar om de dikte van je portemonnee ;).
 
Zo, ben van gisteren terug van Bratislava.
Man, daar is echt niks te zien. :roflol: Die flikkers hebben niks van mooie architectuur, geen cultuur, vreselijk gastronomie en het leven is (bijna) even duur als hier.
Echter, er is 1 ding wat ze daar wel hebben en wat al de vorige zaken overschaduwt: enorm veel lekkere wijven. Damn, dat heb ik in mijn leven nog nooit meegemaakt. Wij hebben ook altijd in dezelfde club gezeten (Priatelia) en dat was echt de hemel. Superveel knappe vrouwen en ze kwamen gewoon allemaal naar ons toe. Dus, wat ik hier heb gelezen over het feit dat je een dikke portemonnee nodig hebt, is ook totaal niet waar. Ok, ik zag er wel vrij fancy uit, maar mijn twee kameraden waren heel casual en die hebben ook genoeg kunnen scharen. De dames weten ook hoe ze moeten schuren, **** zeg. De kerels in de club waren ook chill, ook al zag je ze af en toe wel haten dat wij hun vrouwen afpakken.
Alleen al daarom was de vakantie meer dan geslaagd. Beter dan dat wordt een avond stappen niet. Met chickies schuren en ze binnendoen, terwijl je je homies fist bumpt en een clap geeft, voelde me zo in Geordie shore. :D
 
idd heb er ook ongelooflijk knappe vrouw gescoord op de ene avond dat ik er kon uitgaan, prima stad voor mij ;-), zou er zelfs graag nog eens terug gaan.
 
Back
Naar boven