Fitness Seller

Citytrips Topic

  • Topic starter Bokito
  • Startdatum
  • Reacties 67
  • Weergaven 4K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.738
Waardering
15.486
Hoi,

Ik wil citytrip doen waarschijnlijk donderdag t/m zondag.

Eisen:
Niet te lang onderweg
Genoeg te doen
Goed eten

Aanraders in deze periode?

Dank dank dank dank dank
 
Wat is niet te lang onderweg?
En met de auto of vliegtuig?
 
Lissabon is een aanrader. Zeker als het hier koud en nat is.
 
Vlieg een paar uur langer en ga dan voor NY.
heb persoonlijk vrij weinig met Europese steden.
 
Brighton in Engeland!
40 minuten van Londen en echt top!
 
Het is dusseldorf geworden met de waggie, lekker burgerlijk! Iemand nog aanraders qua restaurentjes e.d hiervoor?
 
Altijd Parijs of Berlijn, maar je hebt al gekozen :(
 
Vlaamse steden zijn trouwens ook een aanrader: Brugge, Gent of Antwerpen. Goed te reizen ook :)
giphy.gif
 
Het is dusseldorf geworden met de waggie, lekker burgerlijk! Iemand nog aanraders qua restaurentjes e.d hiervoor?
Kun je in elk geval romantisch naar een kerstmarkt
 
Keulen en Dusseldorf staan garant voor een gezellige tijd, vaak het leukst tijdens Halloween en oudejaarsavond :D
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Leuke stad, enjoy
 
Zeker een leuke stad. Helaas wel net zo koud als hier.
 
Het is dusseldorf geworden met de waggie, lekker burgerlijk! Iemand nog aanraders qua restaurentjes e.d hiervoor?
Vergeet niet dat je een milieusticker moet hebben voor Düsseldorf (kun je online aanschaffen).
 
Zit een hele goed vleesrestaurant, The Bull Steak Experts heette het dacht ik... Niet de goedkoopste tent, waren volgens mij (met wel een dure fles wijn erbij hoor) 270 euro kwijt met z’n tweeën..
 
Zit een hele goed vleesrestaurant, The Bull Steak Experts heette het dacht ik... Niet de goedkoopste tent, waren volgens mij (met wel een dure fles wijn erbij hoor) 270 euro kwijt met z’n tweeën..
Welke wijn was het dan?
 
Back
Naar boven