AndroidHealthClinic

Citytrip

Bezoekers in dit topic

BigK

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 nov 2002
Berichten
580
Waardering
0
Ik wou eind november nog eens een citytrip doen met mijn vriendin ... Liefst naar Oost of Noord Europa. Iemand enige suggestie die prijs/kwaliteit (:D) de moeite is?
 
Oost-Europa is armoedig. Ik zou naar het Noorden van Scandinavie gaan dan. Uber mooie natuur en het Noordenlicht. Literally on the top of the world.
 
Praag en Kopenhagen kan je je prima vermaken!
Voor de rest moet ik zelf nog op onderzoek :p
 
Krakau in Polen vet goedkoop!!!!!! En vet mooie stad (al zal je dat niet zeggen van Polen)
 
Iemand meer info over Praag? Ik heb een promo gevonden waardoor ik voor 100 euro op en af kan met het vliegtuig eind November. Nu nog een place to stay vinden :D
 
Boedepest, Istanbul, Wenen, Reykjavik, Stockholm, Helsinki
 
Iemand meer info over Praag? Ik heb een promo gevonden waardoor ik voor 100 euro op en af kan met het vliegtuig eind November. Nu nog een place to stay vinden :D

Over een aantal weken weet ik meer :D Ga begin november in totaal 8 dagen naar Praag. Voordeel is dat hotels en appartementen nu een stuk goedkoper zijn.
 
poeh er zijn zoveel mogelijkheden en ja praag is mooi he
 
Over een aantal weken weet ik meer :D Ga begin november in totaal 8 dagen naar Praag. Voordeel is dat hotels en appartementen nu een stuk goedkoper zijn.

Ga je nu weeral op reis !!??!!
 
Back
Naar boven